Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?

zaterdag 18 januari 2014 om 09:15
Zomerfreak, wat heerlijk voor je! Pas op met te hard van stapel lopen. Maar vooral genieten van het fijne gevoel!
Nou mijn chats zijn doodgebloed. 1 liep na een week chatten niet echt meer.
De ander gebruikte me waar mijn hoort, waar ik hem op wees en hij daar heel leuk op reageerde. Ik gaf het nog een kans, want we hadden een leuke uitgebreide chat al meerdere dagen. Maar zijn beroep is echt tenenkrommend.. Dan voel ik mij zo'n kortzichtige muts, maar ik ben helemaal afgeknapt...
Nou mijn chats zijn doodgebloed. 1 liep na een week chatten niet echt meer.
De ander gebruikte me waar mijn hoort, waar ik hem op wees en hij daar heel leuk op reageerde. Ik gaf het nog een kans, want we hadden een leuke uitgebreide chat al meerdere dagen. Maar zijn beroep is echt tenenkrommend.. Dan voel ik mij zo'n kortzichtige muts, maar ik ben helemaal afgeknapt...
zaterdag 18 januari 2014 om 10:50
zaterdag 18 januari 2014 om 10:56
Wat ik zo heerlijk vind aan Tinder is wakker worden en de app openen.. En de eerste zoveel mannen die je voorbij ziet komen, zijn over het algemeen mannen die mij al hebben geliked. Dus als ik dan naar rechts swype, is het een match zojuist met 3 mannen van de 10 die ik kreeg meteen een match!
Ik heb van alle matches die ik heb - even tellen - 28, maar 4 mannen die begonnen met praten! Waarvan één een potentiële date, 1 een gezellig gesprek maar spelfouten in namen van WIDM kandidaten (waar je het maar over kunt hebben....) dus afknapper (ik zei toch dat ik oppervlakkig deed? ) en 1 waarbij het gesprek na twee zinnen doodliep omdat hij geen tegenvragen stelde. En oh ja, 1 waarop ik nog niet heb gereageerd....
Ik heb van alle matches die ik heb - even tellen - 28, maar 4 mannen die begonnen met praten! Waarvan één een potentiële date, 1 een gezellig gesprek maar spelfouten in namen van WIDM kandidaten (waar je het maar over kunt hebben....) dus afknapper (ik zei toch dat ik oppervlakkig deed? ) en 1 waarbij het gesprek na twee zinnen doodliep omdat hij geen tegenvragen stelde. En oh ja, 1 waarop ik nog niet heb gereageerd....

zaterdag 18 januari 2014 om 11:06
Ja hier loopt het ook goed met matches, maar het vlot niet met daten haha.
Net weer een match erbij en hij begon gelijk tegen mij te praten.
Nemesis, dat hoeft inderdaad niks te zeggen, maar dat hij steeds me zegt ipv mijn werkt ook niet mee. Normaal is dat al een dealbreaker. Nu vond ik hem qua chatten leuk genoeg overkomen om dat naast mij neer te leggen, maar tja.. Dat beroep..
Ik hoef geen zakenman, maar ik vind het wel leuk als een man een beroep heeft met uitdaging. Ik ben zelf ambitieus en zoek altijd uitdaging op overal. Dus wil wel kunnen levelen daarin met een eventuele partner.
Net weer een match erbij en hij begon gelijk tegen mij te praten.
Nemesis, dat hoeft inderdaad niks te zeggen, maar dat hij steeds me zegt ipv mijn werkt ook niet mee. Normaal is dat al een dealbreaker. Nu vond ik hem qua chatten leuk genoeg overkomen om dat naast mij neer te leggen, maar tja.. Dat beroep..
Ik hoef geen zakenman, maar ik vind het wel leuk als een man een beroep heeft met uitdaging. Ik ben zelf ambitieus en zoek altijd uitdaging op overal. Dus wil wel kunnen levelen daarin met een eventuele partner.
zaterdag 18 januari 2014 om 11:12
Ja dat snap ik Eva. Heb ik zelf ook wel. Zo begon een match van de week tegen mij te praten over zijn werk en gaf hij daarbij direct aan 'dat het maar een broodbaan was'. En dan denk ik.. Je schaamt je? Als hij gewoon had gezegd dat hij dat deed vond ik het allemaal maar best. Dit was juist een afknapper voor mij. Ik hou van zelfverzekerde mannen die staan voor wat ze doen. En ik denk toch niet dat ik echt mijn soulmate op Tinder ga vinden eigenlijk.

zaterdag 18 januari 2014 om 11:18
Nee ik ook niet, ik zie Tinder echt als compleet vrijblijvend en voor de lol.
Alles wat daar meer uit komt, zoals sommigen in dit topic wel de man hebben gevonden voor ze, is mooi mee genomen.
Maar ik denk dat het over grote deel aan mannen, daar ook voor de lol zitten en niet echt op zoek zijn naar een relatie.
Alles wat daar meer uit komt, zoals sommigen in dit topic wel de man hebben gevonden voor ze, is mooi mee genomen.
Maar ik denk dat het over grote deel aan mannen, daar ook voor de lol zitten en niet echt op zoek zijn naar een relatie.
zaterdag 18 januari 2014 om 11:20
zaterdag 18 januari 2014 om 11:22
Ik kan daar ook op afknappen als iemand spelfouten of steeds 'me' zegt ipv 'mijn'.
Bah...
Ik merk ook dat het soms heel lang duurt voordat die match antwoord en ik ook, zo ben je soms dagen bezig om allebei een vraag te beantwoorden.
Als het bij jullie klikt, gaan jullie dan over op Whatsapp of, zoals ik op, Kik messenger ?
Bah...
Ik merk ook dat het soms heel lang duurt voordat die match antwoord en ik ook, zo ben je soms dagen bezig om allebei een vraag te beantwoorden.
Als het bij jullie klikt, gaan jullie dan over op Whatsapp of, zoals ik op, Kik messenger ?
Love the life you live, live the life you love

zaterdag 18 januari 2014 om 11:32
zaterdag 18 januari 2014 om 11:35
Haha klinkt als een goede app.. Ik heb mijn nummer al jaren en geen zin in een aparte whatsapplijst voor tinder
Ik kom trouwens echt steeds dezelfde foto's tegen, zoals hier in dit topic al beschreven. En echt veel mannen met (hun) pasgeboren baby of zelfs trouwfoto's. Zou dat een hint zijn van 'ik zit hier alleen om te kijken wat het is'?
Zo zag ik laatst een profiel waarin dat letterlijk stond: "ik ben gelukkig getrouwd maar wil even zien wat dit nou is"
Ik kom trouwens echt steeds dezelfde foto's tegen, zoals hier in dit topic al beschreven. En echt veel mannen met (hun) pasgeboren baby of zelfs trouwfoto's. Zou dat een hint zijn van 'ik zit hier alleen om te kijken wat het is'?
Zo zag ik laatst een profiel waarin dat letterlijk stond: "ik ben gelukkig getrouwd maar wil even zien wat dit nou is"

zaterdag 18 januari 2014 om 11:45
lol kom net een hele leuke sexy man tegen die zijn hoofd op een foto van een goddelijk lichaam heeft geplakt! Humor!!
Ook nog een match (zijn lichaam is daarnaast ook niet verkeerd
)
Zijn profiel tekst was: neem jezelf niet te serieus.
Nadeel: Hij stond op de laatste foto met een dame. Dan ga ik er toch maar even vanuit dat hij bezet is.
Maar wel leuk dat ik even kon delen dat ik zijn humor erg leuk vind!
Ook nog een match (zijn lichaam is daarnaast ook niet verkeerd

Zijn profiel tekst was: neem jezelf niet te serieus.
Nadeel: Hij stond op de laatste foto met een dame. Dan ga ik er toch maar even vanuit dat hij bezet is.
Maar wel leuk dat ik even kon delen dat ik zijn humor erg leuk vind!