Wat is het geheim?
zondag 2 februari 2014 om 20:36
In de categorie 'klein leed' wil ik jullie even het volgende voorleggen;
Ik gebruik waxinelichtjes om thee warm te houden. Nu doof ik regelmatig het waxinelichtje voordat het opgebrand is.
Nu het 'grote' probleem: wanneer ik dat waxinelichtje later weer wil gebruiken, breekt bijna altijd de lont na een paar seconden af, zodat ik het ding moet weggooien.
Het gaat me niet om het geld, maar om het voorkomen van verspilling.
Hoe zorg ik ervoor dat ik dat ding een tweede keer kan gebruiken?
Ik gebruik waxinelichtjes om thee warm te houden. Nu doof ik regelmatig het waxinelichtje voordat het opgebrand is.
Nu het 'grote' probleem: wanneer ik dat waxinelichtje later weer wil gebruiken, breekt bijna altijd de lont na een paar seconden af, zodat ik het ding moet weggooien.
Het gaat me niet om het geld, maar om het voorkomen van verspilling.
Hoe zorg ik ervoor dat ik dat ding een tweede keer kan gebruiken?
zondag 2 februari 2014 om 20:41
Ik zou het eigenlijk niet weten, maar het eerste wat er in mij opkomt is het volgende:
Al geprobeerd om het waxinelichtje schuin te houden (alle kanten op, zodat er een kuiltje bij lont ontstaat) als je het opnieuw aansteekt?
Al geprobeerd om het waxinelichtje schuin te houden (alle kanten op, zodat er een kuiltje bij lont ontstaat) als je het opnieuw aansteekt?
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
zondag 2 februari 2014 om 20:46
quote:Dropje70 schreef op 02 februari 2014 @ 20:41:
Ik zou het eigenlijk niet weten, maar het eerste wat er in mij opkomt is het volgende:
Al geprobeerd om het waxinelichtje schuin te houden (alle kanten op, zodat er een kuiltje bij lont ontstaat) als je het opnieuw aansteekt?Werkt niet; het lontje blijft nog steeds te kort.
Al geprobeerd om het waxinelichtje schuin te houden (alle kanten op, zodat er een kuiltje bij lont ontstaat) als je het opnieuw aansteekt?Werkt niet; het lontje blijft nog steeds te kort.
zondag 2 februari 2014 om 20:56
Je kunt beter een paar van die thee glazen kopen met dubbel glas.
http://www.ikwildesignpro ... medium-thee-cappucino.jpg
Daarnaast, hoe lang moet je thee warm blijven? Na een half uur heb je een kopje thee toch onderhand al wel leeg?
http://www.ikwildesignpro ... medium-thee-cappucino.jpg
Daarnaast, hoe lang moet je thee warm blijven? Na een half uur heb je een kopje thee toch onderhand al wel leeg?