Mode & Beauty alle pijlers

Panache bh, Cleo

03-02-2014 21:50 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al ergens een topic waar het in moet staan, maar ik maak maar een nieuw.

Hoe valt de Cleo bh (balconnet) van Panache? Ik wil in Engeland bestellen, maar vind het lastig. Kan wel de maat omrekenen, maar wil het graag weten als de bh's groter of kleiner vallen.
Ik heb deze, en ik vind hem een heel klein tikje ruimer vallen dan de NL-maten. Nu vallen 'gewone' beha's van Hunkemoller e.d. bij mij gewoon niet goed. Zit altijd vervelend. Panache is echt mijn merk, heb nu acht Tango II's in vele kleuren, de Cleo, bikini's e.d. Daarnaast nog wat Freya en Fantasie. Maatvoering daarbij is ongeveer gelijk.
Mooi zijn ze! Ook voor grote maten? 75E?
Er zijn meerdere NL sites waar je dit merk kan bestellen. Waarom dan in engeland bestellen?
Strienenaar, in Engeland zijn ze minstens de helft goedkoper.

Dit lijkt me een mooi model

http://www.ebay.co.uk/itm ... &var=&hash=item2c706911fe

Melpomene, ken jij dit model ook?

En Bergje, ik heb ook een grote maat, 80 E denk ik.

Vind het wel moeilijk.

Bij Hunkemuller slaag ik ook niet echt. Er is maar 1 model daar wat een beetje goed zit.

Ik ga de gok maar wagen denk ik.
quote:Bergje65 schreef op 03 februari 2014 @ 23:27:

Mooi zijn ze! Ook voor grote maten? 75E?Juist voor de grote maten! Ik bestel met mijn 75F ook vaak bh's en bikini's uit de UK, scheelt de helft.
Ben ook hele mooie bikini's tegengekomen, van Fantasie.
En je hebt ook wel Engelse sites waar je spullen mag terugsturen/ruilen indien het niet past (ben je alleen de nederlandse pakketposten naar het buitenland kwijt ongeveer 8euro). Heb nu zelf een aantal keer besteld en ben zeer positief!
quote:carretjerockt schreef op 04 februari 2014 @ 07:43:

[...]

Juist voor de grote maten! Ik bestel met mijn 75F ook vaak bh's en bikini's uit de UK, scheelt de helft.Maar hoe weet ik dan wat mijn UK maat is... ik vind het lastig om iets te bestellen dat ik niet eerst even kan passen.
Ja, bij de site uit mijn linkje kan dat ook.

Ik heb ze even gemaild en gevraagd naar de juiste maat.
quote:Bergje65 schreef op 04 februari 2014 @ 11:24:

[...]

Maar hoe weet ik dan wat mijn UK maat is... ik vind het lastig om iets te bestellen dat ik niet eerst even kan passen.

65 = 30

70 = 32

75 = 34

80 = 36

Ik heb 70F, en dat is dan 32F.

Er zijn veel sites waar je gewoon probleemloos kunt retourneren. Een hele fijne is Brastop.com. Gratis verzending en retour. Ruime keuze, van D tot K, superlage prijzen. Nee, ik heb geen aandelen.
quote:Emma95 schreef op 04 februari 2014 @ 07:30:

Strienenaar, in Engeland zijn ze minstens de helft goedkoper.

Dit lijkt me een mooi model

http://www.ebay.co.uk/itm ... &var=&hash=item2c706911fe

Deze heb ik in het blauw.

Panache vormt, met heel dun materiaal, ontzettend mooi: wat naar binnen en omhoog. Mijn borsten staan iets naar buiten, en je begrijpt dat ze met cup F ook niet (meer) omhoog staan. Met deze beha's lijk ik een stuk slanker dan met zo'n 'doorlopend bumpermodel' dat veel Nederlandse beha's hebben.

Of je krijgt een beha met hele brede bandjes, zo'n harnasachtig ding. En steun komt uit de band om de borst, niet uit de bandjes.
Ja. Melpomene, dat heb ik ook. Mijn borsten staan ook naar buiten en bh's kopen is een ramp. Ik wil ook niet in zo'n voorgevormd harnas.

Jij hebt toch ook een bandeau bikini? Zit dat met grote cup ook wel goed? Ik heb een hele mooie van Fantasie gezien. En heb je daar ook je normale maat van?
Sinds kort heb ik een Panache sportbeha gekocht, ideaal! Goede pasvorm.

Maar... de site die eerder werd genoemd, daar zijn de prijzen omgerekend aardig gelijk aan hier in Nederland. Iemand nog tips waar ik ze voordeliger kan bestellen?
Vind mijn linkje wel goedkoop hoor. Een Hunkemuller bh is duurder.
Heb deze info teruggekregen uit Engeland

http://www.85b.org/bra_conv.php

Dan is E hier, DD in de UK.
quote:Anna_69 schreef op 04 februari 2014 @ 11:48:

Sinds kort heb ik een Panache sportbeha gekocht, ideaal! Goede pasvorm.

Maar... de site die eerder werd genoemd, daar zijn de prijzen omgerekend aardig gelijk aan hier in Nederland. Iemand nog tips waar ik ze voordeliger kan bestellen?Gewoon even model en maat invoeren op Ebay.co.uk. Daar zitten talloze kleine outletjes van nieuwe lingerie, waarbij je vaak ook nog gewoon kunt retourneren. Ik heb de mijne daar gekocht voor 25 piek incl. verzending.
quote:Emma95 schreef op 04 februari 2014 @ 11:40:

Ja. Melpomene, dat heb ik ook. Mijn borsten staan ook naar buiten en bh's kopen is een ramp. Ik wil ook niet in zo'n voorgevormd harnas.

Jij hebt toch ook een bandeau bikini? Zit dat met grote cup ook wel goed? Ik heb een hele mooie van Fantasie gezien. En heb je daar ook je normale maat van?

Fantasie valt bij mij ook normaal. Die bandeau zit als een huis. Heerlijk gewoon.

Ik heb wel een strapless beha van Prima Donna, die zag ik ergens in de aanbieding en die zit me ook perfect. Ook 70F.

http://www.primadonna.eu/ ... -strapless-bra-0161331cog

Normale prijs is 60 euro, ik heb er iets van 35 voor betaald. Zag hem toevallig op een website.
quote:Emma95 schreef op 04 februari 2014 @ 12:50:

Heb deze info teruggekregen uit Engeland

http://www.85b.org/bra_conv.php

Dan is E hier, DD in de UK.Ik heb weleens het idee, dat DD, FF e.d. daar meer tussenmaten zijn. Ik heb overal F, in NL en Engeland. Terwijl als DD echt een "extra maat' zou zijn, ik dan in NL G zou moeten hebben.
Nee, DD zit dan tussen D en E in.

Ik bestel maar gewoon E denk ik.
Besteld! Ben benieuwd!
Ik heb em ontvangen en hij past echt perfect!

Dit is een knalpaarse. Ik ga nu op jacht naar een zwarte.

Dank je wel hoor Melpomene. Dankzij jouw heb ik nu geen probleem meer met bh's kopen.

Nu nog een bikini.....
Bikini's koop ik ook via de site die Melpomene aangeeft. Gaat goed, scheelt ook de helft met de nederlandse prijs.
quote:Emma95 schreef op 11 februari 2014 @ 13:34:

Ik heb em ontvangen en hij past echt perfect!

Dit is een knalpaarse. Ik ga nu op jacht naar een zwarte.

Dank je wel hoor Melpomene. Dankzij jouw heb ik nu geen probleem meer met bh's kopen.

Nu nog een bikini.....

Fijn dat hij past1

Bikini's koop ik ook van Panache. Maten zijn wel ongeveer gelijk.
Ik heb ook nog twee bikini tops besteld, Holly van Panache.

Maar helaas zitten die allebei waardeloos.

In de bandeautop lijk ik echt gigantisch en van de normale bikinitop zijn de schouderbandjes te kort. Dus heb ze weer teruggestuurd. Dat is toch wel onhandig.

Heb nu een balconette bikinitop van Fantasie besteld. Hoop dat die beter zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven