Pfff.. heerlijk!
maandag 20 januari 2014 om 13:19
Pff... ik heb sinds ik vorige week dinsdag een ziekenhuis inliep voor het eerst een momentje helemaal voor mezelf alleen. De kraamzorg is weg, vriend is onze dochter aan het aangeven, dochter ligt een beetje te miepen in de kinderwagenbak. Niemand plukt aan me, meet dingen, vraagt dingen, schopt in me... Ik heb een kopje koffie en ik hoef he-le-maal niks.
Wat is dit heerlijk
Ik dacht ik open een topic want misschien hebben meer mensen een klein 'he-le-maal voor mezelf' momentje vandaag, en het zou zonde zijn om daar niet even bewust bij stil te staan.
Dus, wat is/wordt/was jouw "Pfff... heerlijk!" moment vandaag?
Wat is dit heerlijk
Ik dacht ik open een topic want misschien hebben meer mensen een klein 'he-le-maal voor mezelf' momentje vandaag, en het zou zonde zijn om daar niet even bewust bij stil te staan.
Dus, wat is/wordt/was jouw "Pfff... heerlijk!" moment vandaag?
maandag 20 januari 2014 om 13:21
O dat heerlijke moment dat je weer kan beginnen met jezelf zijn. Heerlijk, dat moment.
Mijn moment van pffffffff heerlijk was toen ik weg fietste van het kdv en ik de kinderen daar had afgeleverd. Ik vind de ochtenden een crime. Man is al vroeg weg en ik doe de ochtenden alleen.
Ik vind het erg druk....
Gefeliciteerd met je dochter
Mijn moment van pffffffff heerlijk was toen ik weg fietste van het kdv en ik de kinderen daar had afgeleverd. Ik vind de ochtenden een crime. Man is al vroeg weg en ik doe de ochtenden alleen.
Ik vind het erg druk....
Gefeliciteerd met je dochter
maandag 20 januari 2014 om 13:28
maandag 20 januari 2014 om 13:32
Gefeliciteerd met je dochter! En je momentje.
Ik kan er niet op wachten, ik heb nu dat momentje nog de hele dag door, tijdens mn zwangerschapsverlof wel te verstaan. Jij hebt nu the best of both worlds: je dochter en je kunt weer jezelf zijn!
Enjoy!!
Ik kan er niet op wachten, ik heb nu dat momentje nog de hele dag door, tijdens mn zwangerschapsverlof wel te verstaan. Jij hebt nu the best of both worlds: je dochter en je kunt weer jezelf zijn!
Enjoy!!