kind met verstandelijke handicap
maandag 13 januari 2014 om 22:51
Hallo,
ik heb een hele korte enquête gemaakt voor ouders met een verstandelijke of meervoudig gehandicapt kind. Het is voor school voor mijn Profielwerkstuk. Ik ben aan het onderzoeken hoe het nou komt dat er op instellingen zo'n slecht zorg wordt geleverd en wil graag u mening hierover.
[enquetes zijn niet toegestaan]
Alvast super bedankt voor het invullen!
ik heb een hele korte enquête gemaakt voor ouders met een verstandelijke of meervoudig gehandicapt kind. Het is voor school voor mijn Profielwerkstuk. Ik ben aan het onderzoeken hoe het nou komt dat er op instellingen zo'n slecht zorg wordt geleverd en wil graag u mening hierover.
[enquetes zijn niet toegestaan]
Alvast super bedankt voor het invullen!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2014 07:31
Reden: enquetes zijn niet toegestaan
Reden: enquetes zijn niet toegestaan
% gewijzigd
maandag 13 januari 2014 om 23:10
Copy/paste, superenquête, vermeldenswaardig.
En maar liefst acht vragen !
4. Hoe zwaar is de zorg voor u kind op een schaal van 1 tot 10?
Ligt toe
5. Woont u kind in een instelling?
nee, zou u dit kunnen overwegen?
6. Waar ligt volgens u het probleem van de slechte zorg in instellingen?
Mederwerkers die slechte zorg leveren(door scholing etc.), te weinig begeleiders op de kinderen, de bezuinigingen van de overheid, of nog andere mogelijkheden
7. Hoe ziet u de toekomst voor u kind in?
8. Heeft u nog andere informatie/opmerkingen over uw kind of deze enquete?
En maar liefst acht vragen !
4. Hoe zwaar is de zorg voor u kind op een schaal van 1 tot 10?
Ligt toe
5. Woont u kind in een instelling?
nee, zou u dit kunnen overwegen?
6. Waar ligt volgens u het probleem van de slechte zorg in instellingen?
Mederwerkers die slechte zorg leveren(door scholing etc.), te weinig begeleiders op de kinderen, de bezuinigingen van de overheid, of nog andere mogelijkheden
7. Hoe ziet u de toekomst voor u kind in?
8. Heeft u nog andere informatie/opmerkingen over uw kind of deze enquete?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

dinsdag 14 januari 2014 om 20:14
quote:zuchtervan schreef op 01 mei 2007 @ 22:48:
mijn dochter heeft ongeveer het IQ van 60.
Door haar autisme is haar sociaal functioneren erg laag ongeveer op het niveau van een 2 jarige.
Vandaag was ze buiten aan het spelen met kinderen tussen de 6 en 10 jaar oud en dan merk je dat ze het totaal niet begrijpt. Ze huppelt en springt er vrolijk achter aan, maar kan uit haar dak gaan door een verkeerd begrepen zin.
Wij vermoeden dat haar handicaps zijn ontstaan door de bevalling. Zij is in kruinligging geboren thuis, en de verloskundige heeft een kwartier aan het hoofdje zitten draaien. Tenslotte kwam haar neusje:oals eerste naar buiten en had ze op haar hoofd een grote bult. Maar zeker weten doen we het niet.
Door een bevalling kan er toch geen autisme ontstaan? Ik vind het best kwalijk dat je dit zo stellig zegt ook al ben ik geen fan van verloskundigen en thuisbevallingen.
Wat was die bult op haar hoofd dan? Heeft daar iemand naar gekeken?
mijn dochter heeft ongeveer het IQ van 60.
Door haar autisme is haar sociaal functioneren erg laag ongeveer op het niveau van een 2 jarige.
Vandaag was ze buiten aan het spelen met kinderen tussen de 6 en 10 jaar oud en dan merk je dat ze het totaal niet begrijpt. Ze huppelt en springt er vrolijk achter aan, maar kan uit haar dak gaan door een verkeerd begrepen zin.
Wij vermoeden dat haar handicaps zijn ontstaan door de bevalling. Zij is in kruinligging geboren thuis, en de verloskundige heeft een kwartier aan het hoofdje zitten draaien. Tenslotte kwam haar neusje:oals eerste naar buiten en had ze op haar hoofd een grote bult. Maar zeker weten doen we het niet.
Door een bevalling kan er toch geen autisme ontstaan? Ik vind het best kwalijk dat je dit zo stellig zegt ook al ben ik geen fan van verloskundigen en thuisbevallingen.
Wat was die bult op haar hoofd dan? Heeft daar iemand naar gekeken?