Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
quote:funky2901 schreef op 08 januari 2014 @ 06:19: Prima dat je zo'n situatie erbij wil pakken, maar dat is wel onterecht.Net zo treurig.
Fame, kun jij je eens bezighouden met andere dingen ipv klagen over van alles en nog wat hier in dit topic? Jij brand mij ook volledig af wanneer ik advies vraag over mijn kinderwens terwijl ik nog maar 19 ben, als ik me er goed bij voel en IK wil het is het MIJN beslissing. Ik ben jou geen antwoord verontschuldigd. En hier doe je precies het zelfde, zeggen dat haar kleintje aandacht nodig heeft, op de tijdstippen wanneer zij post, ligt die kleine man van haar allang op bed. En overdag is zij niet hier op het topic dus heeft zij zeeën van tijd voor haar kleintje, moet ze als een saai huismoedertje op de bank gaan zitten net als jij, met een kopje koffie en een dekentje? Vindt jij jezelf zo'n goede moeder dat je anderen af moet branden in topics over kinderwens/zwangerschappen? wellicht heb jij een au-pair en werk je meer dan 60 uur pw, zodat je geen tijd meer hebt voor je kroost. Hou je mening gewoon voor je, als je Barbiee zo "irritant"vindt, reageer dan niet en hou je zelf bezig met andere dingen, want zij krijgt op deze manier ook een stukje aandacht, danwel negatief, maar ook dat is een aandachtsvorm! ( had je niet gedacht he van een 19jarig meisje die gestopt is met de pil, en druk bezig is met een PIPI langkous huisje kopen!)
Dit topic gaat helemaal nergens meer over, en ik had het al voorspeld
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 08 januari 2014 @ 10:23:

Fame, kun jij je eens bezighouden met andere dingen ipv klagen over van alles en nog wat hier in dit topic? Jij brand mij ook volledig af wanneer ik advies vraag over mijn kinderwens terwijl ik nog maar 19 ben, als ik me er goed bij voel en IK wil het is het MIJN beslissing. Ik ben jou geen antwoord verontschuldigd. En hier doe je precies het zelfde, zeggen dat haar kleintje aandacht nodig heeft, op de tijdstippen wanneer zij post, ligt die kleine man van haar allang op bed. En overdag is zij niet hier op het topic dus heeft zij zeeën van tijd voor haar kleintje, moet ze als een saai huismoedertje op de bank gaan zitten net als jij, met een kopje koffie en een dekentje? Vindt jij jezelf zo'n goede moeder dat je anderen af moet branden in topics over kinderwens/zwangerschappen? wellicht heb jij een au-pair en werk je meer dan 60 uur pw, zodat je geen tijd meer hebt voor je kroost. Hou je mening gewoon voor je, als je Barbiee zo "irritant"vindt, reageer dan niet en hou je zelf bezig met andere dingen, want zij krijgt op deze manier ook een stukje aandacht, danwel negatief, maar ook dat is een aandachtsvorm! ( had je niet gedacht he van een 19jarig meisje die gestopt is met de pil, en druk bezig is met een PIPI langkous huisje kopen!) Beetje onnodig dit he! Net zoals het jou vrij staat je mening hier en elders te posten, is dat ook voor Fame zo. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn maar ik denk dat een verzoek om ergens niet meer te posten niet zal werken. Dat bepaalt iedereen zelf wel .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Fame mag posten waar en wanneer ze wil, daar is een forum voor.

Je kunt het ook niet lezen net zoals je tegen haar zegt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 januari 2014 @ 10:32:

Je kunt het ook niet lezen net zoals je tegen haar zegt.Daar heb je helemaal gelijk in Nouschi, dat is ook zo. Ware het niet het feit dat zij altijd op Barbiee reageert, terwijl ze haar zo irritant vind, Barbiee krijgt daardoor wél aandacht van haar, terwijl dat nou het gene is wat ze wil, negatieve aandacht is ook een aandachts vorm, als ik iemand zo irritant vind, ga ik niet eens kijken wat die gene nu weer voor onzin plaatst, ik laat hem/haar in haar waarde. Ik denk dat Fame dat ook moet doen, want Fame wordt hierdoor weer een Zeur genoemd , wat ik deels terecht vind, omdat ze altijd iets op te merken heeft op Barbiee.. Ze kan er ook voor kiezen om niet te reageren, want Fame weet dondersgoed dat Barbs "aandacht"wil al dan niet negatief! maar zij komt continue met iets onaardigs..
quote:itsmyempire schreef op 08 januari 2014 @ 10:23:

Fame, kun jij je eens bezighouden met andere dingen ipv klagen over van alles en nog wat hier in dit topic? Jij brand mij ook volledig af wanneer ik advies vraag over mijn kinderwens terwijl ik nog maar 19 ben, als ik me er goed bij voel en IK wil het is het MIJN beslissing. Ik ben jou geen antwoord verontschuldigd. En hier doe je precies het zelfde, zeggen dat haar kleintje aandacht nodig heeft, op de tijdstippen wanneer zij post, ligt die kleine man van haar allang op bed. En overdag is zij niet hier op het topic dus heeft zij zeeën van tijd voor haar kleintje, moet ze als een saai huismoedertje op de bank gaan zitten net als jij, met een kopje koffie en een dekentje? Vindt jij jezelf zo'n goede moeder dat je anderen af moet branden in topics over kinderwens/zwangerschappen? wellicht heb jij een au-pair en werk je meer dan 60 uur pw, zodat je geen tijd meer hebt voor je kroost. Hou je mening gewoon voor je, als je Barbiee zo "irritant"vindt, reageer dan niet en hou je zelf bezig met andere dingen, want zij krijgt op deze manier ook een stukje aandacht, danwel negatief, maar ook dat is een aandachtsvorm! ( had je niet gedacht he van een 19jarig meisje die gestopt is met de pil, en druk bezig is met een PIPI langkous huisje kopen!) Tja meid, iedereen mag hier reageren en dan zullen er ook wel eens dingen gezegd worden die je niet leuk vind.
.
quote:Nouschi schreef op 08 januari 2014 @ 10:32:

Je kunt het ook niet lezen net zoals je tegen haar zegt.Jij was sneller met reageren
.
En over die reacties op jouw topic?! Tja jij opent een topic dus dan krijg je ook reacties die jou niet aan staan.
.
quote:isa__88 schreef op 08 januari 2014 @ 10:47:

[...]

Jij was sneller met reageren MV nog sneller.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind fame helemaal geen zeur, dat maak jij er nu van itsmyempire
quote:Nouschi schreef op 08 januari 2014 @ 10:49:

[...]

MV nog sneller.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Nouschi schreef op 08 januari 2014 @ 10:49:

[...]

MV nog sneller.

Ja die reactie had ik nog niet gezien

En idd eens met Isis, ik zie fame niet als een zeur hoor denk dat je een van de weinige bent
.
Nouuuu Fame kan flink zeuren, maar wie niet?
quote:isa__88 schreef op 08 januari 2014 @ 10:48:

En over die reacties op jouw topic?! Tja jij opent een topic dus dan krijg je ook reacties die jou niet aan staan.Dat weet ik ook heel goed, maar ik vind het altijd heel erg leerzaam om dingen vanuit een ander perspectief te bekijken, dit heb ik gedaan, ook door de negatieve reacties,het heeft me wel een eye opener gegeven, en ben hard bezig geweest mijn leven te willen veranderen waar dat nog zou moeten, ik weet niet of je hebt meegelezen in mijn topic,ik heb nu een update gegeven omdat ik dat wel zo aardig vond naar iedereen toe, zelfs voor de mensen die negatieve reacties neer zette. Alleen wat er hier allemaal gezegd wordt is niet zo héél erg leerzaam voor de to zelf, het is negatief op negatief, en heel zelden een positief. En ik weet ook wel dat het misschien een ander soort meisje is dan de normale meisjes van onze leeftijd.
Kijk de post van snapernietsvan2, ik heb het over zijn/haar post. de dames ZEUR.. dus niet alleen Fame ook andere dames die "zeuren"
quote:itsmyempire schreef op 08 januari 2014 @ 10:56:

Kijk de post van snapernietsvan2, ik heb het over zijn/haar post. de dames ZEUR.. dus niet alleen Fame ook andere dames die "zeuren"Maar nu zeur jij ook , toch?
.

Kijk de post van snapernietsvan2, ik heb het over zijn/haar post. de dames ZEUR.. dus niet alleen Fame ook andere dames die "zeuren"Ja maar daarvan weten we wie het zegt!
En ja ik heb je update gelezen, goed van je.

En ja barbiee is een aparte meid maar goed het is een forum, het zal mij een worst wezen wat mensen hier neerzetten of het nou fotos zijn of zeur reacties.
.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2014 @ 10:58:

[...]

Ja maar daarvan weten we wie het zegt!Exact.
Ach dames, er valt niet meer zoveel te zeggen, ik heb mijn zegje gedaan, en mocht Fame reageren, weet ik ook wel dat zij misschien wat feller uit de hoek zou komen als ik, maar goed daar leer je alleen maar van ik heb mijn mening gegeven over haar gedrag zij zal vast ook wel iets op mijn gedrag hebben aan te merken. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Ik heb jullie allemaal gestaft wegens zeuren en offtopikken.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.

Kijk de post van snapernietsvan2, ik heb het over zijn/haar post. de dames ZEUR.. dus niet alleen Fame ook andere dames die "zeuren"Volgens mij ben jij degene die het hardst zeurt hoor. De pot verwijt de ketel, en zo...
quote:Tommy_Gun schreef op 08 januari 2014 @ 11:15:

Ik heb jullie allemaal gestaft wegens zeuren en offtopikken.ik jou ook.
Ik zeurde niet, ik meta-zeurde.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven