(klein leed) Kleedkamerperikelen

27-01-2014 17:36 94 berichten
Sta ik me na het vrijzwemmen samen met mijn zoon om te kleden in (uiteraard) de herenkleedkamer, komt er een vrouw met haar zoontje de kleedkamer binnen om hem om te kleden voor de komende zwemles.

Nu zou ik het niet in mijn hoofd halen om de dameskleedkamer binnen te lopen, om wat voor reden dan ook. Kwestie van respect, vind ik (gecombineerd met een diepgewortelde angst om klappen te krijgen ).

Ik wijs haar er dus op dat ze zich in de herenkleedkamer bevindt. Ze springt onmiddellijk in de verdediging door me nogal agressief verschillende niet-relevante dingen toe te bijten als 'Ik kom hier altijd.' en 'Ik heb je hier nog nooit gezien.', om daarna nadrukkelijk meerdere malen tegen iedereen die het niet horen wil 'Dit is de herenkleedkamer hoor!' te roepen.

Nu zal het me jeuken dat ze stiekem mijn adonis-lichaam staat te bewonderen, maar ik vind het nogal respectloos om zomaar de verkeerde kleedkamer binnen te gaan. Om nog maar te zwijgen over de asociale reactie.

Wat vinden jullie?

Wat vinden jullie?

Totaal aantal stemmen: 47

Je moet niet zo zeiken (23%)
Asociaal en respectloos (77%)
Bij ons is het ook normaal dat moeders met zoons in de jongenskleedkamer gaan en vaders met dochters in de meisjeskleedkamer.
Reactie is volkomen legitiem.. ze was overdonderd door je prachtige lichaam.. dan krijg je dit soort reacties. Haar rode hoofd kwam nu van boosheid en plaats van de blosjes op haar wangen.
Ik vind het niet normaal. Moeders horen met hun kleine kinderen in de vrouwenkleedkamer. Ik kan me bij de wat oudere jongens wel weer voorstellen dat dat wat lastiger is en dat de jongens niet bij de meisjes willen. Maar misschien kunnen die zich dan weer alleen aankleden in de jongenskleedkamer. Dilemma. Wel belachelijk dat ze zo hyper reageerde. Zijn er geen aparte kleedhokjes in het zwembad?
Ik had m'n kleding voor het grootste deel al aan trouwens, dus mijn kuisheid is bewaard gebleven
quote:Amand schreef op 27 januari 2014 @ 17:46:

Ik had m'n kleding voor het grootste deel al aan trouwens, dus mijn kuisheid is bewaard gebleven haar verlies. Misschien dat ze daarom zo gefrustreerd reageerde..
Heb ik wel eens gehad op de sportschool.

Het vrouwelijke personeel komt ongegeneerd binnen lopen terwijl we om staan te kleden of af te drogen om een nieuweling even de kluisjes uit te leggen, ik wed dat als ik hetzelfde doe bij de vrouwenkleedkamer ik datzelfde uur gelijk mijn toegangspas in zou kunnen leveren.

2e voorbeeld, Drukte in de binnenstad bij één of ander evenement.

Voor de openbare toiletten staan dikke rijen opeengepakt en door de drukte is het de dames vergunt ook van de herenwc gebruik te maken, als man word je geconfronteerd met onverschillige bakvisjes die voor de deur ook nog lekker ff met hun telefoontjes staan te spelen terwijl er een vriendin op de herenpot zit.

Omgekeerd is de dames wc voor ons natuurlijk off limits zoals altijd.

Ik zeik als wraak wel eens lekker rond over de bril heen, wie dan na mij wil die mag!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat moeders in de vrouwenkleedkamer horen en vaders in de mannenkleedkamer. Het geslacht van het kind maakt niet uit, wat mij betreft. Zodra het geslacht van het kind wel uit gaat maken, zijn ze oud genoeg om zichzelf om te kleden.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
quote:perzika schreef op 27 januari 2014 @ 17:49:

Ik vind dat moeders in de vrouwenkleedkamer horen en vaders in de mannenkleedkamer. Het geslacht van het kind maakt niet uit, wat mij betreft. Zodra het geslacht van het kind wel uit gaat maken, zijn ze oud genoeg om zichzelf om te kleden.Lijkt me ook ja.
quote:vaneeuwijk schreef op 27 januari 2014 @ 17:48:

Heb ik wel eens gehad op de sportschool.

Het vrouwelijke personeel komt ongegeneerd binnen lopen terwijl we om staan te kleden of af te drogen om een nieuweling even de kluisjes uit te leggen, ik wed dat als ik hetzelfde doe bij de vrouwenkleedkamer ik datzelfde uur gelijk mijn toegangspas in zou kunnen leveren.

Ik ben geneigd om hetzelfde te denken, maar is dat wel zo?

Anyone?
quote:Amand schreef op 27 januari 2014 @ 17:51:

[...]

Ik ben geneigd om hetzelfde te denken, maar is dat wel zo?Ben geneigd om het uit te proberen, maar aangezien ik ook veel hoofddoekjes naar binnen zie gaan en geen zin heb om te eindigen als Theo van Ghog sla ik maar over.
Als een man de vrouwenkleedkamer binnen zou komen, zou ik op hoge poten naar de receptie lopen, al dan niet na hem verrot gescholden te hebben. Maar ik zou dan ook nooit de mannenkleedkamer betreden.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
quote:perzika schreef op 27 januari 2014 @ 17:54:

Als een man de vrouwenkleedkamer binnen zou komen, zou ik op hoge poten naar de receptie lopen, al dan niet na hem verrot gescholden te hebben. Maar ik zou dan ook nooit de mannenkleedkamer betreden.Nadat je je aangekleed had, neem ik aan
Vaneeuwijk, waarom zou ik wegblijven? Ik ben een vrouw, ik mag gewoon in de vrouwenkleedkamer. Als een man in de vrouwenkleedkamer komt, neem ik aan dat het een perverse eikel is. In ieder geval ben ik er niet van gediend. En andersom ook. Oh, je hebt je reactie al gewist.
Bij ons is de vrouwenkleedkamer helemaal vol en wij gaan ook naar de mannenkleedkamer. Ik heb al een paar keer geklaagd maar er wordt niets mee gedaan. Mannen die klagen stuur ik door naar de receptie.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:tanteslankie schreef op 27 januari 2014 @ 17:56:

Bij ons is de vrouwenkleedkamer helemaal vol en wij gaan ook naar de mannenkleedkamer. Ik heb al een paar keer geklaagd maar er wordt niets mee gedaan.

Dus daarom maak je van jouw probleem maar het probleem van die mannen in plaats van even te wachten tot er plaats is?

Dat vind ik nou weer asociaal.
Ik kon het toch proberen.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:tanteslankie schreef op 27 januari 2014 @ 17:56: Mannen die klagen stuur ik door naar de receptie.En ik pak je gewoon bij je arm en sodemieter je gewoon naar buiten.
Ze neemt haar kind maar mee naar de dameskleedkamer.

Alsof er alleen maar kinderen zich staan om te kleden in de kleedhokjes.
tanteslankie, 3 minuten geleden

Bij ons is de vrouwenkleedkamer helemaal vol en wij gaan ook naar de mannenkleedkamer. Ik heb al een paar keer geklaagd maar er wordt niets mee gedaan. Mannen die klagen stuur ik door naar de receptie.

Dat vind ik dus belachelijk en meten met twee maten. Owee als een man dat doet. Wordt nog nét niet gelyncht.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 januari 2014 @ 18:02:Dat vind ik dus belachelijk en meten met twee maten. Owee als een man dat doet. Wordt nog nét niet gelyncht.

Dat niet alleen, maar nu zul je als kerel eens per ongeluk een draai maken of wat anders en met de omkledende vrouw in aanraking komen.

Word er moord en brand geschreeuwd dat je je poten niet thuis kunt houden met betiteling van viezerik en alle gevolgen van dien.

Laat ik bij mij niet gebeuren en onuitgenodigde dames worden bij mij zonder pardon naar buiten geëscorteerd.

Als ze sensatie willen schoppen zoeken ze maar een ander slachtoffer op.
quote:vaneeuwijk schreef op 27 januari 2014 @ 17:53:

[...]

Ben geneigd om het uit te proberen, maar aangezien ik ook veel hoofddoekjes naar binnen zie gaan en geen zin heb om te eindigen als Theo van Ghog sla ik maar over.
quote:n87 schreef op 27 januari 2014 @ 18:19:

[...]

Kan je wel een raar kijkende smiley neerzetten maar zo werkt het wel.
Bij ons zijn de kleedkamers voor de zwemlessen apart van die van het vrij zwemmen. En dan zijn er 4 kleedkamers voor de zwemlessen. Een voor jongens met moeders, een voor jongens met vaders, een voor meisjes met moeders en een voor meisjes met vaders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven