mannen en nagellak???
woensdag 18 juni 2008 om 09:20
quote:sharra schreef op 18 juni 2008 @ 08:50:
Psies Pipi. Ik zie vaak mannen in kilt op folkbals en andere folk-gerelateerde activiteiten. En dat zijn toch geen erotische feesten.
!Nou zijn er zomaar dagen dat ik eens een keertje niet op een folkbal kom , hoor .
Psies Pipi. Ik zie vaak mannen in kilt op folkbals en andere folk-gerelateerde activiteiten. En dat zijn toch geen erotische feesten.
!Nou zijn er zomaar dagen dat ik eens een keertje niet op een folkbal kom , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 juni 2008 om 09:24
Mannen aan de nagellak
Eerst kwam de sarong. Toen de diamanten oorring. Maar nu inspireert David Beckham Britse mannen om massaal aan de nagellak te gaan. Twee dagen nadat de aanvoerder van het Engelse nationale voetbalteam met roze gelakte nagels op een doopfeest was gezien, was er een plotselinge run op dit bij uitstek vrouwenproduct. “We zagen een enorme toename van mannen die om nagellak vroegen”, liet een woordvoerster van de winkelketen Woolworths weten. “Het personeel was er beduusd van, totdat duidelijk werd dat Beckham verantwoordelijk was voor weer een nieuwe rage.”
(Bron: De Telegraaf)
Eerst kwam de sarong. Toen de diamanten oorring. Maar nu inspireert David Beckham Britse mannen om massaal aan de nagellak te gaan. Twee dagen nadat de aanvoerder van het Engelse nationale voetbalteam met roze gelakte nagels op een doopfeest was gezien, was er een plotselinge run op dit bij uitstek vrouwenproduct. “We zagen een enorme toename van mannen die om nagellak vroegen”, liet een woordvoerster van de winkelketen Woolworths weten. “Het personeel was er beduusd van, totdat duidelijk werd dat Beckham verantwoordelijk was voor weer een nieuwe rage.”
(Bron: De Telegraaf)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 juni 2008 om 09:48
donderdag 19 juni 2008 om 21:37
zondag 22 juni 2008 om 13:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2008 @ 09:20:
[...]
Nou zijn er zomaar dagen dat ik eens een keertje niet op een folkbal kom , hoor .
En er zijn zomaar dagen dat ik niet op een erotisch feest ben / aan het swingen ben. En toch zie ik dan
mannen met nagellak en / of rok. En dat zijn geen bezekers van erotische feesten en / of swingers. En ja, dat wéét ik van hen.
[...]
Nou zijn er zomaar dagen dat ik eens een keertje niet op een folkbal kom , hoor .
En er zijn zomaar dagen dat ik niet op een erotisch feest ben / aan het swingen ben. En toch zie ik dan
mannen met nagellak en / of rok. En dat zijn geen bezekers van erotische feesten en / of swingers. En ja, dat wéét ik van hen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 26 juni 2008 om 22:21
Ik ben niet door de bliksem getroffen. Ben er ook niet op uit om te schockeren (heb liever dat het mode wordt, dan val ik niet zo op). Ik vind het zelf mooi (als klein kind al) en bovendien een leuk klusje. Daarom alleen thuis en als ik uitga. Op mijn werk wel eens blanke nagellak opgehad. Geen enkele reactie op gehad. Mooi zo. Ik ga ook zeker niet op slippers naar mijn werk. Wat doen jullie als jullie man / vriend vraagt of hij je nagellak mag gebruiken?
dinsdag 21 oktober 2008 om 12:07
IK BEGRIJP HET NIET, IK BEN EEN MAN EN VIND HET HEERLIJK OM MIJN TEEN NAGELS TE LAKKEN EN MIJN VOETEN GOED TE VERZORGEN STAAT NOG GEZELLIG OOK EN LEKKER FRIS EN SCHOON , BETER DAN DE MEESTE MANNEN VOETEN ( ONVERZORGT ) . HEEFT VOOR MIJ OOK NIETS MET HOMO OF IETS ANDERS TE MAKEN , EN MIJN VROUW VIND HET GEWELDIG EN OPWINDEND .
GROETJES DUO .
GROETJES DUO .
dinsdag 21 oktober 2008 om 19:43
Ik blijf mijn teennagels ook lakken, Duo. En als ik uitga ook mijn vingernagels. Die zijn bijna altijd zwart. De tenen willen nog wel eens van kleur verschieten. Nu lichtbruin, maar die gaat er vanavond nog af. Ook geen homo en ook een vrouw die het prima vindt. Ik lak haar teennagels ook. Hebben de dames op dit forum de nagels van hun man / vriend al eens gelakt? Misschien valt het reuze mee.