Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Jimmy is de nieuwe Utopiaan.

http://www.telegraaf.nl/p ... rvangen_door_macho__.html
Alle reacties Link kopieren
Billy paradeerde weer eens boos weg, om het na vijf minuten weer goed te knuffelen. Bah. Dat mens heeft echt tig gezichten, net een kameleon.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
quote:Blue_Yoshi schreef op 17 januari 2014 @ 18:59:

Kunnen we ergens een goed beautycase doneren? Ik kan dat blote-billygezicht niet meer aanzien. Brrr, naar slangenmens...Nou inderdaad wat ziet ze er dan beroerd uit, en dan dat lelijke bos met haar met die zwarte uitgroei.
Dat meisje met die hond... Steekt beide armen enthousiast in de lucht en keelt daarmee d'r hondje bijna
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Zo... Tilde hij nou Billy steeds de lucht in met bankdrukken?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Ik haat Paul en Hakim. Ik sta op het punt om paul een brief te schrijven om hem te laten weten hoe zeer Nederland hem haat, inclusief zijn meissie..... Want die zal hem ondertussen ook uitkotsen
quote:sweetfirefly schreef op 17 januari 2014 @ 20:01:

Zo... Tilde hij nou Billy steeds de lucht in met bankdrukken?Ja we zien alleen niet hoelang.
Net weer even televisie gekeken. Ik vond het wel heel schattig dat Lindy stond te huilen in de koeienstal en dat een van die koeien helemaal naar haar toekwam met zijn kop. Dieren voelen dat als mensen verdriet hebben.

Die koeien en die kippen kan ik nog het beste hebben van het hele stelletje.
Ik kijk het via de live stream, en mss heeft het al iemand gevraagd maar ik ben gek aan het worden van dat stoppen van het geluid en beeld!!! Na een paar seconden gaat hij wel weer maar dan heb je wel weer een antwoord gemist zoals dat van Jimmy ! Heeft iemand anders dat ook of ligt dat aan mijn internet?
Heb ik ook last van aaiphone... Ik word er echt knettergek van!! Het werkt voor geen meter.
die charlotte vnd die nieuwe jongen wel leuk geloof ik
quote:salandermillenium schreef op 17 januari 2014 @ 20:16:

Net weer even televisie gekeken. Ik vond het wel heel schattig dat Lindy stond te huilen in de koeienstal en dat een van die koeien helemaal naar haar toekwam met zijn kop. Dieren voelen dat als mensen verdriet hebben.

Die koeien en die kippen kan ik nog het beste hebben van het hele stelletje.jaaa dat was heel lief
ik geloof dat rienk er vrijwillig voor gekozen heeft om te gaan zwerven omdat hij deze wegwerpmaatschappij niks vind daarom heeft hij zich ook opgegeven voorr utopia
Zo in boulevard horen we wie er mischien uit gaat spannendd
Klopt Netty.

Ik zet in op Harold of Isabel
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Rienk, baard- en haarloos.

Nou ja wat een onthulling,op internet gaat het daar al het hele weekend over. Maar hij is nog niet weg.

Ze hebben vandaag trouwens een telefoon met internet gekregen, wat mij betreft slaat de opzet van het programma helemaal nergens op.

Hoezo een nieuwe samenleving starten met een startkapitaal van 10k en nu ook nog eens internet dus contact met de buitenwereld...
Wie gaat er uit? De uitzending van vrijdag stond niet online, dus ik heb 't niet bijgehouden en die streams ga ik niet allemaal volgen.
quote:2Italy2 schreef op 20 januari 2014 @ 19:24:

Rienk, baard- en haarloos.

[img]http://www.metronieuws.nl/_internal/gxm ... ulair.jpeg[/img]met of zonder haar wat een engerd
Het gaat over Harold Nien,die heeft al 3 x zijn24 uur bedenktijd aangevraagd.

Ik blijf het stom vinden dat de tv uitzending een dikke week achterloopt op de werkelijkheid,Lindy is nog te zien en de nieuwe dus nog niet die er al sinds vrijdag in zit.
Wat zijn ze telkens aan het bidden? Ik geloof niet dat ik de behoefte heb om daaraan mee te doen?
Ik zeg net tegen man dat als ik er in zou zitten ik echt niet hand in hand zou gaan zitten bidden en zingen. Zj mag doen wat ze wil maar ik zou dus niet mee doen.

Zou denk ik leuke tv op leveren;-)
Aaarghh die billy!!!
quote:dolfje schreef op maandag 20 januari 2014 19:40 Ik zeg net tegen man dat als ik er in zou zitten ik echt niet hand in hand zou gaan zitten bidden en zingen. Zj mag doen wat ze wil maar ik zou dus niet mee doen.

Zou denk ik leuke tv op leveren;-) Precies, ik geloof niet in God dus no way
Hup weer knuffelen jak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven