Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh leuke naam. Hoor je niet veel. Zal n druk dagje voor jullie worden met visite. Ben je thuis?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:stuntkip schreef op 08 januari 2014 @ 06:40:

Waarom ben jij trouwens nog op MV?12 kilo kat op mij en ik kan mijn inhalator niet vinden. Heb het benauwd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha! Sorry, dat is natuurlijk helemaal niet leuk maar moest wel lachen om de 12 kilo kat.

Ben idd (weer) lekker thuis bevallen. Nadien onder m'n eigen douche en lekker in m'n eigen bed.

Geloof dat ik het grote nieuws nu toch echt niet langer voor me kan houden. Ga de eerste telefoontjes plegen. Jahoee!

Bedankt voor je felicitaties en interesse/luisterend oor. Hopelijk vind je je inhalator snel terug!

Ik heb al alles gedaan wat per se vandaag moest. (niet dat dat zo veel was hoor) En nog de hele middag voor me.

Mocy sterkte met de drukte.

Mv Wat zonde van de broodjes..
Mv lekker lasagne!! Laat je weten of het gelukt is?

Kip Gefeliciteerd!
Dank je wel AnneRoos!
Stuntkip, van harte met de geboorte van je zoon! Dochter inmiddels ook weer thuis?

Ik 'moet' eigenlijk nog 1 tot 1,5 uur opblijven, om te voorkomen dat ik het weer licht zie worden. Maar eigenlijk te moe om wakker te blijven... Haha, moet ik maar ff met MV gaan bellen, dan krijg ik de tijd wel weer om
Maar heb net gepost dat je me 'voor mag lezen', gaat prima aan de telefoon toch?

Pfff, weer een halfuur voorbij.

Stuntkip, van harte gefeliciteerd met de geboortje van je zoon. En een hele leuke naam!

Ranny, sterkte met het herstel...pfff, geen pretje zeg.

Als jullie nu gaan bellen thee en myv, slaan jullie waarschijnlijk een nacht over.
moos, da's nou ook weer niet mijn/de bedoeling...
quote:MocyMoos schreef op 08 januari 2014 @ 23:32:

Stuntkip, van harte gefeliciteerd met de geboortje van je zoon. En een hele leuke naam!

Ranny, sterkte met het herstel...pfff, geen pretje zeg.

Als jullie nu gaan bellen thee en myv, slaan jullie waarschijnlijk een nacht over.

Hahahah, dat is idd niet de bedoeling Moos.

Ben je weer helemaal `als van ouds` Moos, alle kerstspullen weer weg? Was jij nu nog vrij of verwar ik je met een ander?

Ik las het Thee .
Ik ben al weer aan het werk en hoe. Hele drukke week.

Mijn kerstboom staat (voorlopig) nog.
quote:MocyMoos schreef op 08 januari 2014 @ 23:59:

Ik ben al weer aan het werk en hoe. Hele drukke week.

Mijn kerstboom staat (voorlopig) nog.

Mijn kerststukjes staan ook nog.

Wacht, ik heb er een foto van, niet van alle stukjes die ik heb gemaakt, sommige moet ik nog uploaden maar van een paar zelfgemaakte van dit jaar heb ik een foto, momentje.
Wel even in gedachte houden dat alle kerstmeuk kitsch is he!!!

Klein Efteling (links in de 2 glaasjes zitten waxinalichtjes, zie je nu niet omdat ze niet branden)

Hier met de lichtjes brandend, komt alleen niet over met mijn fotocamera;

Hier nog eentje, lichtjes niet brandend;

Met lichtjes aan krijg ik het niet goed op de foto;

Zo,beker bouillon is lekker nu, had er wel tucjes bij willen eten maar kan het pakje niet vinden.
Leuke foto's MV
Wel lekker druk op je werk Moos of zeg je, het had wel iets minder gemogen?

Ik mis Jo ............
quote:thee schreef op 09 januari 2014 @ 00:14:

Leuke foto's MVThanks
ik ga (proberen te) slapen, heb het nu lang genoeg volgehouden om wakker te zijn.

Truste voor straks en hoi voor wie nog komen gaat:)
Wat een leuke stukjes Myv, erg creatief hoor.

Trustuh thee.

Ik nog even hier, maar maak het ook niet te laat, morgen lange dag,
quote:thee schreef op 09 januari 2014 @ 00:22:

ik ga (proberen te) slapen, heb het nu lang genoeg volgehouden om wakker te zijn.

Truste voor straks en hoi voor wie nog komen gaat:)

Truste Thee.

Ik ben nog erg wakker dus ben er ook nog even.
Ik ga zakken, Trustuh en slaap lekker straks.
Slaap lekker viva vriendinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven