Bevalling begonnen?

09-02-2014 19:34 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, jullie kunnen dit niet door jullie computer zien :-), dat snap ik maar ik hoop dat iemand dit herkent.

Ik ben de 40 weken inmiddels ruim gepasseerd. Slijmprop verloren een dag of wat geleden, had vorige week 2 cm ontsluiting (niks van gemerkt overigens).

Nu voel ik om de 10 minuten een soort samentrekking in mijn buik richting mijn vagina. Een irritant, onbekend gevoel voor mij. Het zijn geen harde buiken, dat voelde anders.

Ik op internet zoeken of dit nu weeen zijn maar daar lees ik overal dat je het echt weet als je bevalling begonnen is omdat je dan zoveel pijn hebt. Maar dit doet bij mij nu (nog?) geen pijn. Dus ik twijfel aan mijn oordeel.

Twijfelden jullie toen de bevalling begonnen was? Wanneer wist je het zeker?

SPANNEND!
Dus toch.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Veel geluk.
Gefeliciteerd!
Wat leuk. Gefeliciteerd!
Even helemaal terug naar je openingspost, ik had ook in het begin wat vage, soort ongesteldheids-maar-net-even-anders krampen een paar uren. Ik had de hele week al veel slijm en wat krampjes dus ik dacht eerst waait wel weer over. Op zeker moment begon het een beetje onaangenaam te voelen en ook wel wat vaker dan normaal. Daarna nog iets meer pijnlijk af en toe en soms niet. Lekker op de bank filmpje gaan kijken en daarna nog eentje voor de afleiding. Op zeker moment maar gaan timen, na een uurtje of 3 timen waren ze elke vijf minuten en ook echt pijnlijk. Toen was het echt begonnen. Ik kon dus ook niet zeggen of het échte weeen waren gelijk in het begin. Maar gelukkig komt het vanzelf dat je denkt nou is het zover. Desnoods door vrouwelijke intuitie (zie het "voor mijn geruststelling even toucheren" verhaal eerder).

Het begon dus ook een beetje onbestemd en ik vond het ook retespannend.
Gefeliciteerd! Een echte forumbaby!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Van harte damas!!!! Machtig nieuws.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Damas!!
Gefeliciteerd met je zoon! En wat heerlijk dat het zo vlot ging
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd, Damas!!
Van harte proficiat met de nieuwe spruit!
Gefeliciteerd! !
Geweldig een gezonde zoon, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Damas!
Hoera, gefeliciteerd.

En tof dat je je even komt melden
Ook van mij, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd!
Leuk, heb vol verwachting mee gelezen! Gefeliciteerd met je zoontje! Veel geluk!
Ja!!!! Het begon dus toch:-).

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Je bent nu moeder! Te gek toch?!
Wat leuk!

Geniet ervan! Zo leuk zo'n kleintje :-)
Gefeliciteerd !! Wat leuk !
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:damas schreef op 10 februari 2014 @ 14:29:

Hoera! Vanochtend vroeg om 4u is onze zoon geboren. Allemaal goed gegaan! Het begon dus echt

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een fijne kraamhulp hebt en jullie kunnen genieten van dat kleine baby'tje wat helemaal van jullie samen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven