thermen bussloo???
donderdag 30 januari 2014 om 22:37
Rond de kerst geweest, toen erg druk, weinig/geen zitplaatsen en overvolle sauna's. Maar dat zal nu wel veel minder zijn. Ruim complex met allerlei faciliteiten.
Advies: koop een Bongo sauna-voor-2 bon bij de Primera/Bruna. Dan kun je met zijn 2 voor 35 of 39 euro naar binnen. Wel reserveren ovv die bon.
Advies: koop een Bongo sauna-voor-2 bon bij de Primera/Bruna. Dan kun je met zijn 2 voor 35 of 39 euro naar binnen. Wel reserveren ovv die bon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 31 januari 2014 om 03:18
Hartstikke mooie dauna en erg veel keuze! Het is erg ruim opgezet, vooral buiten! Het hotel is ook prachtig, ben er vlak voor kerst geweest.
Een drankje is niet goedkoop, maar waar nog wel tegenwoordig? Je kunt ook water tappen. In het restaurant in het saunacomplex kun je 's avonds een buffet doen voor 25 euro. Erg goed!
Een drankje is niet goedkoop, maar waar nog wel tegenwoordig? Je kunt ook water tappen. In het restaurant in het saunacomplex kun je 's avonds een buffet doen voor 25 euro. Erg goed!
vrijdag 31 januari 2014 om 07:01
vrijdag 31 januari 2014 om 19:48
Toen wij er waren zaten er vliegen in het relaxdeel bij het restaurant (en dat in de winter..) bleven er vuile kopjes etc op tafel staan en was in sommige toiletten het WC papier op en de vuilnisbak overvol. 'Kwam doordat het zo druk was' werd er gezegd. Het was er inderdaad erg druk, maar laat dan niet zoveel mensen binnen óf zet meer personeel in zodat je de drukte aan kan.
Het nodigde mij in ieder geval niet uit om nog een keer te komen op een andere dag.
Het nodigde mij in ieder geval niet uit om nog een keer te komen op een andere dag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 1 februari 2014 om 15:42