Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
dinsdag 11 februari 2014 om 19:17
quote:Enjoy73 schreef op 01 februari 2014 @ 08:41:
Goeoeoeoedemorggggeeeennn!!!
DS heeft de nieuwe klets mogen openen, het tijdstip kijken we maar ff niet naar
Dat we maar lekker door mogen kletsen met z'n allen!!!
Wat is dat nou toch, ik kan niet meer uitslapen....en dat terwijl ik een feest heb vanavond en niet eerder dan ong. 7 uur morgenvroeg mijn ogen weer dicht kan doen. *zucht*
De uurtjes die ik had (ong 8) waren prima trouwens, wel fijn!
Het zal de voorpret wel zijn....gisteren lekker gekletst met een hunk die ik vanavond ga zien en even heerlijk uitgebreid ga zoenen, of meer? Lijkt mij wel wat eigenlijk.....
Vandaag nog wat dingetjes inpakken, familieverplichtingen en dan gaan met die banaan!
Vorige keer vond ik BITCH geen reet aan trouwens...waarom zou dat vanavond wel zo zijn eigenlijk? Hahaha
We gaan het meemaken.
Goedenavond allemaal,kwam ff gluren. Hoop dat het niet erg is?
Enjoy,zag dat je naar BITCH bent geweest. Ik was er ook,wel leuk gehad,maar vind Wasteland toch net wat leuker. Sensueler,muziek beter. Wat vond jij ervan?
Goeoeoeoedemorggggeeeennn!!!
DS heeft de nieuwe klets mogen openen, het tijdstip kijken we maar ff niet naar
Dat we maar lekker door mogen kletsen met z'n allen!!!
Wat is dat nou toch, ik kan niet meer uitslapen....en dat terwijl ik een feest heb vanavond en niet eerder dan ong. 7 uur morgenvroeg mijn ogen weer dicht kan doen. *zucht*
De uurtjes die ik had (ong 8) waren prima trouwens, wel fijn!
Het zal de voorpret wel zijn....gisteren lekker gekletst met een hunk die ik vanavond ga zien en even heerlijk uitgebreid ga zoenen, of meer? Lijkt mij wel wat eigenlijk.....
Vandaag nog wat dingetjes inpakken, familieverplichtingen en dan gaan met die banaan!
Vorige keer vond ik BITCH geen reet aan trouwens...waarom zou dat vanavond wel zo zijn eigenlijk? Hahaha
We gaan het meemaken.
Goedenavond allemaal,kwam ff gluren. Hoop dat het niet erg is?
Enjoy,zag dat je naar BITCH bent geweest. Ik was er ook,wel leuk gehad,maar vind Wasteland toch net wat leuker. Sensueler,muziek beter. Wat vond jij ervan?
The darker the berry,the sweeter the juice