Pfff.. heerlijk!

20-01-2014 13:19 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff... ik heb sinds ik vorige week dinsdag een ziekenhuis inliep voor het eerst een momentje helemaal voor mezelf alleen. De kraamzorg is weg, vriend is onze dochter aan het aangeven, dochter ligt een beetje te miepen in de kinderwagenbak. Niemand plukt aan me, meet dingen, vraagt dingen, schopt in me... Ik heb een kopje koffie en ik hoef he-le-maal niks.

Wat is dit heerlijk

Ik dacht ik open een topic want misschien hebben meer mensen een klein 'he-le-maal voor mezelf' momentje vandaag, en het zou zonde zijn om daar niet even bewust bij stil te staan.

Dus, wat is/wordt/was jouw "Pfff... heerlijk!" moment vandaag?
O dat heerlijke moment dat je weer kan beginnen met jezelf zijn. Heerlijk, dat moment.

Mijn moment van pffffffff heerlijk was toen ik weg fietste van het kdv en ik de kinderen daar had afgeleverd. Ik vind de ochtenden een crime. Man is al vroeg weg en ik doe de ochtenden alleen.

Ik vind het erg druk....

Gefeliciteerd met je dochter
Gefeliciteerd met je dochter en geniet er lekker van
Gefeliciteerd met je dochter! Mijn heerlijk-momentje wordt vanavond wanneer ik klaar ben met alles en lekker met thee, deken en kaarsen op de bank plof. Ik kijk er nu al naar uit, heerlijk!
Zes dagen werken achter de rug, net boodschappen gedaan, joggingbroek aan, filmpje opgezet en een bakkie koffie.....dit is vandaag mijn pfffffff...heerlijk-momentje!

Geniet allemaal van je momentje!! En geniet van je dochter, wat een geluk!
Gefeliciteerd met je dochter! En je momentje.

Ik kan er niet op wachten, ik heb nu dat momentje nog de hele dag door, tijdens mn zwangerschapsverlof wel te verstaan. Jij hebt nu the best of both worlds: je dochter en je kunt weer jezelf zijn!

Enjoy!!
Mijn zoontje van anderhalf ligt op bed.

Heerlijk even rust, kopje thee en op de computer kijken.
Gefeliciteerd !

Ik zit nu ook te niksen. Vriend is werken zoon op KDV dochter ligt te slapen en ik zit hier beetje op de bank. Genoeg te doen maar ik doe niks.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik vrees vanavond pas... Ik heb nu vooral een "pffffffff" moment.
Ahhh gefeliciteerd!! Genieten

Ik ben mijn hele huis aan schoonmaken; ramen gewassen, gordijnen gewassen, keuken gepoetst, vloer gedaan en afwas weggewerkt. Ook lekker soms
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

Ik heb nu ook ff een momentje voor mezelf. Dochter ligt te slapen in de kinderwagen, kan ik lekker rustig naar Boer zoekt Vrouw kijken ;)
Gefeliciteerd met je dochter!

Ik heb nu mn heerlijke moment, tussen werk en kind van school halen even lekker helemaal niks!
Van harte gefeliciteerd met je dochter!

Mijn momentje was vanmorgen nadat ik de kinderen naar school had gebracht. Ik ben toen bij een vriendin koffie wezen drinken en eigenlijk veel te lang blijven zitten.
Elein!!!! Helemaal gemist dat je al bevallen bent. Gefeliciteerd met je dochter!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven