Mode & Beauty alle pijlers

mode zomer 2014

11-01-2014 00:57 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ving vandaag op dat een modebeeld weer terug komt;

De gerende pijp

Spitse punten

Hoge laars over broek

Oversized bovenkleding

Nomadische kleding; veel wapperende stoffen en prints

Folklore en jaren 60 hippystijl

Kleuren: de naturellen wit, taupe en kaki groen, steenrood, army groen, tangerine rood en blauw
Die spitse punten heb ik de vorige keer overgeslagen en ben van plan dit nu weer te doen. Idem voor de blote buik/cropped top.
Is het niet een omgekeerde bootcut? Zodat je nog wel ruimte hebt bij je knie en dan onder weer samples wordt? Maar ook weer geen skinny. Of zo iets.

Die nieuwe trend van meds sla ik over.

Niet dat ik überhaupt ooit een broek draag. Of het moet een broekrok zijn.
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 januari 2014 @ 23:02:

[...]

je hangt je broek met de onderkant in de kattenbak. Dan krijg je vanzelf een geurende pijp. Is nieuwoke.
Geen samples! Strakker. Bedoelde ik.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 januari 2014 @ 23:03:

Gerende pijp is een bootcut. Dus ik snap die laarzen over de broek dan weer niet. Spitse punten passen daar weer wel bij, maar mijn ding is het niet. Ik sla die trend gewoon over.bootcut dus, die draag ik al jaren
Die patchwork jeans van Junya Watanabe heeft wel een hoog DIY gehalte:

Vreselijke broek.....
quote:Bergje65 schreef op 11 januari 2014 @ 00:57:

Ving vandaag op dat een modebeeld weer terug komt;

De gerende pijp

Spitse punten

Hoge laars over broek

Oversized bovenkleding

Nomadische kleding; veel wapperende stoffen en prints

Folklore en jaren 60 hippystijl

Kleuren: de naturellen wit, taupe en kaki groen, steenrood, army groen, tangerine rood en blauw

Bootcut met spitse puntschoenen eronder vind ik een goede combinatie. Ook de laars over de broek (skinny) kan ik wel hebben. De rest past niet bij mij.

De kleuren: geen idee of ik me daar in kan vinden. Dat ligt heel erg aan het item.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
hoge laars over broek is handig bij het slootslempen maar verder ook niet
de kleuren kekie en legergroen zijn ook handig bij het stropen van wild
Ik ben ook niet zo kapot van die broek van Lemoos.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
quote:Lucky_Birdie schreef op 11 januari 2014 @ 07:24:

P van Patchwork jeans

Voor de liefhebbers van spijkergoed zijn 'Patchwork Jeans' dit seizoen een must. De spijkerbroeken zijn opgelapt met blauwe maar ook kleurrijke stukken. Een van de meest geliefde patch work jeans van het moment is die van de Japanse ontwerper Junya Watanabe

Ja, leuk (maar niet heus!).

Dat ziet er niet uit.
O, nee, weer schoenen/laarzen met spitse punten
Vreselijke broek.
Vreselijk die patchwork jeans!
Hmmmm, ik wacht nog even de stijlbijbel van de Elle af. Patchwork is niet mijn ding.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Deze foto's horen bij de lente/zomer collectie 2014 van meerdere bekende modeontwerpers. Geloof die trend adviezen van de jonge-meisjes-sites toch niet...

Kijk wat nou toch wat een klasse. Ik 'volg' hen wel.

(Met veel goedkopere uitvoeringen; dat dan weer wel )

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk, dat lijkt er meer op, Enn!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Christian Dior

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
nou die meisjes zijn niet blij met de zomermode.
Giorgio Armani

waar wonen ze? ik breng ze wat boerenkool
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 januari 2014 @ 23:18:

nou die meisjes zijn niet blij met de zomermode.

Nee, want ze eten ook echt veel te weinig. Er moet een bruine boterham met kaas in, dat zal ze wel doen lachen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 januari 2014 @ 23:20:

waar wonen ze? ik breng ze wat boerenkoolwel met een rookworst anders heeft het geen zin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven