Wakker
donderdag 16 januari 2014 om 02:10
donderdag 16 januari 2014 om 02:29
Goedenacht allen.
Vanavond Ramses teruggekeken en ik vind het dus ook zwaar tegenvallen en zo duizend x in niets lijkt op de musical.
Ik heb ook maar even een tomaat met zout gemaakt.
MV, het gaat volgens mij wel goed tussen jou en je moeder. Is alles uitgepraat of hebben jullie een nieuwe start gemaakt?
Fijn voor je in ieder geval.
Vanavond Ramses teruggekeken en ik vind het dus ook zwaar tegenvallen en zo duizend x in niets lijkt op de musical.
MV, het gaat volgens mij wel goed tussen jou en je moeder. Is alles uitgepraat of hebben jullie een nieuwe start gemaakt?
donderdag 16 januari 2014 om 02:33
quote:prada schreef op 16 januari 2014 @ 02:29:
Goedenacht allen.
Geen idee wat Ramses met dit topic te maken heeft..
(off topic: ik ben in die serie te zien)
Goedenacht allen.
Geen idee wat Ramses met dit topic te maken heeft..
(off topic: ik ben in die serie te zien)
donderdag 16 januari 2014 om 02:34
quote:prada schreef op 16 januari 2014 @ 02:29:
Goedenacht allen.
Ja ik had die musical niet gezien dus ik hoopte ook dat ik niet te negatief dacht. Op het topic van Ramsey was iedereen zo enthousiast.
Er is eigenlijk niet echt dingen uitgesproken tussen mijn moeder en mij maar ik denk wel dat ik dingen niet meer laat oplopen, dat ik eerder zal zeggen als er iets is.
Het gekke is ook als we contact hebben dat het heel goed klikt. Niet over alles denken we hetzelfde maar goed, als je ieder in elkaars waarde laat dan moet het goed komen.
Verder heb ik geen familie dus is wel wrang om geen contact met elkaar te hebben. Het is wel je moeder.
Hoe is het met jouw ene zoon? Of wil je liever daar hier niet over hebben?
Goedenacht allen.
Ja ik had die musical niet gezien dus ik hoopte ook dat ik niet te negatief dacht. Op het topic van Ramsey was iedereen zo enthousiast.
Er is eigenlijk niet echt dingen uitgesproken tussen mijn moeder en mij maar ik denk wel dat ik dingen niet meer laat oplopen, dat ik eerder zal zeggen als er iets is.
Het gekke is ook als we contact hebben dat het heel goed klikt. Niet over alles denken we hetzelfde maar goed, als je ieder in elkaars waarde laat dan moet het goed komen.
Verder heb ik geen familie dus is wel wrang om geen contact met elkaar te hebben. Het is wel je moeder.
Hoe is het met jouw ene zoon? Of wil je liever daar hier niet over hebben?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 16 januari 2014 om 02:38
donderdag 16 januari 2014 om 02:39
donderdag 16 januari 2014 om 02:42
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 02:39:
[...]
Bij een ritueel denk ik aan grootse metafysische dingen niet aan make-up afhalen...
Blijkbaar overschat ik de meeste Nederlandse vrouwen Al zou het een klein schietgebedje zijn
[...]
Bij een ritueel denk ik aan grootse metafysische dingen niet aan make-up afhalen...
Blijkbaar overschat ik de meeste Nederlandse vrouwen Al zou het een klein schietgebedje zijn
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 16 januari 2014 om 02:42
donderdag 16 januari 2014 om 02:43
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 02:42:
[...]
Half/half geloof dat ik in de volgende aflevering(en) vrij prominent in beeld ben.
Heb er nu al spijt van, ben nogal op mijn privacy gesteld
Oh, nou dan mis ik je net, het eerste deel vond ik niet zo dat ik ook deel 2 ga zien.
Waar hadden we je aan kunnen herkennen? Heb je ook nog tekst?
[...]
Half/half geloof dat ik in de volgende aflevering(en) vrij prominent in beeld ben.
Heb er nu al spijt van, ben nogal op mijn privacy gesteld
Oh, nou dan mis ik je net, het eerste deel vond ik niet zo dat ik ook deel 2 ga zien.
donderdag 16 januari 2014 om 02:46
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 januari 2014 @ 02:43:
[...]
Nee, ik ben bang dat alleen bekenden mij herkennen en dat is al erg genoeg
Was ook de eerste en de laatste keer
[...]
Nee, ik ben bang dat alleen bekenden mij herkennen en dat is al erg genoeg
Was ook de eerste en de laatste keer
donderdag 16 januari 2014 om 02:47
donderdag 16 januari 2014 om 02:54
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 02:53:
[...]
Niet grappig
Ben erin geluisd, zou alleen achtergrond materiaal zijn.
ff serieus: ik hoop dat niemand mij herkent, ben nogal schuchter van nature Ach, het raakt ook zo weer in de vergetelheid.
[...]
Niet grappig
Ben erin geluisd, zou alleen achtergrond materiaal zijn.
ff serieus: ik hoop dat niemand mij herkent, ben nogal schuchter van nature Ach, het raakt ook zo weer in de vergetelheid.