Sekspartner vinden?
vrijdag 3 januari 2014 om 21:37
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort vrijgezel en heb eigenlijk weinig ervaring op seksvlak. Ik heb dus eigenlijk zin om me eens goed te laten gaan nu en van het seksleven te proeven. Ik hoor vriendinnen die een seksvriendje hebben of gehad hebben of af en toe een onenightstand beleven, maar mij overkomt dat precies niet. Hebben jullie tips?
Ik ben sinds kort vrijgezel en heb eigenlijk weinig ervaring op seksvlak. Ik heb dus eigenlijk zin om me eens goed te laten gaan nu en van het seksleven te proeven. Ik hoor vriendinnen die een seksvriendje hebben of gehad hebben of af en toe een onenightstand beleven, maar mij overkomt dat precies niet. Hebben jullie tips?
donderdag 9 januari 2014 om 00:26
quote:spraakwaterval schreef op 08 januari 2014 @ 17:22:
[...]
Ghehehe. Dat heb ik nou ook. En als ze alsnog 'nee' zeggen... jammer. Next!
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ze nee zeggen. Die blik is enorm herkenbaar, als ik " de blik" zie, weet ik het zeker.
Je kan het nog een een aantal keer dubbelchecken. Gewoon regelmatig oogocntact blijven maken, als hij/zij ook blijft terugkijken weet je het echt zeker.
Mannen houden wel van mijn directheid. En ik van die van hun.
Maar er zullen natuurlijk genoeg vrouwen zijn waarbij je dan eerst gespreksmatig van alles uit de kast moet halen.
Maar besef je ook, dat ook een vrouw bij de eerste blik al wel weet of ze seks met je wil.
Alleen doet niet iedere vrouw het dan ook echt...
[...]
Ghehehe. Dat heb ik nou ook. En als ze alsnog 'nee' zeggen... jammer. Next!
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ze nee zeggen. Die blik is enorm herkenbaar, als ik " de blik" zie, weet ik het zeker.
Je kan het nog een een aantal keer dubbelchecken. Gewoon regelmatig oogocntact blijven maken, als hij/zij ook blijft terugkijken weet je het echt zeker.
Mannen houden wel van mijn directheid. En ik van die van hun.
Maar er zullen natuurlijk genoeg vrouwen zijn waarbij je dan eerst gespreksmatig van alles uit de kast moet halen.
Maar besef je ook, dat ook een vrouw bij de eerste blik al wel weet of ze seks met je wil.
Alleen doet niet iedere vrouw het dan ook echt...
donderdag 9 januari 2014 om 14:30
Met "we" bedoel ik inderdaad vriendinnen (of soms een homovriend). Ik weet inderdaad dat je als vrouw alleen meer aandacht zal krijgen, maar dat is toch wel een drempel, om alleen op café te zitten "wachten" en aangenaam lijkt me dat ook niet.
@stoney3k : Het doet me goed je reactie te lezen. Ik zeg in mijn topic dat ik weinig sekservaring heb, maar ik heb niet vermeld wat juist. Ik besef dat bdsm-elementen me geil maken, hoewel ik veel fantasieën nog niet heb kunnen uitoefenen.
@stoney3k : Het doet me goed je reactie te lezen. Ik zeg in mijn topic dat ik weinig sekservaring heb, maar ik heb niet vermeld wat juist. Ik besef dat bdsm-elementen me geil maken, hoewel ik veel fantasieën nog niet heb kunnen uitoefenen.
donderdag 9 januari 2014 om 15:44
Mijn mening is dat een site de drempel iets doet verlagen, maar achteraf een hoop gedoe is. Je kent elkaar beter voordat je elkaar al hebt gezien.
Ik ben er ook voor, gewoon en personne 'op zoek gaan'
Eerlijk gezegd, zoeken is niet de manier, je komt ze vast en zeker gewoon tegen.
Succes and enjoy!!!
Ik ben er ook voor, gewoon en personne 'op zoek gaan'
Eerlijk gezegd, zoeken is niet de manier, je komt ze vast en zeker gewoon tegen.
Succes and enjoy!!!
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
donderdag 9 januari 2014 om 16:09
Ik vind het juist veel gemakkelijker in een kroeg/discotheek omdat je dat gelijk weet hoe iemand in het echt is.
Vorig weekend ben ik gaan stappen, en ik zag een leuke man. Hij zag mij ook en kwam naar me toe. Even gekletst en daarna gezoend. Tegen sluitingstijd vroeg hij of hij me 'naar huis mocht brengen'. Niet gedaan trouwens, maar zo makkelijk kan het dus zijn
Als ik hem mij wel thuis had laten brengen en ik zou een ons met hem willen, zou ik hem hebben gevraagd binnen te komen voor een drankje. Dan komt de rest vanzelf lijkt me (ik ben niet van de ons, maar zou het wel zo aanpakken)
Vorig weekend ben ik gaan stappen, en ik zag een leuke man. Hij zag mij ook en kwam naar me toe. Even gekletst en daarna gezoend. Tegen sluitingstijd vroeg hij of hij me 'naar huis mocht brengen'. Niet gedaan trouwens, maar zo makkelijk kan het dus zijn
Als ik hem mij wel thuis had laten brengen en ik zou een ons met hem willen, zou ik hem hebben gevraagd binnen te komen voor een drankje. Dan komt de rest vanzelf lijkt me (ik ben niet van de ons, maar zou het wel zo aanpakken)
vrijdag 10 januari 2014 om 18:51
Dan wordt dat heel lastig. Ik herken het ook niet, maar heb - toen ik een stuk jonger was - veel kansen gemist. Ik heb het niet door gehad, en ik zal het ook niet doorkrijgen. En reken er ook maar niet ook op, dat vrouwen dat voor jou gaan uitspellen; zoiets zeg je niet letterlijk. Als zij voelen dat je in dit opzicht traag van begrip bent, taaien ze af.
World of Warcraft: Legion
maandag 13 januari 2014 om 21:24
Dat kan, maar mijn (niet heel uitgebreide) ervaring zegt dat die klik best wel belangrijk is. Iemand kan uiterlijk heel erg je type niet zijn, maar toch ergens iets in je raken. En andersom, qua foto denk je: 'jummm!' en in de praktijk blijkt ie toch je voelsprieten niet te kietelen. En soms komt dat gevoel pas na een paar ontmoetingen. Of blijft het zelfs na een paar ontmoetingen uit...
Er is gewoon geen standaardrecept voor, ga op je gevoel af, zou ik zeggen. Voelt het niet goed genoeg om er een date aan te wagen, dan zou ik het niet doen.
Er is gewoon geen standaardrecept voor, ga op je gevoel af, zou ik zeggen. Voelt het niet goed genoeg om er een date aan te wagen, dan zou ik het niet doen.
dinsdag 14 januari 2014 om 22:21
woensdag 15 januari 2014 om 01:54
quote:barbarella70 schreef op 13 januari 2014 @ 21:24:
Dat kan, maar mijn (niet heel uitgebreide) ervaring zegt dat die klik best wel belangrijk is. Iemand kan uiterlijk heel erg je type niet zijn, maar toch ergens iets in je raken. En andersom, qua foto denk je: 'jummm!' en in de praktijk blijkt ie toch je voelsprieten niet te kietelen. En soms komt dat gevoel pas na een paar ontmoetingen. Of blijft het zelfs na een paar ontmoetingen uit...
Er is gewoon geen standaardrecept voor, ga op je gevoel af, zou ik zeggen. Voelt het niet goed genoeg om er een date aan te wagen, dan zou ik het niet doen.
Mee eens, ik ben es op een avond toen ik jeuk had, de kroeg in gegaan met als experiment: ga eens niet op de mooiboy af maar op iemand waar je je goed bij voelt.
Toen kwam er een kerel met mij praten en ik voelde mij direct heel erg op mijn gemak. Qua uiterlijk totaaaal mijn type niet, maar er was wel iets interessants aan hem.
Deze kerel is dus nog steeds mijn scharrel en wat blijkt, qua seks zitten we compleet op 1 lijn, wellicht zelfs beste seks van mijn leven...
En hij is ook nog eens onwijs tof, gezellig, lief en een goed mens.
Dat kan, maar mijn (niet heel uitgebreide) ervaring zegt dat die klik best wel belangrijk is. Iemand kan uiterlijk heel erg je type niet zijn, maar toch ergens iets in je raken. En andersom, qua foto denk je: 'jummm!' en in de praktijk blijkt ie toch je voelsprieten niet te kietelen. En soms komt dat gevoel pas na een paar ontmoetingen. Of blijft het zelfs na een paar ontmoetingen uit...
Er is gewoon geen standaardrecept voor, ga op je gevoel af, zou ik zeggen. Voelt het niet goed genoeg om er een date aan te wagen, dan zou ik het niet doen.
Mee eens, ik ben es op een avond toen ik jeuk had, de kroeg in gegaan met als experiment: ga eens niet op de mooiboy af maar op iemand waar je je goed bij voelt.
Toen kwam er een kerel met mij praten en ik voelde mij direct heel erg op mijn gemak. Qua uiterlijk totaaaal mijn type niet, maar er was wel iets interessants aan hem.
Deze kerel is dus nog steeds mijn scharrel en wat blijkt, qua seks zitten we compleet op 1 lijn, wellicht zelfs beste seks van mijn leven...
En hij is ook nog eens onwijs tof, gezellig, lief en een goed mens.
woensdag 15 januari 2014 om 18:33
quote:barbarella70 schreef op 13 januari 2014 @ 21:24:
Er is gewoon geen standaardrecept voor, ga op je gevoel af, zou ik zeggen. Voelt het niet goed genoeg om er een date aan te wagen, dan zou ik het niet doen.Of ga gewoon daten voor de vriendschap en waardeer de 'benefits' als je je daar goed genoeg bij voelt? In het ergste geval hou je er leuke vrienden aan over
Er is gewoon geen standaardrecept voor, ga op je gevoel af, zou ik zeggen. Voelt het niet goed genoeg om er een date aan te wagen, dan zou ik het niet doen.Of ga gewoon daten voor de vriendschap en waardeer de 'benefits' als je je daar goed genoeg bij voelt? In het ergste geval hou je er leuke vrienden aan over
woensdag 15 januari 2014 om 21:02
De vraag is of je op forums ook knappe en leuke mannen kunt ontmoeten ?
Ik geloof van wel, maar je moet wederzijds toch in eerste fase je verstand gebruiken !!
Want iedereen op internet is mooi, gespierd, verzorgd, succesvol,...enzovoort.
Dus slowly and easy. Maar zowel op de kroeg als op internet zijn mogelijkheden, maar in beide gevallen moet je je verstand er wat bijhouden in begin.
Ik geloof van wel, maar je moet wederzijds toch in eerste fase je verstand gebruiken !!
Want iedereen op internet is mooi, gespierd, verzorgd, succesvol,...enzovoort.
Dus slowly and easy. Maar zowel op de kroeg als op internet zijn mogelijkheden, maar in beide gevallen moet je je verstand er wat bijhouden in begin.
???...