Bar Too Much *****207****
donderdag 9 januari 2014 om 11:36
Jo, ik heb geen vaste dag om naar Ikea te gaan, ik pas me daarin aan aan mijn gezelschap. Voor mij kan iedere dag Ikeadag zijn.
Ik wilde boodschappen gaan doen, hoeft niet per se, maar ik ben gisteren iets vergeten, waar ik best nog een dagje zonder kan, maar wat ik eigenlijk niet wil.
Maar vanwege de storm blijf ik toch maar gewoon lekker binnen denk ik.
Ik wilde boodschappen gaan doen, hoeft niet per se, maar ik ben gisteren iets vergeten, waar ik best nog een dagje zonder kan, maar wat ik eigenlijk niet wil.
Maar vanwege de storm blijf ik toch maar gewoon lekker binnen denk ik.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 10 januari 2014 om 09:31
Jo, wel eerst even bijlezen hè..... quote:wiesje123 schreef op 08 januari 2014 @ 22:43:
Och Mir, Januari is zooooo voorbij en het duurt nog maar 30 dagen , dan beginnen de winterspelen.
En komend week-end ook weer schaatsen EK allround, dus, ik verveel me totaaaal niet, ik word hier juist blij door en heel aktief !!!
Och Mir, Januari is zooooo voorbij en het duurt nog maar 30 dagen , dan beginnen de winterspelen.
En komend week-end ook weer schaatsen EK allround, dus, ik verveel me totaaaal niet, ik word hier juist blij door en heel aktief !!!
The best things in life are the ones you can't afford.
vrijdag 10 januari 2014 om 09:48
zaterdag 11 januari 2014 om 16:19
Pfff, ben helemaal uit mijn ritme, het voelt als koffietijd maar het is alweer bijna tijd voor een rooie. Een french coffee dan maar.
Vannacht slecht geslapen. We belden weer eens een ambulance voor De Zoon vlak na middernacht, dus die sliep in het ziekenhuis en wij gingen er vervolgens pas tegen vieren in. Om 5 uur had Miniman een nat bed en mijn wekker ging gewoon weer om 7.15 - ik wilde vanmorgen vóór het rondje van de afdelingsarts weer in het ziekenhuis zijn.
Proost!
Vannacht slecht geslapen. We belden weer eens een ambulance voor De Zoon vlak na middernacht, dus die sliep in het ziekenhuis en wij gingen er vervolgens pas tegen vieren in. Om 5 uur had Miniman een nat bed en mijn wekker ging gewoon weer om 7.15 - ik wilde vanmorgen vóór het rondje van de afdelingsarts weer in het ziekenhuis zijn.
Proost!