Houten deegroller piept vreselijk!
donderdag 16 januari 2014 om 16:22
donderdag 16 januari 2014 om 17:57
donderdag 16 januari 2014 om 18:39
quote:nlies schreef op 16 januari 2014 @ 18:29:
Gewoon een andere roller kopen, zo'n kunststof geval, heb je ook minder last van deeg dat er aan blijft plakken
dat vind ik sowieso een meer frissere oplossing, heb wel eens kogeltjes over het aanrecht zien rollen die uit mijn houten roller kwamen..
Ik zweer al jaren bij een rolstok zonder handvaten
Gewoon een andere roller kopen, zo'n kunststof geval, heb je ook minder last van deeg dat er aan blijft plakken
dat vind ik sowieso een meer frissere oplossing, heb wel eens kogeltjes over het aanrecht zien rollen die uit mijn houten roller kwamen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
donderdag 16 januari 2014 om 23:31
donderdag 16 januari 2014 om 23:34
quote:Sense-1970 schreef op donderdag 16 januari 2014 18:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nlies in "Houten deegroller piept vreselijk!"" class="messagelink">nlies schreef op 16 januari 2014 @ 18:29</a>:</b>
Gewoon een andere roller kopen, zo'n kunststof geval, heb je ook minder last van deeg dat er aan blijft plakken</div></blockquote>
Kogeltjes? Ik heb de roller zelf al eens goed laten behandelen!
Maar alleen zo'n stok is inderdaad ook een idee. Wellicht is deze gewoon echt op zijn retour
Gewoon een andere roller kopen, zo'n kunststof geval, heb je ook minder last van deeg dat er aan blijft plakken</div></blockquote>
Kogeltjes? Ik heb de roller zelf al eens goed laten behandelen!
Maar alleen zo'n stok is inderdaad ook een idee. Wellicht is deze gewoon echt op zijn retour
donderdag 16 januari 2014 om 23:54
quote:cootjep schreef op 16 januari 2014 @ 17:56:
Onze baby slaapt vandaag voor het eerst 2,5 uur en dus hebben we de hele middag de tijd om over dit soort toestanden na te denken.
Gefeliciteerd!
Onze baby slaapt vandaag voor het eerst 2,5 uur en dus hebben we de hele middag de tijd om over dit soort toestanden na te denken.
Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 17 januari 2014 om 00:02