Mode & Beauty alle pijlers

Lip verzorging

14-01-2014 13:58 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Jaren geleden had ik de perfecte lipverzorging. Een stick van Vichy. Helaas is die op een gegeven moment 'verbeterd' en vernieuwd, met als resultaat dat mijn lippen er weinig meer aan hadden...

Sindsdien ben ik op zoek naar DE ultieme lipverzorging.

Een creme, tube, stick: maakt me niet uit.

Welke lippenverzirging raden jullie me aan?

(Vooral bij zon en kou) gebarsten lippen, velletjes, enzovoort.....

Bedankt!
Ik lees mee want wat ik ook doe ik houd droge lippen met velletjes.
Ik zweer bij de sticks van Dr. Schwab. Gewoon bij de meeste drogisten te koop. Verzorgt goed, herstelt en is niet zo plakkerig.
Ik heb sinds kort de creme van la roche posay cicaplast voor de lippen. Zit in een tubetje, vind hem heel prettig!

En ik heb een balmi met mint, die is heerlijk en blijft vrij lang vettig aanvoelen. Hij tintelt ook een beetje op je lippen
Rituals. De stick. De enige die echt werkt.
Ik verzorg mijn lippen exact hetzelfde als de rest van mijn huid. Nooit extra vet erop en ik heb nooit schrale lippen. Af en toe wat scrubben met mijn tandenborstel en that's it eigenlijk, ook in de winter.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Lippenbalsem van philosophy, savonds opdoen en de hele dag zachte lippen
.
Purol! stick of blikje allebei goed,

Al zweer ik bij het blikje, niet alleen fijn voor je lippen maar ook voor de droge plekken op mijn handen, wondjes en noem maar op.

alleen raak ik hem altijd (tijdelijk) kwijt.. blijkbaar hebben de kaboutertjes bij mij ook last van kapotte lippen.
Vaseline!
Hier ook dr swaab!
La Roche Posay helpt bij mij niet genoeg helaas...

Vaseline ook niet. (En ik vind dat brrrr vies )

De andere opties zal ik eens op een rijtje zetten.en ik blijf natuurlijk lezen wat er nog mee bij komt!

Bedankt alvast!
Ik smeer ze voor het slapen gaan in met elizabeth arden 8h cream. En dan volstaat voor overdag een gewone labello (die met kamille is lekker)
Oriflame's wonderpotje!
Ik zweer bij Louis Widmer. Die stick is echt geweldig. Ik doe ongeveer 1 jaar met een stick van ca 7 euro. Ik ben er een aantal jaren geleden begonnen op aanraden van een schipper die ook altijd droge, ruwe lippen had van de zeelucht e.d.
Als je altijd de waarheid verteld, hoef je niks te onthouden...
quote:Bambi040 schreef op 14 januari 2014 @ 14:42:

La Roche Posay helpt bij mij niet genoeg helaas...

Vaseline ook niet. (En ik vind dat brrrr vies )

De andere opties zal ik eens op een rijtje zetten.en ik blijf natuurlijk lezen wat er nog mee bij komt!

Bedankt alvast!Ik bedoel de cicaplast lipcreme, die is pas net op de markt. Niet die gewone die ze hebben.
Deze dus : http://www.laroche-posay. ... CAPLAST-LIPPEN-p9026.aspx
Ik heb allerlei merken gebruikt (Vichy, Lancome, Biotherm, ROC, Shiseido en noem maar op verder) maar ik vind de Dr. Swaab de allerbeste. Wel die met de rode dop nemen want die is het allerfijnste.
Ik smeer al jaren cacaoboter van dr. Palmer. 's Morgens na het tandenpoetsen en 's avonds na het tandenpoetsen. Sindsdien nooit meer last van droge lippen. Hoef tussendoor ook niet meer te smeren. Tenzij het echt heel koud en schraal is (met schaatsen of snowboarden, maar meestal pak ik dan een zonnestick}
Gewoon Nivea, uit het blauwe blikje, werkt veel beter dan alle sticks.
Van La Roche Posay: Ceralip

Een hele herstellende creme. Ik vind hem ideaal voor mn lippen in de winter.
K vind Blistex ook erg fijn,het donkerblauwe doosje. Het medplus potje. Smeert lekker en ruikt ook lekker fris doordat er iets van mint in zit.
8 hour cream van Elizabeth Arden (de zalf in de tube). Enige dat bij mij echt werkt.
Rosebud Salve voor het slapen gaan goed aanbrengen. Dan werkt het 's nachts in en 's ochtends haal ik het er af. De rest van de dag hoef ik niet met smeerseltjes of dingetjes in de weer.
Vaseline.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven