Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:pop1980 schreef op 24 juni 2008 @ 16:28:

Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date, Sun heeft n date!

Nou nou, ik word er verlegen van hoor! En ik begin nu al zenuwachtig te worden! Hellup!

Pop jij klinkt errug vrolijk idd, maar bijna vakantie natuurlijk! Leuk hoor! Nog vakantieplannen?

En Vleer, ik heb alle vertrouwen in je werkzaamheden hoor!

Nog even over mijn date:

Vinden jullie ook dat ik te snel ga daten na VL?

(Sorry, ik ga jullie hierover vast heel veel lastigvallen, maar ik vind het allemaal zoooo spannend!!!)
Over jou deet: Nee hoor ......zelf weten wat je doet....als je gevoel zegt: "ok" , gewoon doen! Veel plezier! x
Nee hoor vind niet dat ej te snel met VL gaat daten .. Als jij je er goed bij voelt gewoon lekker doen ..
Hi Vleerke....hoe gaat ie? We spreken elkaar weinig he?
Nou, echt heel vrolijk ben ik niet, word namelijk ziek! Last van mn keel (alweer, heb ik altijd als ik erg moe en 'op' ben), beetje koortsig en als ik me ziek voel twijfel ik aan alles... Niet echt heel leuk dus. Maar goed, nog drie halve dagen werken, nou ja, drie halve dagen 30 kids vermaken en 's middags hard aan het werrk, en dan is het vakantie.... Pfffff.... laatste loodjes!
Pop, de laatste loodjes wegen het zwaarst! Kom op! Nog even doorzetten!

Hoop echt niet dat je ziek wordt en dat je lekker fit aan je vakantie kunt beginnen!

Fijn om te horen dat jullie het niet 'te snel' vinden. Voor mij voelt het wel een beetje snel, maar ik laat het gewoon op me af komen.
Ik kwam hier ff op het hoekje kijken en zou me even voorstellen aan de hand van t lijstje....

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

# 22 jaar

- Hoe lang al single?

# van af januari. Nu alweer iets van 1/2 jaar dus.

- Langste relatie ?

# Mijn laatste relatie 2.5 jaar

- Kortste relatie?

# 3 week

- Regio?

Drachten (Friesland)

- Aan het daten?

# Wanneer er iets leuks is, ja. Momenteel niet.

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

# Wachtend de juiste persoon. En daar hopelijk oud en gelukkig mee worden

- Sterrenbeeld ?

# Stier... geloof ik niet in hoor.

- Kinderen of kinderwens ?

# Ja. Maar voorlopig nog niet!

- Hobby's (speciaal voor Q)

# Leuke gezellige dingen doen, Filmpje kijken, Shoppen, Hapje Drankje, Computeren en Mountainbiken

Verder woon in momenteel doordat mijn relatie uit is gegaan weer thuis bij m'n ouders. Ik sta wel ingeschrijven hier bij de woonstichting, maar dat kan nog wel 1 jaar duren *helaas!!!*

Verder werk ik als verzorgende in de ouderenzorg.
Kroes welkom hier ,,, gezellignog een noordeling... HIer 1 uit drenthe..

Ik heb ook een jaartje bij mijn ouders gewoond en werk ook nog es in de ouderenzorg haha erg grappig en toevallig.

Krijg a.s maandag de sleutel van mijn eigen huissie, kan jij niet een app. kopen ?

Ik ben nu ff bij WL ... ben er dus weer vandoor
quote:Vleermuis28 schreef op 24 juni 2008 @ 21:53:

Kroes welkom hier ,,, gezellignog een noordeling... HIer 1 uit drenthe..

Ik heb ook een jaartje bij mijn ouders gewoond en werk ook nog es in de ouderenzorg haha erg grappig en toevallig.

Krijg a.s maandag de sleutel van mijn eigen huissie, kan jij niet een app. kopen ?

Ik ben nu ff bij WL ... ben er dus weer vandoor

Leuk dat je nu iets voorjezelf hebt!

Ook toevallig dat je ook in de ouderenzorg werkt

Hoe oud ben je?

Oh en wat is/ betekend WL...?
Hoi Kroes, welkom hier! Schrijf lekker mee!

We hebben een aantal afkortingen hier op dit topic. Zo is iedereen zijn dates/exen/scharrels aan het afkorten. Dat typt wat gemakkelijker. En er schrijven ook een paar ex-singletjes die zo ondertussen toch wel een relatie hebben opgebouwd, maar het hier toch wel errug gezellig vinden.

Vraag dus gerust aan iedereen om zijn/haar verhaal en om de afkorting.

Hier wel even een kort lijstje met de meest voorkomende afkortingen:

PP= Potentiële Partner

RP= Relatieplanet

LJ = Leuke Jongen = het vriendje van Halvemaan (HM), een ex-singletje die hier graag nog schrijft

WL = ?? (weet even niet meer waar die letters voor staan), maar Vleermuis vindt deze man erg leuk en hij haar ook, alleen zijn vrouw is nog niet zo lang geleden overleden en dat maakt het wat gecompliceerd.

RPO = RelatiePlanetOostenrijk = een ex van Vleermuis

PBM = P... BuurMan = een leuke buurman van Pop1980 (Pop) die met hem aan het daten/scharrelen is

VL = mijn (=Sun) ex. Anderhalve maand geleden heb ik het uitgemaakt met hem na een korstondige relatie.

CM = carrièreman = mijn nieuwe date waar ik volgende week een date mee heb (helluppppp!!!)

AUV = Aan-Uit-vriendje van 4wheels. Zoals de afkorting al suggereert: het is haar ex, maar het is een beetje een knipperlichtverhouding, maar volgens mij is het nog steeds uit en probeert ze hem los te laten.

Ik heb het gevoel dat ik heeeeeel veel afkortingen vergeet, maar ik kan op dit moment zo snel even niet bedenken welke allemaal. Miranda en Puck heb ik hier ook al een tijdje niet zien schrijven over Franse Meneer (FM) die uit beeld was en de Foute Bezette Man (FBM). En ik hoop dat het met Leaf ook weer wat beter gaat. En wat te denken van Innerchild? En nog een aantal anderen? 't Is wat rustig hier, dus tijd voor nieuwe mensen!
MM is militairman een date waar zowel Pop als Vleer mee heeft gedate.. pop heeft geen contact meer met hem maar Vleertje nog wel

Ehh man3 maar die is al weer een tijdje uit de picture al heeft Vleer zo af en toe nog es wat msn contact met hem.

en vleer komt er net achter dat ze minder moet gaan bellen ,want telefoonrekeningen reizen beetje de pan uit geloof ik.. Oopssss
Hoe oud zijn jullie allemaal ongeveer.....????

Ik zelf ben 22..... is dat hier jong..???
Oh, Kroes, we hebben afkortingen voor de mannen waar we mee daten.

Ff een klein updateje:

Xan en Prinses wonen inmiddels samen, nadat ze elkaar hier op het forum hebben ontmoet.

Vleer heeft een poosje gedate met RPO (waarbij RP voor RelatiePlanet staat) en dat was een nogal negatief verhaal, waar ze het nogal moeilijk mee heeft gehad. Nu gaat ze veel om met een vriend, die onlangs weduwnaar is geworden (en dat is WL).

Sun heeft een tijdje wat gehad met VL (ValentijnsLover) maar dat is over gegaan en net nu ze de mannen had afgezworen heeft ze gezoend met CM (carriereman) waarmee ze volgende week een date heeft (en nee Sun,dat is idd niet te snel na VL, gewoon doen, en kijken wat er van komt!)

Ik heb een vlam, die PMB (PokerMeneerBuurman) wordt genoemd. Ik heb namelijk een paar keer afgesproken met en man waarmee ik gepokerd had om een etentje (PokerMeneer) en zijn buurman is mijn nieuwe vlam. En dat is net iets serieuzer dan een gewone scharrel. En ik vind het ENG! Maar wel gezellig!

En verder zijn er nog meer mensen die hier af en toe posten, maar heb een aantal al n poosje niet meer gezien!

Maar idd, wat leuk, weer een Noordeling!

We kletsen hier heel wat af, ook over andere dingen dan single zijn.
Hoi! Nou hier ben ik weer eventjes dan voor een update. FBM 'was van' Liefmeisje, Sun. Spannend dat je een date hebt joh! Ik kan me ook goed voorstellen dat je ergens geen zin hebt in al dat 'gedoe', maar het is dus toch ook wel weer spannend (soms een beetje té) om te doen, nietwaar. Gaat het een beetje met je gezondheid?

Mijn Franse Meneer regaeert inmiddels al een paar dagen niet meer op mail, wat op zich niks voor hem is. Ik heb als laatste mailtje maar voorgesteld er helemaal mee te kappen. We waren al tot de conclusie gekomen dat het toch niks blijvends kon worden omdat ik niet naar hem wil verhuizen. Lullige is alleen dat hij al had geboekt om volgende maand een paar dagen langs te komen... Nou ja, da's het risico van de liefde zakmaarzeggen.

Hoi Kroes! Hier nog een noorderlinge (ook uit Drenthe), maar meer een meelezer dan een schrijverd.
is al oud .. 28 bijna 29 brrrp maar voel me nog 18 ;)

Pop.. ik geloof dat ik je hulp ff nodig heb op msn een deze dagen of moet ik Xan ff inschakelen .. Dillllllemmaaaaa

Rpo is van de aardbodem verdwenen .. heul fijn en toch is t ook wel wat kaal .. Alsof je een lelijk schilderij van de muur haalt en toch merkt dat ie er niet meer hangt.. oa door t kleurverschil en dat t echt een vreselijk lelijk schilderij was dat je er af en toe toch nog ff aan denkt, maar wel blij bent dat t lelijke gedrocht weg is..

Snappen jullie m nog ?
Vraagt zich in ene af waar Sun ook alweer woont ??

Zijn het nu in ene allemaal noord/oostelingen hiero die hier schrijven ?
Puck .. kappen met die franse meneer dan.. Hoe spijtig t ook is , dit schiet niet op je verdiend meer en beter ..
Ik als rasechte Noordeling was helemaal HalveMaan vergeten te vermelden!!
Werk aan de winkel maar ben nog zooo moeeeeeeeeeehhooeeeee
quote:Vleermuis28 schreef op 24 juni 2008 @ 23:51:

Pop.. ik geloof dat ik je hulp ff nodig heb op msn een deze dagen of moet ik Xan ff inschakelen .. Dillllllemmaaaaa

Wat is er Vleer? Schrijf me anders even een mail...ok?

Las net even de samenvattingen....moest wel even lachen....lijkt net één grote soap hier!

Welkom Kroes! Veel plezier in dit leuke topic!
quote:Vleermuis28 schreef op 24 juni 2008 @ 23:51:

Rpo is van de aardbodem verdwenen .. heul fijn en toch is t ook wel wat kaal .. Alsof je een lelijk schilderij van de muur haalt en toch merkt dat ie er niet meer hangt.. oa door t kleurverschil en dat t echt een vreselijk lelijk schilderij was dat je er af en toe toch nog ff aan denkt, maar wel blij bent dat t lelijke gedrocht weg is..

Héél mooi omschreven Vleertje!
Pop, wat een schande! De zuiderlingen zijn idd erg in de minderheid hier, alhoewel Leaf en 4W ook uit het zuiden komen gelukkig!

Sunneke, gewoon daten hoor! Ook ik vind het niet te snel na VL. Tenslotte was mijn date met LJ al 3 maanden nadat het uit ging met ex, en daarmee had ik 2 jaar iets. Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt! En je niet te druk maken hoor! Is het leuk, dan is het leuk, en zo niet, dan niet he.

Kroes, ik ben 27, denk dat de meeste hier zo ongeveer tussen de 25 en de 30 zijn. Xan is onze enige man hier en ook meteen de oudste En ik denk dat Laef en Sun tot nu toe onze jonkies waren

Ik ga zo met LJ kijken voor een huisje, ben heel benieuwd! Op dit moment is hij echt helemaal into samenwonen, zoals hij nu praat lijkt het erop alsof hij wel wil dat ik meteen bij hem intrek als hij iets heeft. Alhoewel hij een paar weken geleden nog zei dat we gewoon maar moesten kijken hoe het loopt. Dat laatste vind ik eigenlijk ook, al neig ik ook steeds meer naar tegelijkertijd verhuizen . Maar goed, das niet iets waar ik me druk over maak, dat zien we wel tegen de tijd dat er een koopcontract is ondertekend!

Ben er dus weer weg van!!!
Heb hier wat rond gelezen..... t lijkt idd wel een soap!

Ik weet niet echt of ik hier wat tussen pas. Beleef namelijk momenteel niks spannends qua mannen.......

Of kent iemand nog leuke kandidaten in de leeftijd van 21 tot 27 jaar...?
Zo, wat een drukte hier ineens! 't Lijkt idd wel een soap!

Nou Kroes, kom er gezellig bij hoor! Ik ben idd een jonkie, zoals HM mij noemt, en jij dus ook . Ik ben een 24-jarige noorderling.

Nu is het misschien een soap, maar soms gebeurt er helemaal niets. In mijn leven gebeurde tot vorige week namelijk helemaal niets. Ik had dan ook echt niets anders te melden dat er helemaal niets gebeurde.

Maar wat bedoel je met leuke kandidaten? Leuke dates? Het is hier geen date-topic natuurlijk, haha! Lopen er bij jou in de buurt geen leuke mannen rond? We hebben hier al hele discussies gehad waar je allemaal leuke mannen kunt tegen komen. Zo vinden de meesten het idioot dat ik altijd keurig netjes naar de supermarkt ga (want je weet maar nooit ;) ), in de trein, bij de bushalte. Praatjes maken met anderen! Daar komt wel bij dat je er voor open moet staan natuurlijk.

Pop, sorry, ik had je afkorting verkeerd! Je hebt gelijk PokerMeneerBuurman! Stom, dan wordt het zo normaal en vergeet je het ineens. Je hebt bijna je laatste werkdag he? Nog even doorzetten!

Puck, jammer van die Franse Meneer. Misschien is hij ondersteboven van jouw laatste mail en heeft ie daarom nog niet gereageerd? Is het lang geleden dat je die mail hebt gestuurd? Jammer hoor! Maar misschien vind je een leuke man dichter bij waarbij je niet zover hoeft te reizen en gemakkelijker kunt afspreken? (Zegt Sun die zelf voor haar date een paar uren moet reizen - grrrrr).

HM samenwonen! Poehpoeh! Spannend hoor! Leuk dat je dan toch de ware vindt. Tenminste, zolang je er zelf vertrouwen in hebt natuurlijk!
Wat nou soap... Dit is real life!!! Hahaha!

Ik ben net 28, dus zo heel oud ben ik nou ook weer niet. En voor leuke vrijgezelle mannen moet je niet op dit topic zijn, hahaha!

HM, wat lekker dat LJ zo positief naar de toekomst kijkt. Spannend hoor!

Puck, heeft de Franse man al wat laten horen?

En ja, Sun nog twee daagjes en dan heb ik VAKANTIEEEEEE!!!

Heeeeel even nog en dan heb k alle tijd om allerlei leuke dingen te doen! (oa een nieuw toetsenbord kopen, want mn rrrr blijft hangen en als ik typ staan er overal 'r's tussen. Ben dus druk bezig met mn backspace toets)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven