Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Heb ik wat gemist?
Yep;)
Ik ben ook altijd te laat. Is er weer eens een ouderwetse rel, ben ik weer de spuit elf.....
Ik mis ook altijd de rellen!
Beuk voor je kanis, Trench?
Jij vuile reldel
quote:

Hallo!

A.s. dinsdag is mijn vriend jarig en ik wil hem die dag zoveel mogelijk in de watten leggen.

Heeft er iemand misschien suggesties/tips voor mij? Leg je hem de hele dag (of zoveel mogelijk) in de watten, leuk idee toch maar je was er zelf al opgekomen :P

Dus hupperdehup, naar de drogist en ........reken zelf maar uit hoeveel gezinsverpakkingen je nodig hebt.

Ik weet natuurlijk niet hoe groot en breed hij is.

In de wereld van de watten heb je keus zat, kleurtjes, geurtjes, bolletjes, lange lappen enz...........

En nu maar hopen dat vriendlief het niet al te letterlijk opvat, dat ie denkt dat ie een watje is ofzo......

:D

Suc7!
Je weet toch!
Oeps, zag dat de verjaardag al is geweest, doe je het volgend jaar of een keertje zomaar als je hem eens lekkah in de watten wil leggen. Geil!
Je weet toch!
:D Jammer dat we dààr nou niet opgekomen zijn 69.

Zou er nu weer een rel uitbreken???
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Moet haast wel Bruja, want die fruitmand van ons was veel minder platvloers dan dit voorstel....:D
Duolet natuurlijk.
Met natuurlijk twee toiletpapierhouders!
Ik vond het al vreemd dat een cadeautiptopic zo goed liep, maar nu zie ik het: Het is geweaun weer een onzintopic geworden... :o
Ik zoek ook een leuk cadeautje: mijn schoonzus + zwager gaan over twee weken trouwen. We geven natuurlijk een envelop mét inhoud, maar ik vind het wel leuk om er een kleinigheidje, een echt cadeautje bij te geven. Iemand een leuk idee?
servetringen met ingegraveerde namen

romantisch (of lekker heavy zwart satijn)dekbedovertrek

overnachting bruidssuite

weekendje weg/kadobon sauna

mooie glazen(evt met namen)

mooi tafellaken met servetten

mooi fotoalbum
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Fotoalbum of servetringen, daar voel ik wel iets voor. Waar haal je van die servetringen?
De juwelier om de hoek heeft ze vast wel:D
precies:Lucardi zal ze ook wel hebben.

wat ook leuk is: OP DE DAG ZELF FOTO"S MAKEN>>>>>>>EVEN WEGGLIPPEN NAAR EEN-uur-service en 's avonds bij de receptie aan het bruidspaar geven: KUNNEN DE MENSEN DIE NIET DE HELE DAG MEE ZIJN GEWEEST ook even kijken.

voor het bruidspaar ook leuk want het echte album laat nog wel even op zich wachten!

je kunt ook (geen idee waar)een foto album met monogrammen kopen.(denk ik:D)

ook lollig: kussenslopen laten bedrukken met foto's van het bruidspaar (als kind,of toen ze net verkering hadden)
Mijn moeder wordt over twee weken 65. We hebben al afgesproken dat we een andere keer uit eten gaan en dan gaan bowlen oid.

Omdat ze ook veel andere visite heeft kan dit niet op deze dag gepland.

Maar nu vind ik het zo jammer dat we op deze dag zelf dan geen aandacht besteden aan haar 65e verjaardag, wat toch heel byzonder is.

Heeft iemand een leuk idee hoe je hier op de dag zelf toch iets leuks kan doen? Ben erg benieuwd naar jullie ideeen.
ontbijt op bed service?
Hoe zou een man..(waarmee ik mn relatie even op een laag pitje heb)....het vinden om 31 rode rozen bezorgd te krijgen voor zn verjaardag? (inderdaad zn 31e)....?
nou,de mijne zou het niks vinden!!!(zou ook nooit in mijn hoofd opkomen,hoor)

maar ja,ken de jouwe niet..............

maar wil je dat geven omdat JIJ dat leuk vindt of denk je daarmee zijn liefste wens te vervullen? want een kado moet de krijger blij maken,waardoor de gever weer blij wordt,niet andersom!
Is hij een goede vriend, een ex vriend of je vriend waarmee je een relatie had, maar nu even niet. Dan zou ik geen rozen geven, en al helemaal geen rode rozen, dat zijn voor mij toch de bloemen die met liefde te maken hebben. Tja en bij deze vraag denk ik ook dat het eraan ligt wat voor type die man is, mijn vriend zou ik er ook absoluut niet blij mee maken. Dus moeilijk te zeggen omdat wij die man niet kennen.
haha ik moet ineens lachen om het idee....nee t is niks! ben ik nu ook van overtuigd....bedankt.
quote:Als je een leuk/origineel cadeautje zoekt voor iemand kijk dan eens op www.ballonexpress.nl Deze organisatie stuurt heliumballonnen in een doos op, als de doos geopend word, komt er dus een ballon uit met daaran een kartje met een persoonlijke boodschap. Ik heb nog nooit zoiets gekregen, maar vind het wel erg origineel. kosten zijn 20 euro of iets meer (ligt aan soort ballon)Heb deze tip gebruikt en het was een groot succes, bedankt!!
Shit happens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven