mode zomer 2014
zaterdag 11 januari 2014 om 00:57
Ving vandaag op dat een modebeeld weer terug komt;
De gerende pijp
Spitse punten
Hoge laars over broek
Oversized bovenkleding
Nomadische kleding; veel wapperende stoffen en prints
Folklore en jaren 60 hippystijl
Kleuren: de naturellen wit, taupe en kaki groen, steenrood, army groen, tangerine rood en blauw
De gerende pijp
Spitse punten
Hoge laars over broek
Oversized bovenkleding
Kleuren: de naturellen wit, taupe en kaki groen, steenrood, army groen, tangerine rood en blauw
zaterdag 11 januari 2014 om 23:11
zondag 12 januari 2014 om 15:40
quote:Bergje65 schreef op 11 januari 2014 @ 00:57:
De gerende pijp
Spitse punten
Hoge laars over broek
Oversized bovenkleding
Bootcut met spitse puntschoenen eronder vind ik een goede combinatie. Ook de laars over de broek (skinny) kan ik wel hebben. De rest past niet bij mij.
De kleuren: geen idee of ik me daar in kan vinden. Dat ligt heel erg aan het item.
De gerende pijp
Spitse punten
Hoge laars over broek
Oversized bovenkleding
Bootcut met spitse puntschoenen eronder vind ik een goede combinatie. Ook de laars over de broek (skinny) kan ik wel hebben. De rest past niet bij mij.
De kleuren: geen idee of ik me daar in kan vinden. Dat ligt heel erg aan het item.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
zondag 12 januari 2014 om 15:47
quote:Lucky_Birdie schreef op 11 januari 2014 @ 07:24:
P van Patchwork jeans
Voor de liefhebbers van spijkergoed zijn 'Patchwork Jeans' dit seizoen een must. De spijkerbroeken zijn opgelapt met blauwe maar ook kleurrijke stukken. Een van de meest geliefde patch work jeans van het moment is die van de Japanse ontwerper Junya Watanabe
Ja, leuk (maar niet heus!).
P van Patchwork jeans
Voor de liefhebbers van spijkergoed zijn 'Patchwork Jeans' dit seizoen een must. De spijkerbroeken zijn opgelapt met blauwe maar ook kleurrijke stukken. Een van de meest geliefde patch work jeans van het moment is die van de Japanse ontwerper Junya Watanabe
Ja, leuk (maar niet heus!).
zondag 12 januari 2014 om 23:13
Deze foto's horen bij de lente/zomer collectie 2014 van meerdere bekende modeontwerpers. Geloof die trend adviezen van de jonge-meisjes-sites toch niet...
Kijk wat nou toch wat een klasse. Ik 'volg' hen wel.
(Met veel goedkopere uitvoeringen; dat dan weer wel )
Kijk wat nou toch wat een klasse. Ik 'volg' hen wel.
(Met veel goedkopere uitvoeringen; dat dan weer wel )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 12 januari 2014 om 23:21
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 januari 2014 @ 23:18:
nou die meisjes zijn niet blij met de zomermode.
Nee, want ze eten ook echt veel te weinig. Er moet een bruine boterham met kaas in, dat zal ze wel doen lachen.
nou die meisjes zijn niet blij met de zomermode.
Nee, want ze eten ook echt veel te weinig. Er moet een bruine boterham met kaas in, dat zal ze wel doen lachen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.