Mode & Beauty alle pijlers

thermen bussloo???

30-01-2014 22:35 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
We overwegen om naar de sauna in bussloo te gaan. Iemand ervaringen daar??
Leuk hoor! Doen!
Rond de kerst geweest, toen erg druk, weinig/geen zitplaatsen en overvolle sauna's. Maar dat zal nu wel veel minder zijn. Ruim complex met allerlei faciliteiten.

Advies: koop een Bongo sauna-voor-2 bon bij de Primera/Bruna. Dan kun je met zijn 2 voor 35 of 39 euro naar binnen. Wel reserveren ovv die bon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lees veel. Verschillende verhalen te druk te vol te commercieel duur!!
Nou, dan ga je niet.
Goede tip hymalaya dankje
Fijne, nette sauna. Ben er een aantal keer geweest. Voor mij groot genoeg, lekker eten, voldoende afwisselende faciliteiten. En vooral schoon!
De keren dat ik er was, was het niet druk. Ik vind geen enkele sauna fijn als het te vol is, absoluut niet relaxed!
Ik ben toevallig net terug van een dagje Bussloo. Ik vond het te druk en de prijzen van hapjes en drankjes pittig. Verder wel lekker gehad maar het zou veel beter kunnen.
Ik lees mee.

Wij willen ook eens gaan incl hotel.

Iemand daar ervaring mee?
Veluwse bron?
Ik vond het daar helemaal top, (ik weet niet hoe duur het was vriend had een bon in zn kerstpakket) wij konden dus gratis. Verder ken ik ook veel mensen die daar werken dus ik voelde me helemaal op mijn gemak!
Geen ervaringen, maar via travelbird kan je entreebewijzen voor 18,50 pp kopen.

De moeite waard lijkt mij als je wil gaan.
Hartstikke mooie dauna en erg veel keuze! Het is erg ruim opgezet, vooral buiten! Het hotel is ook prachtig, ben er vlak voor kerst geweest.

Een drankje is niet goedkoop, maar waar nog wel tegenwoordig? Je kunt ook water tappen. In het restaurant in het saunacomplex kun je 's avonds een buffet doen voor 25 euro. Erg goed!
Veluwse bron is een erg mooie sauna, ik ben er nu een aantal keer geweest op badkledingdag en het was er niet abnormaal druk.

Thermen Busloo ben ik ook een keer geweest, toen was het heel rustig, maar ja, half Nederland stond toen in de file wegens de sneeuw ;)
Ik kwam altijd graag in Bussloo, mooie en schone sauna. De laatse twee keer dat ik er was, was het te druk ook op een doordeweekse dag. Ik ben de laatste keer eerder naar huis gegaan. Voor mijn dus geen thermen Bussloo meer.
Ik ga er graag heen, vind het netjes en schoon. Veluwse Bron is nog mooier!
Always look on the bright side of life
Toen wij er waren zaten er vliegen in het relaxdeel bij het restaurant (en dat in de winter..) bleven er vuile kopjes etc op tafel staan en was in sommige toiletten het WC papier op en de vuilnisbak overvol. 'Kwam doordat het zo druk was' werd er gezegd. Het was er inderdaad erg druk, maar laat dan niet zoveel mensen binnen óf zet meer personeel in zodat je de drukte aan kan.

Het nodigde mij in ieder geval niet uit om nog een keer te komen op een andere dag.
Soms schrik ik al als ik het parkeerterrein op rijd, zoveel auto's staan er dan. Maar eenmaal binnen vind je het niet echt terug. Ik ben een keer in de kerstvakantie geweest, nou toen was het echt veel te druk, zijn we eerder naar huis gegaan. Maar over het algemeen is het wel te doen. Aanrader!
Wat ik er wel vies vind zijn de dompelbaden, daar drijven allerlei dingen in waarvan ik niet wil weten wat het is, maar ze hebben prachtige stortdouches dus dat doe ik dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven