Babies juni 2013
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Hallo allemaal!
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
zaterdag 25 januari 2014 om 21:17
Even een teken van leven vanuit hier,
Op dit moment ben ik echt weer aan het overleven.
Ik slaap heel veel en ben echt de hele dag misselijk. Gelukkig nog niet over hoeven geven, dat kan ik steeds net voor zijn door wat te eten. Dat betekend wel dat ik een snee of 10-12 brood per dag eet.
Verder heb ik medicijnen (zetpillen) gekregen tegen de misselijkheid en die lijken wel wat te helpen.
Sorry dat ik niet op jullie reageer.
Hoop dat dat snel wel weer lukt.
Op dit moment ben ik echt weer aan het overleven.
Ik slaap heel veel en ben echt de hele dag misselijk. Gelukkig nog niet over hoeven geven, dat kan ik steeds net voor zijn door wat te eten. Dat betekend wel dat ik een snee of 10-12 brood per dag eet.
Verder heb ik medicijnen (zetpillen) gekregen tegen de misselijkheid en die lijken wel wat te helpen.
Sorry dat ik niet op jullie reageer.
Hoop dat dat snel wel weer lukt.
zondag 26 januari 2014 om 10:03
Dubbeltje, weet niet of je er iets aan hebt en ik ga gewoon iets raars zeggen... Seksen jullie vaak op dezelfde tijden (dus bijv 's avonds) of is dat onregelmatig? Wij seksen altijd alleen 's avonds want ik hou 's ochtends niet van seks, behalve die ene keer
Ochtendsperma is blijkbaar 'krachtiger' haha!
zondag 26 januari 2014 om 11:08
Hee Tinus, sterkte joh! Dat lijkt me heel zwaar om de hele dag misselijk te zijn. Hoop dat de medicijnen goed aanslaan. Zorg goed voor jezelf (en hopelijk kun je je ook een beetje laten verzorgen)!
Hee Pippeleurtje, 's ochtends is dus beter - goed om te weten! Ik heb juist liever 's ochtends dus dat komt goed uit; alleen vaak doen we dat alleen in het weekend. Door de week wordt het toch 's avonds omdat we voor 8.00 's ochtends allebei niks waard zijn, haha... Maar ga je tip zeker onthouden!
Ik verlies inmiddels al geen bloed meer trouwens. Ben alleen gisteren een paar druppels helderrood bloed verloren en had een paar vegen bruin. Normaal gesproken gaat het dan 's nachts 'los', zeg maar , maar tot m'n verbazing helemaal niks meer. Wel heb ik nog steeds krampen laag in mijn buik en in mijn liezen.
Ik wacht nog maar even af. Heb dit nog nooit eerder gezien maar grote kans dat het binnenkort alsnog doorbreekt, lijkt me.
Hee Pippeleurtje, 's ochtends is dus beter - goed om te weten! Ik heb juist liever 's ochtends dus dat komt goed uit; alleen vaak doen we dat alleen in het weekend. Door de week wordt het toch 's avonds omdat we voor 8.00 's ochtends allebei niks waard zijn, haha... Maar ga je tip zeker onthouden!
Ik verlies inmiddels al geen bloed meer trouwens. Ben alleen gisteren een paar druppels helderrood bloed verloren en had een paar vegen bruin. Normaal gesproken gaat het dan 's nachts 'los', zeg maar , maar tot m'n verbazing helemaal niks meer. Wel heb ik nog steeds krampen laag in mijn buik en in mijn liezen.
Ik wacht nog maar even af. Heb dit nog nooit eerder gezien maar grote kans dat het binnenkort alsnog doorbreekt, lijkt me.
maandag 27 januari 2014 om 10:27
Dubbeltje Spannend
ik verloor ook bloed voordat ik zwanger werd.
bruine troep. en op een gegeven moment hield het op.
En toen had ik een negatieve test.
En een paar dagen later Positief.
Tinus BAH klinkt lekker!
Ik voel me ook zwaar nd klotuh. Ik doe niet anders dan slapen.
wanneer ik me hoofd maar ergens neerleg dan val ik in slaap. Ben echt uitgeput.
ook 0 puf om maar iets te doen
werk meld ik me regelmatig een dagje ziek (moet echt bijtanken)
Woensdag hebben we counseling inzake prenatale onderzoeken.
dan ben ik ook al weer 9 weken.
en begin al best een zwangere buik te krijgen.
voor mijn doen eet ik ook best veel.
GEEN 10-12 bammen, maar 2,5 pd en een beetje warm. Warm eten krijg ik amper weg.
heb het gevoel dat mijn darmen en maag bijna in mijn keel zitten.
En last van obstipatie. Fijn hoor, 5 dagen niet naar het toilet kunnen. mijn god.
Met de rest beetje ok?
ps, mijn eerste zwangerschapsbroek komt vandaag binnen per post.
een boyfriend bij kleertjes.com
gaaaaaaaaaaaaaaaap wil slapen
ik verloor ook bloed voordat ik zwanger werd.
bruine troep. en op een gegeven moment hield het op.
En toen had ik een negatieve test.
En een paar dagen later Positief.
Tinus BAH klinkt lekker!
Ik voel me ook zwaar nd klotuh. Ik doe niet anders dan slapen.
wanneer ik me hoofd maar ergens neerleg dan val ik in slaap. Ben echt uitgeput.
ook 0 puf om maar iets te doen
werk meld ik me regelmatig een dagje ziek (moet echt bijtanken)
Woensdag hebben we counseling inzake prenatale onderzoeken.
dan ben ik ook al weer 9 weken.
en begin al best een zwangere buik te krijgen.
voor mijn doen eet ik ook best veel.
GEEN 10-12 bammen, maar 2,5 pd en een beetje warm. Warm eten krijg ik amper weg.
heb het gevoel dat mijn darmen en maag bijna in mijn keel zitten.
En last van obstipatie. Fijn hoor, 5 dagen niet naar het toilet kunnen. mijn god.
Met de rest beetje ok?
ps, mijn eerste zwangerschapsbroek komt vandaag binnen per post.
een boyfriend bij kleertjes.com
gaaaaaaaaaaaaaaaap wil slapen
maandag 27 januari 2014 om 20:53
dinsdag 28 januari 2014 om 18:53
zondag 2 februari 2014 om 19:39
Meiden ik heb vanmorgen getest en hij is positief, duurde wel even voor hij er kwam maar die streep stond er. Dus ik ben zwanger! Zo gek zo onwerkelijk het was deze ronde een lange cyclus voorspeld op m'n NOD dinsdag. Maar ik hield het niet meer vanmorgen.
Sorry voor deze enorme ego post maar ik ben zo blij
Sorry voor deze enorme ego post maar ik ben zo blij
zondag 2 februari 2014 om 19:56
hi peepz
hier alles redelijk
de helft van mijn werkweek heb ik met BARSTENDE koppijn op bed gelegen.
woensdag waren we bij de Vlos voor een couseling prenataal onderzoek.
mochten nog even spieken, zoonlief er ook bij. Wauw wat geweldig weer, en al zo groot gegroeid sinds 2 weken. Bizar. het 'bewoog' zelf al.
nu moet ik afspraak maken voor termijn echo en een week er na voor de nekplooi
verder nog steeds moe, koppijn en moet ik erg wennen aan mijn lijf. al die veranderen, wat kg er aan..... maar nog neit echt een buikje. ookal zit mn grootste broek nu ook al wel strak.
We hebben van vrienden een baby kamer gekregen. Niet echt mijn smaak, white wash, maar ga mijn schoonvader lief aankijken of hij het hoogglas wilt schilderen.
Verder geen nieuws
Hoest met de Rest
Elsy, echt tofffffffffffff
al iemand verteld???
hier alles redelijk
de helft van mijn werkweek heb ik met BARSTENDE koppijn op bed gelegen.
woensdag waren we bij de Vlos voor een couseling prenataal onderzoek.
mochten nog even spieken, zoonlief er ook bij. Wauw wat geweldig weer, en al zo groot gegroeid sinds 2 weken. Bizar. het 'bewoog' zelf al.
nu moet ik afspraak maken voor termijn echo en een week er na voor de nekplooi
verder nog steeds moe, koppijn en moet ik erg wennen aan mijn lijf. al die veranderen, wat kg er aan..... maar nog neit echt een buikje. ookal zit mn grootste broek nu ook al wel strak.
We hebben van vrienden een baby kamer gekregen. Niet echt mijn smaak, white wash, maar ga mijn schoonvader lief aankijken of hij het hoogglas wilt schilderen.
Verder geen nieuws
Hoest met de Rest
Elsy, echt tofffffffffffff
al iemand verteld???
zondag 2 februari 2014 om 20:28
zondag 2 februari 2014 om 22:30
Elsy Elsy Elsy, whooooooohoooooo, gefeliciteerd meid!
wat onwijs gaaf! Hier voor jou ook de lang verwachte cheers:
ziet er goed uit he? echt, ben heeeeeeeeeel blij voor je! Geniet van alles, zie je wel, voor jou was er ook een goed moment! het heeft even op zich laten wachten, maar je bent nu net zo goed gewoon zwanger, toch? SUPER!
HIer alles goed, ben net m'n eisprong voorbij, moet rond 13 feb ongesteld worden, maar ben er even wat minder mee bezig. dit is de eerste ronde sinds de miskraam, en ik verwacht er nu nog even niet zoveel van. Ik ben sinds 1 januari ook begonnen met lijnen, erg gemotiveerd, en tot nu toe al 4,5 kilo kwijt (en veel centimeters) want ik sport elke dag, en eet 'n heel stuk minder calorieen, dus dat is mijn project voor de komende tijd. Ik moet nog 7 kilo en wil dit rond half maart bereikt hebben, net voor onze vakantie. erg ambitieus, maar ik ga 't gewoon proberen, zie wel hoever ik kom.
En als je zwanger bent mag je niet lijnen, dus ja, 't is vast niet raak deze maand, dus kan ik weer 4 weken door!
wat onwijs gaaf! Hier voor jou ook de lang verwachte cheers:
ziet er goed uit he? echt, ben heeeeeeeeeel blij voor je! Geniet van alles, zie je wel, voor jou was er ook een goed moment! het heeft even op zich laten wachten, maar je bent nu net zo goed gewoon zwanger, toch? SUPER!
HIer alles goed, ben net m'n eisprong voorbij, moet rond 13 feb ongesteld worden, maar ben er even wat minder mee bezig. dit is de eerste ronde sinds de miskraam, en ik verwacht er nu nog even niet zoveel van. Ik ben sinds 1 januari ook begonnen met lijnen, erg gemotiveerd, en tot nu toe al 4,5 kilo kwijt (en veel centimeters) want ik sport elke dag, en eet 'n heel stuk minder calorieen, dus dat is mijn project voor de komende tijd. Ik moet nog 7 kilo en wil dit rond half maart bereikt hebben, net voor onze vakantie. erg ambitieus, maar ik ga 't gewoon proberen, zie wel hoever ik kom.
En als je zwanger bent mag je niet lijnen, dus ja, 't is vast niet raak deze maand, dus kan ik weer 4 weken door!
zondag 2 februari 2014 om 23:36
Wauw, Elsy! Super gefeliciteerd meis! Geloof je het al een beetje?
Het lijkt me zo'n onwerkelijk moment, dat het dan echt zo blijkt te zijn... Ik hoop het ook heel gauw mee te maken. Echt supergaaf voor je meid!
Cinnamon, ik kan me voorstellten dat je de eerste ronde na je miskraam nog even voorzichtig aan doet en niet meteen haast maakt. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet! Goed bezig trouwens met afvallen joh, knap hoor...!
Pip, wat fijn dat alles helemaal goed was bij de 20 weken echo, en dat je je miniman al uitgebreid voelt daarbinnen - geniet ervan!
Skylar wat bijzonder dat alles alweer zo hard groeit. Hoop dat je je gauw weer meer op je gemak voelt in je eigen lijf.
Ik heb een gezellig weekend achter de rug met de nodige wijntjes, dus ben een beetje bang dat ik al mijn gezonde eicellen voor deze maand gekilled heb! Nou ja, ik heb er wel van genoten... Voorlopig nog even geen vruchtbare dagen of NOD in zicht hier dus ik geniet er nog maar even van.
Het lijkt me zo'n onwerkelijk moment, dat het dan echt zo blijkt te zijn... Ik hoop het ook heel gauw mee te maken. Echt supergaaf voor je meid!
Cinnamon, ik kan me voorstellten dat je de eerste ronde na je miskraam nog even voorzichtig aan doet en niet meteen haast maakt. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet! Goed bezig trouwens met afvallen joh, knap hoor...!
Pip, wat fijn dat alles helemaal goed was bij de 20 weken echo, en dat je je miniman al uitgebreid voelt daarbinnen - geniet ervan!
Skylar wat bijzonder dat alles alweer zo hard groeit. Hoop dat je je gauw weer meer op je gemak voelt in je eigen lijf.
Ik heb een gezellig weekend achter de rug met de nodige wijntjes, dus ben een beetje bang dat ik al mijn gezonde eicellen voor deze maand gekilled heb! Nou ja, ik heb er wel van genoten... Voorlopig nog even geen vruchtbare dagen of NOD in zicht hier dus ik geniet er nog maar even van.