Mode & Beauty alle pijlers

Lip verzorging

14-01-2014 13:58 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Jaren geleden had ik de perfecte lipverzorging. Een stick van Vichy. Helaas is die op een gegeven moment 'verbeterd' en vernieuwd, met als resultaat dat mijn lippen er weinig meer aan hadden...

Sindsdien ben ik op zoek naar DE ultieme lipverzorging.

Een creme, tube, stick: maakt me niet uit.

Welke lippenverzirging raden jullie me aan?

(Vooral bij zon en kou) gebarsten lippen, velletjes, enzovoort.....

Bedankt!
Niet bij elke kraan staan bekertjes natuurlijk. En om op je werk nou met je kop onder die kraan te gaan hangen is ook weer zoiets. Bovendien is dan je hele wang nat, brrr. Ik loop zelf niet met een flesje water hoor, maar kan me voorstellen dat mensen dat wel doen. Veel mensen drinken te weinig op een dag en met zo'n flesje zie je hem naast je staan en denk je eraan. Met een kraan heb je dat veel minder natuurlijk en vergeet je om te drinken. Dat herken ik wel van mezelf, maar ik mag geen flesje water op de werkvloer dus schiet niet op. Ik loop wat vaker naar de watertank dan, maar bv op kantoor heb je dan weer tijdverlies met continu daarheen lopen en dus besteed je minder tijd aan je werk dan. Flesje is dus nog helemaal zo raar niet vind ik
Je kan ook gewoon een mok vullen bij de kraan of de tap, en op je bureau zetten. Maar wat ik bedoel is dat die flesjes letterlijk overal mee heen gaan, mee vergaderingen in, mee in de rookpauze, etc. Komt echt aanstellerig over in mijn ogen.

Ik begrijp dus wel waarom je geen waterflesje bij je mag dragen, vind het er niet uitzien. En hoezo loop je continue naar de watertank dan? Een beker vocht per uur is toch meer dan genoeg?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben zo iemand die altijd water bij de hand moet hebben omdat ik heel erg veel drink op een dag. Als ik de stad in ga zonder flesje dan kan ik er na een halfuur eentje kopen. Een uurtje bij het zwembad liggen op vakantie hou ik zonder water in de buurt ook niet vol.

Maar mee de rookruimte in? Nee hoor..
Mij krijg je de rookruimte niet in, dus mijn flesje water ook niet

Ik heb een fijne Bobble.

Wat mij betreft bepaalt iedereen lekker zelf hoeveel, hoe, wat en wanneer men drinkt. Ik kan me er niet druk om maken.

Grappig dat gebarsten en droge lippen en het verzorgen daarvan soms geassocieerd wordt met overdadig smeren en hypes.

Toen ik kind was hadden ze trouwens gewoon al Labello. En Nivea. Vaseline. En nog meer smeersels en sticks.

En dat is al best lang geleden....

Ik liep niet hip te doen met gesprongen lippen en smeersels, maar vervelend was het toen, en vervelend is het nu nog.

En dan nu: naar de winkel voor lipverzorging!
Nuxe heeft een balsem, die mat is.

Beetje boterachtig idee, maar niet vet.

Wordt veel door visagisten gebruikt, omdat het niet glanst.

Eucerin heeft een tubetje (apotheek) die enigszins medicinaal werkt om te repareren.

Zelf gebruik ik ook een lipscrub van Clarins.

En veel water drinken, dat scheelt het meest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven