Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Gaan de dames Zeur hier ook alle andere leden afzeiken die foto's hebben geplaatst (sommigen hebben ze ook niet verwijderd)?

Of blijven we Barbiee bashen? Als je je er zo aan ergert negeer haar dan. Anders, live and let live.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt niet te beroerd om anderen af te zeiken maar wel te lui om terug te zoeken.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Helemaal eens met mijn voorganger. Als je je zo ergert, lees het dan niet.

Nogmaals: chapeau voor Barbiee dat ze nog steeds netjes blijft na al die kutopmerkingen.
weetje wat ik niet snap. vol mooi blonde dames op die fotos en stelen ze precies mijn foto en ja dat is mijn profiel en die fotos heb ik zelf geplaatst. owja je moet helemaal boven scrollen de eerste foto in het klein zie je van mij en daarna zie je alle fotos

http://forum.girlscene.nl ... mooie-vrouw-286782.0.html
Renske dankje
Snap ik wel, want ik zie hier ook dat je mooi wordt gevonden door alle users. Ik vind dat barbie-achtige in het echte leven nooit mooi en ik kijk sowieso naar details in iemand zijn of haar gezicht.

Werk jij?
ja oke iedereen zo zijn eigen smaak , nee werd afgwezen vanwege me kledingstyle en andere dingen , op dit moment niks
Ja precies. O hoe kom je dan aan geld enzo?
dat is prive. over geld enzo bespreek ik nooit
O, ik vraag niet om specifieke details, dat is niet de bedoeling. Dacht miss uitkering oid, maar oke
quote:barbiee schreef op 07 januari 2014 @ 20:14:

weetje wat ik niet snap. vol mooi blonde dames op die fotos en stelen ze precies mijn foto en ja dat is mijn profiel en die fotos heb ik zelf geplaatst. owja je moet helemaal boven scrollen de eerste foto in het klein zie je van mij en daarna zie je alle fotos

http://forum.girlscene.nl ... mooie-vrouw-286782.0.html

Waarom moet ik naar een site? Waarom denk jij dat iedereen maar de hele dag met jou bezig is? Waarom blijf je maar foto's plaatsen? Waarom plaats je foto's van anderen?

Snaperhelemaalniksmeervan. Wat wil je nou. O ja, aandacht, aandacht, aandacht. Weet je wie er aandacht wil? Hij is klein.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
daarom fame je hoeft niet te klikken , je bemoeit je nogal veel met me

funky snap ik maar bespreek nooit over, ik kan over alles praten maar geld enzo niet
quote:barbiee schreef op 07 januari 2014 @ 21:01:

daarom fame je hoeft niet te klikken , je bemoeit je nogal veel met me

funky snap ik maar bespreek nooit over, ik kan over alles praten maar geld enzo niet

Bemoeien? O ja, natuurlijk.

Dat is in jouw beleving vast net zo iets als foto's plaatsen en daarna zeuren dat mensen er iets mee doen. (Hoewel ik mij er weinig bij voor kan stellen dat mensen zich als jou voordoen.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:barbiee schreef op 07 januari 2014 @ 15:05:

link naar fotoWaarom nu weer die en lading make up? Die ene foto was zoveel mooier Barbiee!
Op mijn laptop zijn de kleuren anders haha, lijk wel oranje

quote:littleme2 schreef op 07 januari 2014 @ 21:56:

Op mijn laptop zijn de kleuren anders haha, lijk wel oranje Oh wow! Mooie foto! Mooie vrouw
Loffing it, vooral de combinatie tattoo en piercing met zo'n lief gezichtje. Bij mij zou het ordinair zijn.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Hey volwassen vrouwen, niks beters te doen? Laat Barbiee lekker doen wat ze wil doen, haar leven, haar foto's en haar fouten! Zet haar lekker op de negeer, ga je bezig houden met nuttige zaken oid of is er naast het forum geen leven?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 07 januari 2014 @ 23:14:

Hey volwassen vrouwen, niks beters te doen? Laat Barbiee lekker doen wat ze wil doen, haar leven, haar foto's en haar fouten! Zet haar lekker op de negeer, ga je bezig houden met nuttige zaken oid of is er naast het forum geen leven?Ik vind dat gejank ook treurig, maar wat heeft het zeiken op een user te maken met het wel of niet hebben van een leven. Hmm.
quote:funky2901 schreef op 07 januari 2014 @ 23:52:

[...]

Ik vind dat gejank ook treurig, .Ach meissie, ben je nú al vergeten hoe dramatisch jij jankte over 't scharreltje van je ex?
quote:ThunderassMan schreef op 07 januari 2014 @ 18:51:

Ik dacht eigenlijk aan de afstand die Willem op z'n brommer moet afleggen. Zo snel gaat zo'n ding niet hoor. (En hij moet ook maar een dag vrij krijgen op de fabriek!)

(Hoi TAM, gelukkig nieuw jaar voor jou en je lieve vrouw )
Ratsmodee, ook jij gelukkig nieuw jaar!
Heel veel Funky!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Ratsmodee schreef op 08 januari 2014 @ 02:44:

[...]

Ach meissie, ben je nú al vergeten hoe dramatisch jij jankte over 't scharreltje van je ex? Ik ben mij niet iedere dag aan het ergeren aan een onbekende vrouw op een forum die overduidelijk niet helemaal 100% is, ik houd me niet iedere dag met haar bezig en kraak haar ook niet iedere dag af. Dat ik met drank op gepikeerd een topic open omdat een jongen waar ik jaren een relatie mee heb gehad een date had na een korte tijd, staat hier toch echt los van en is ook heeeeel anders. Prima dat je zo'n situatie erbij wil pakken, maar dat is wel onterecht.
quote:funky2901 schreef op 08 januari 2014 @ 06:19:

Dat ik met drank op gepikeerd een topic open Gepikeerd? Hysterisch zul je bedoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven