Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

vrijdag 17 januari 2014 om 19:14
vrijdag 17 januari 2014 om 19:48
vrijdag 17 januari 2014 om 19:51
vrijdag 17 januari 2014 om 20:16
vrijdag 17 januari 2014 om 20:26
Ik kijk het via de live stream, en mss heeft het al iemand gevraagd maar ik ben gek aan het worden van dat stoppen van het geluid en beeld!!! Na een paar seconden gaat hij wel weer maar dan heb je wel weer een antwoord gemist zoals dat van Jimmy ! Heeft iemand anders dat ook of ligt dat aan mijn internet?

zaterdag 18 januari 2014 om 08:36
quote:salandermillenium schreef op 17 januari 2014 @ 20:16:
Net weer even televisie gekeken. Ik vond het wel heel schattig dat Lindy stond te huilen in de koeienstal en dat een van die koeien helemaal naar haar toekwam met zijn kop. Dieren voelen dat als mensen verdriet hebben.
Die koeien en die kippen kan ik nog het beste hebben van het hele stelletje.jaaa dat was heel lief
Net weer even televisie gekeken. Ik vond het wel heel schattig dat Lindy stond te huilen in de koeienstal en dat een van die koeien helemaal naar haar toekwam met zijn kop. Dieren voelen dat als mensen verdriet hebben.
Die koeien en die kippen kan ik nog het beste hebben van het hele stelletje.jaaa dat was heel lief
maandag 20 januari 2014 om 19:25
Nou ja wat een onthulling,op internet gaat het daar al het hele weekend over. Maar hij is nog niet weg.
Ze hebben vandaag trouwens een telefoon met internet gekregen, wat mij betreft slaat de opzet van het programma helemaal nergens op.
Hoezo een nieuwe samenleving starten met een startkapitaal van 10k en nu ook nog eens internet dus contact met de buitenwereld...
Ze hebben vandaag trouwens een telefoon met internet gekregen, wat mij betreft slaat de opzet van het programma helemaal nergens op.
Hoezo een nieuwe samenleving starten met een startkapitaal van 10k en nu ook nog eens internet dus contact met de buitenwereld...

maandag 20 januari 2014 om 19:33
quote:2Italy2 schreef op 20 januari 2014 @ 19:24:
Rienk, baard- en haarloos.
[img]http://www.metronieuws.nl/_internal/gxm ... ulair.jpeg[/img]met of zonder haar wat een engerd
Rienk, baard- en haarloos.
[img]http://www.metronieuws.nl/_internal/gxm ... ulair.jpeg[/img]met of zonder haar wat een engerd
maandag 20 januari 2014 om 19:37
maandag 20 januari 2014 om 19:50