Huishoudbeurs, druk?

26-01-2014 18:24 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit naar de huishoudbeurs geweest en nu zou ik wel een keer willen gaan. Ik kan alleen niet zo goed tegen veel drukte. Zijn jullie al eens geweest, is het erg druk en wat zou het beste moment zijn om te gaan om de drukte wat te vermijden? Is het trouwens de moeite waard om te gaan?
Ik ben 1x geweest, het was enorm druk, ik vond het vreselijk. Was volgens mij nog een doordeweekse dag ook.
Verschrikkelijk en ook iedere dag druk. Mensen lopen met van die boodschappenkarretjes, rijden tegen je enkels aan duwen je aan de kant omdat ze bang zijn mis te grijpen bij een gratis product. Af en toe sjokt er een verdwaalde man achter zijn hysterische vrouw aan.

Veel vrouwen komen er alleen voor de gratis proefverpakkingen. Ik vind het niet zo heel veel voorstellen. Dan heb je ook nog de "tell-sell" producten die ze je aansmeren en je nooit meer gebruikt.
Het is erg druk.. er lopen dikke huisvrouwen rond die je door de hele zaal beuken voor een stukje koek..voor de rest is het leuk! Ik ga ook weer..
Trots!
Ik ben er nog nooit geweest. En hoef er ook niet heen. Maar weet bijna zeker dat als je niet tegen drukte kan dat je er niet heen moet gaan!

Oke, ik ben gewaarschuwd. Misschien toch maar niet dan...

Het klinkt niet echt heel leuk en gezellig trouwens.
quote:modepop- schreef op 26 januari 2014 @ 18:32:

Het is erg druk.. er lopen dikke huisvrouwen rond die je door de hele zaal beuken voor een stukje koek..voor de rest is het leuk! Ik ga ook weer..Haha, kun je vast oefenen.
Het trekt mij niet.. ik houd niet zo van die drukte.

Ik denk dat veel vrouwen het toch als ontzettend leuk uitje ervaren. Kennismaken met nieuwe producten en de nieuwste snufjes en ondertussen gratis spulletjes krijgen en met vriendinnen op pad.
Ik probeer drukte in de supermarkt al te vermijden... Had gehoopt dat een doordeweekse dag rustiger zou zijn.
Paar keer geweest incl 1x in rolstoel.

Best leuk maar idd pokkedruk.

Je moet stevige hielen hebben want sommige kijken geen centimeter uit waar ze rijden.

En niet te makkelijke blauwe plekken krijgen want er zijn vrouwen die je voor de gratis spullen ( en zoveel krijg je niet gratis) keihard aan de kant duwen.

Wij gaan niet meer, het wordt elk jaar erger.

Wij gaan nu naar de Libelle zomerweek.

Lekker buiten, niet zo benauwd. Meer ruimte, varriatie en een stuk minder druk.
Het is heel druk, en zoveel is er niet gratis te krijgen, maar toch blijft het leuk, vind ik dan
Ben er 20-25 jaar geleden wel 'ns geweest op 'n doordeweekse dag en vond 't een verschrikking. Véél te druk! En verder weinig boeiends te zien eerlijk gezegd. Voor die proefhapjes hoef je 't ook niet te doen. Als je jezelf de benzine-, entree- en parkeerkosten uitspaart kun je gewoon lekker met je vriendin uit eten.
Enorm druk, niet de moeite (en het geld) waard.
Een kaartje kost 19.50 (vvk 16.50). Misschien heb je ook nog treikosten of benzine erbij. Van dat geld kun je gewoon naar de winkel gaan en wat dingen kopen die je leuk en lekker lijken, maar die je anders nooit neemt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Fantastisch, als je tenminste van driekwartsbroeken, kuitlaarzen en auberginekleurige kittige kapsels houdt. Verder is het de hel op aarde. Mensen die elkaar doodtrappen voor een gratis stukje magnetron-gehaktstaaf.
Ik was op zoek naar een leuk uitje met een goede vriendin van me en naar de winkel gaan is ook zo gewoon en niet echt iets bijzonders.
Die ene hal waar je eten kunt proeven is echt een drama. Over de hoofden lopen en het is bijna vechten om wat te kunnen proeven. Het zou mijn dagje uit niet zijn.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Ja erg druk maar ook erg leuk! Ik ga dit jaar weer Je hebt regelmatig acties dat je met zn 2 voor de prijs van 1 naar binnen kan. Lekker snuffelen en proberen. Ik heb hele leuke en goeie dingetjes van de hhb
quote:mienbillekesjeuken schreef op 26 januari 2014 @ 19:19:

Fantastisch, als je tenminste van driekwartsbroeken, kuitlaarzen en auberginekleurige kittige kapsels houdt. Verder is het de hel op aarde. Mensen die elkaar doodtrappen voor een gratis stukje magnetron-gehaktstaaf.Je vergeet het kunstleren rugzak handtasje, want dan hebben ze hun handen vrij. en het Human Nature vrijetijdsjack.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Ik denk dat ik 10 jaar geleden een keer met mijn moeder geweest ben. Het was hartstikke druk dus van "gezellig wat langs kraampjes slenteren" is helaas geen sprake.

Mij hebben ze er sindsdien niet meer gezien.
quote:sweetfirefly schreef op 26 januari 2014 @ 19:23:

[...]

Je vergeet het kunstleren rugzak handtasje, want dan hebben ze hun handen vrij. en de Human Nature vrijetijdsmarkt.Yep, plus de shopper met wieltjes eronder!
Nog nooit geweest, maar klinkt verschrikkelijk
Ik ga nog liever op twee paasdag naar de Ikea.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
De horror brrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven