Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor foto's Ris? Buik? Die willen wij ook zien!!!
Ja zeg, realiseer me nu pas dat we er waarschijnlijk tegelijk hebben rondgelopen Compu! En dat terwijl ik eigenlijk een beetje door jou geinspireerd was. Misschien hebben we elkaar wel gezien maar niet herkend!

Ha ha Jin, ja, wat heet; we-ken voorbereiding... Lang leve het internet En mss niet zo origineel maar juist daarom ook wel heel speciaal: precies 6 jaar geleden vierden vriend en ik ons eerste romantische weekendje daar in hetzelfde hotel!

Kokos, wat een mooie foto's van baby2! Het blijft bijzonder, zo'n minimensje in z'n eigen kleine wereldje...

Rissie, hebben jullie zo'n grote tuin dan? Lekker hoor, wat extra ruimte voor speeltuig. Vijver lijkt me sowieso maar eng met kleine kinders (zegt zij die straks op een schiereiland woont met de voordeur 3 meter van het water...). Mmm, denk dat ik me bij Amalia's wijze raad aansluit voor wat betreft het wachten. Maar het kan lang duren als je het echt zat bent he?

Amalia, mag jij aan Laurens z'n nagels komen dan?! Ernaar wijzen levert hier al drama's op.... Zou er idd maar een pleister omdoen. Met een beetje geluk valt ' ie er snel af.
Oh dat is echt leuk Hel! Ik vind het een super present. Maar hoe vond vriend het?
compu ik ben het wel zat ja, vooral omdat ik niet meer met mark kan doen wat ik wil doen. Als ik bijv met hem op de grond speel (met de auto's/zandbak) ben ik 3-4 min bezig om weer overeind te komen. en Mark maar vragen; lukt het memmie???

Jin hou op over stroopwafels!!! Krijg er spontaan zin in! haha

ik hoop dat je gelijk hebt wat de datum betreft!
Ha ha, wij zaten IN het hotel aan het strand Compu! Hadden al besloten om volgende keer ook een huisje daar te huren, zag er zo leuk uit! Wat voor huisje hadden jullie?

Juud, bel me als de nesteldrang weer toeslaat - ik kom je persoonlijk halen, zorg voor versnaperingen en breng je weer thuis.

Star, had vent tijdje terug niet ook een nieuwe baan? Krijgen jullie nu een grotere auto?

Wipalarm, ghihihi... Je zou er toch spontaan geen zin van krijgen...

Juk, er ligt hier allerlei huishoudelijks te wachten, en een berg administratie. Eerst maar eens een kopje thee (zonder stroopwafel, snik...).
Hij vond het helemaal geweldig Jin. Hij was een beetje ziekig, dat was wel erg jammer. Maar evengoed genoten.
bridg, bam gaat een slinger voor mij maken, dus moest even een foto van baby kamer maken. Zal foto's op de groep proberen te zetten.

Hel, klinkt als een goed weekend. De vijver zat een hek omheen hoor. En ik denk dan idd het zelfde; aan het eind van de straat ligt een sloot. Niet dat mark alleen voor is natuurlijk, maar toch.
Oh juud dat doe ik ook wel hoor, lekker een dagje eruit en je uitleven! wat wil een mens nog meer!
Jammer dat ie ziekig was Hel, maar toch geslaagd dus. Je kunt niet meer stuk!

Spannend hoor Ris, ik duim dat het vannacht los gaat.

Haai Bridges.
Haaaaaaai Jin!
Trusten vast meiskes!
Nee Hel, we zeggen Hai, niet trusten!
quote:bridges6 schreef op 24 juni 2008 @ 21:55:

Nee Hel, we zeggen Hai, niet trusten!
Jees Hel, dat was 200 m bij ons vandaan! Jammer dat ik je niet heb gespot, ik had je echt wel herkend hoor! Wanneer was je er en was je met de boot?

Wij zaten op een parkje uit de jaren '50, wel erg back to basic. Maar betaalbaar, 400 euro per week ongeveer.

Er is een algemene waddensite waar erg leuke huisjes op staan (in de duinen).

Heb je nog erge snobs gezien in het hotel? Wij hadden lol om de verwende koppen die we daar zagen. Jouw hoofd past daar dus niet hoor haha!

Bridges, gevaarlijke uitverkoop bij de Gel. Kat he!

Pa nog in de buurt?

Ris, klinkt alsof er een takelbedrijf aan te pas moet komen.

Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Mal, wat naar van zijn armpje. Gaat het nu goed? Nog aanvallen gehad of kon je verder met dagen tellen?

Klotebericht op de groep zeg.. Kan me voorstellen dat het je raakt.

Jinny, leuk dat je je vermaakt hebt met Star! Konden de kids het leuk vinden met elkaar?
Oooooo Kokos wat een mooie foto´s!!!!!! Ik denk jongetje, wat een mooi koppie!
Oh, wipalarm klonk een beetje gek merk ik, ha ha. Aan de werksex dus maar, zo beter?

Hel, het is Berend's nagel, maar maakt niet uit. Ja hoor, ik mag de nagels van Laurens wel knippen. Heb ze laatst ook gelakt met roze nagellak. Liet ie heel trots aan lief zien. Die kwam vervolgens boos naar mij toe:

'Hoe kan je dat nou doen? En Laurens was heel blij dus moest ik nog leuk en enthousiast reageren! Tsss, roze nagellak.'

Erg grappig! Vooral omdat Laurens het 2 minuten later er weer af wilde. Nouja, de volgende dag er maar afgehaald.

Ik mag trouwens niet altijd knippen hoor, soms is ie na 3 nagels klaar. En Berend is erg verbaasd als ik knip en houdt nauwlettend in de gaten wat ik doe. Meestal lukt dat dus ook wel.
Oei Compu... Ben al even niet geweest maar morgen marktdag dus maar even kijken... leuk!
Vent had idd eerder al nieuwe baan (zelfde), maar wilde toen wachten of huidige werkgever hem een verlenging aan zou bieden maar dat deden ze niet, dus alsnog nieuwe baan (en ja Amaal, beter salaris en scholingskansen ) per 1 juli.
quote:compu schreef op 24 juni 2008 @ 21:57:

Heb je nog erge snobs gezien in het hotel? Wij hadden lol om de verwende koppen die we daar zagen. Jouw hoofd past daar dus niet hoor haha!

Tss, echt wel. Zo'n hippe Amsterdammer!
Even clusteren hoor.

Hooi Compu!

Hai Ris, jammer dat je je komt melden dat dat betekent dus dat beebie nog in buik zit. Hou vol!
quote:amalia schreef op 24 juni 2008 @ 22:01:

[...]

Tss, echt wel. Zo'n hippe Amsterdammer! Nu heb je Amalia beledigd Compu
Trusten allemaal. Bridges, ik hoop dat Fieke lekker slaapt en jij dus ook.

Groetjes!!!
P'cies Star
Bridge, voor jou en kleine dramaqueen.
Dank Amaal,ik hoop het ook en anders drink ik morgen lekker bakkie koffie extra! (drink tegenwoordig koffie met heleboel opgeklopte melk erin en veel zoetjes. Best lekker! Kijk er nu al naaruit, haha)

Clusteren Star?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven