Lip verzorging
dinsdag 14 januari 2014 om 13:58
Hallo!
Jaren geleden had ik de perfecte lipverzorging. Een stick van Vichy. Helaas is die op een gegeven moment 'verbeterd' en vernieuwd, met als resultaat dat mijn lippen er weinig meer aan hadden...
Sindsdien ben ik op zoek naar DE ultieme lipverzorging.
Een creme, tube, stick: maakt me niet uit.
Welke lippenverzirging raden jullie me aan?
(Vooral bij zon en kou) gebarsten lippen, velletjes, enzovoort.....
Bedankt!
Jaren geleden had ik de perfecte lipverzorging. Een stick van Vichy. Helaas is die op een gegeven moment 'verbeterd' en vernieuwd, met als resultaat dat mijn lippen er weinig meer aan hadden...
Sindsdien ben ik op zoek naar DE ultieme lipverzorging.
Een creme, tube, stick: maakt me niet uit.
Welke lippenverzirging raden jullie me aan?
(Vooral bij zon en kou) gebarsten lippen, velletjes, enzovoort.....
Bedankt!
dinsdag 14 januari 2014 om 14:19
dinsdag 14 januari 2014 om 14:31
dinsdag 14 januari 2014 om 14:53
Ik zweer bij Louis Widmer. Die stick is echt geweldig. Ik doe ongeveer 1 jaar met een stick van ca 7 euro. Ik ben er een aantal jaren geleden begonnen op aanraden van een schipper die ook altijd droge, ruwe lippen had van de zeelucht e.d.
Als je altijd de waarheid verteld, hoef je niks te onthouden...
dinsdag 14 januari 2014 om 14:54
quote:Bambi040 schreef op 14 januari 2014 @ 14:42:
La Roche Posay helpt bij mij niet genoeg helaas...
Vaseline ook niet. (En ik vind dat brrrr vies )
De andere opties zal ik eens op een rijtje zetten.en ik blijf natuurlijk lezen wat er nog mee bij komt!
Bedankt alvast!Ik bedoel de cicaplast lipcreme, die is pas net op de markt. Niet die gewone die ze hebben.
La Roche Posay helpt bij mij niet genoeg helaas...
Vaseline ook niet. (En ik vind dat brrrr vies )
De andere opties zal ik eens op een rijtje zetten.en ik blijf natuurlijk lezen wat er nog mee bij komt!
Bedankt alvast!Ik bedoel de cicaplast lipcreme, die is pas net op de markt. Niet die gewone die ze hebben.
dinsdag 14 januari 2014 om 15:03
Ik smeer al jaren cacaoboter van dr. Palmer. 's Morgens na het tandenpoetsen en 's avonds na het tandenpoetsen. Sindsdien nooit meer last van droge lippen. Hoef tussendoor ook niet meer te smeren. Tenzij het echt heel koud en schraal is (met schaatsen of snowboarden, maar meestal pak ik dan een zonnestick}