Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:DolceStrega schreef op 11 februari 2014 @ 10:39:

Ach Dymo, als het beest in mij eenmaal per ongeluk weer eens is losgelaten dan is er geen houden meer aan

Jee Dolce! Ik lees je al een tijdje en ik vond het altijd zo knap dat jij het bij nee=nee kon houden. Ik vind dat echt heel moeilijk. Ik doe nu ook heel dapper heel monogaam, maar heel diep van binnen weet ik heus dat het een kwestie van tijd (en libido) is...

Anyway, nu je overstag bent, enjoy
Alle reacties Link kopieren
Grmbl... ik heb heel hard gewerkt aan nee=nee.

Totdat er een lekker hapje letterlijk aan de deur kwam terwijl ik dat absoluut niet verwachtte.
A dirty mind is a joy forever
Jeetje DS, ik ben verbaasd, je leek altijd zo sterk! Maar ja, dat de gesprekken niet opschoten was ook wel duidelijk, en als er dan echt zo'n lekkertje is... Geniet er maar fijn van dan.

Lookolook, hangt libido niet samen met lekkers wat in de aanbieding is? (en met lekker in je vel zitten, ok, dat ook)
Even heel kort, want weinig tijd.. excuses? Nee hoor. Ik benoem iets wat hij nota bene zelf beaamt! En verder, zie Roos. Thx Roos!

Hoop dat je genoten hebt van je date, Dymo!!

Zo, ik moet in de make up, want zuipavond en op jacht naar een nieuw kroegverbod! De oude is ingetrokken en dat gaat zo maar niet .
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Kroegverbod??
quote:kipkluifje2 schreef op 11 februari 2014 @ 11:25:

Ik vind van wel Sense, ook een minnares heeft regelmatig een grote beurt nodig om gesmeerd door haar dag te kunnen blijven lopen hoor.

Volgens mij is er bij jou sprake van achterstallig onderhoud of niet?

Hoe is het nu met hem en zijn inzinking?

Ondanks de date van ondertussen 2 weken geleden is er zeker nog achterstallig onderhoudt, maar ik ben al lang blij met hoe de situatie nu is..

zijn inzinking, langzaam maar zeker krabbelt hij een beetje boven, om ook wel weer eens flink terug te zakken. Het is duidelijk waar de problemen liggen, dat scheelt al. Langzaam pakt hij zaken aan, en probeert uit te vissen wat wel/niet meer kan..

Het belangrijkste is dat ik er mag zijn, er voor hem mag zijn, als luisterend oor, spiegel, maatje.. dinnetje.. en ook ikzelf kom ook heus nog wel aan bod..

Qua seksuele relatie zal het nooit meer worden als het was, dat weet ik. Vrede mee...
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Roos, ik ben niet alleen hier op het forum lastig ;), ook IRL kan ik er wat van. Het was het hier IRL zeker terecht en ik kreeg een kroegverbod voor mijn grote mond. Al mijn vriendinnen gaan mee, Guus misschien ook, hoe cool is dat!! Ik ga er niet van uit dat we een nieuwe voor elkaar krijgen, maar om de hele planning hebben we een hoop lol gehad. Miss loop ik mijn toyboy-skileraar nog wel tegen het lekkere lijf, bedenk ik me nu net.

Volgens mij heb ik hier op het topic nog geen ban en die scherpe tong zal ik hier ook nog wel houden.

Sense, seks is soms ook maar seks. Ik denk dat we wel in vergelijkbare situaties zitten en ik vind dat ik veel rijker ben nu, dan dat ik was. We zien elkaar nu vooral omdat we elkaar graag zien, niet perse omdat we geil zijn. Al is het niet helemaal weg te houden en dat is ook goed, want ook dat hoort bij ons. Maar het contact is in ons geval vele malen dieper en intenser geworden.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Sense, het zal nog wel even tijd kosten voordat hij er weer bovenop is en natuurlijk zal niks meer als vanouds zijn. Wel fijn dat hij jou toelaat, dat is ook waardevol inderdaad.

Heidi, ik vind het nog wennen hoor, omgaan met een minnaar terwijl we onze kleren aan houden. Mijn kleine viezerik ( ) vind het ook genieten om elkaar 'gewoon' te zien, samen uit te gaan enz. Het neigt allemaal heel erg naar een soort liefdesrelatie.

En dan zijn praten in bed waarin hij zichzelf enorm in mij wil verdiepen..kweenie... Het is een omslag voor mij.
quote:Heeeidi schreef op 11 februari 2014 @ 17:30:

Sense, seks is soms ook maar seks. Ik denk dat we wel in vergelijkbare situaties zitten en ik vind dat ik veel rijker ben nu, dan dat ik was. We zien elkaar nu vooral omdat we elkaar graag zien, niet perse omdat we geil zijn. Al is het niet helemaal weg te houden en dat is ook goed, want ook dat hoort bij ons. Maar het contact is in ons geval vele malen dieper en intenser geworden.

Klopt, maar geheel zonder seks kan ik ook weer niet, (ra ra ra hoe ben ik uberhaubt bijna 5 jaar geleden in deze situatie beland )

Met de huidige frequentie hou ik het nog wel even vol..er is tenminste nog zicht op seks, goede seks.

Het bewijst temeer dat onze relatie niet op enkel seks gebaseerd is.. En we gingen al 'diep' nu nog een stukje dieper, zeker aan zijn kant.

Daarnaast is het bij seks het enige moment dat ik hem echt onwijs stevig vast mag/kan houden.. En voor mij zo ongelooflijk belangrijk. Het stomme is dat zijn hele houding daar ook om schreeuwt, en hij toch die muur overeind blijft houden "Hoort niet bij stoere mannen" ofzo.. (wat zijn mannen toch rare wezens) Voor mij ook maar weer het bewijs dat seks niet altijd maar alleen seks is ;) het is een mooi onderdeel van dat verdomde houden van
quote:Rooss4 schreef op 11 februari 2014 @ 12:47:

[...]

Ik zeg: VERTEL!!!!

Ze kon iets ongelofelijks met haar lippen en handen. Ik heb nooit begrepen hoe, maar als ze dat deed en ik kwam in haar mond klaar, kreeg ik een erg intense tinteling over mijn hele lichaam. Vergelijkbaar met als je arm of been slaapt, maar dan fijn. En het was het sterkst in mijn gezicht. Het duurde ook meestal 10min tot een kwartier. Dan kon ik geen spier in mijn lichaam bewegen, en lag ik verlamd met open mond naar het plafond te staren. Het enige wat ik echt nog kon waarnemen was genot. Gelukkig kickte ze er ontzettend op om mij in deze toestand te brengen, want eigenlijk is het totaal niet handig om zo lang uitgeschakeld te zijn.

Ik heb hier met veel vrienden over gepraat, maar zelfs de grootste rokkenjagers hadden zoiets nog nooit meegemaakt.
quote:Sense-1970 schreef op 11 februari 2014 @ 18:32: Het stomme is dat zijn hele houding daar ook om schreeuwt, en hij toch die muur overeind blijft houden "Hoort niet bij stoere mannen" ofzo.. (wat zijn mannen toch rare wezens)Herkenbaar, zo ken ik er ook een paar en met een daarvan ben ik er getrouwd. Iedereen aan wie hij gehecht is opvangen, ondersteunen en stimuleren en zodra hij het moeilijk heeft weglopen, in zijn schulp kruipen en iedereen buitensluiten. Ik moet dan afwachten tot hij zelf doorbreekt en dan komt er een stortvloed! Zo'n type man is een uitdaging om mee om te gaan hè?
Ja Zilver, nu weet ik dus nog niks. Ex heeft ook wel eens in trance gelegen, ook combi mond, vingers. Maar dat is wat anders dan jij (niet) beschrijft.

Heidi, ik heb hier één keer een ban gekregen. Omdat ik Cakecup uitschold!
Pssst.. Roos...wrong name :P
Wie Cakecup? Nee hoor. Ja, het is nu CCake maar toen niet hoor. **Veegt voorhoofd af, dacht al dat ze SZilver weer door elkaar haalde! **
O kut!!

Van alle namen die ik fout had kunnen hebben! Hahahaha!!!
Lol... Ouwerdom he!
Ja!!
quote:oranjexx schreef op 10 februari 2014 @ 23:14:

Noa, gaan we nou weer denken dat we misschien dezelfde persoon voor ons hebben? Hadden wij niet ooit tegelijk een minnaar met een zwangere vrouw?

Oranje, ja volgens mij wel he. Die is inmiddels al lang uit beeld en is toen ook gescheiden van zijn vrouw nadat de baby geboren is.

Ben ook geen echte meeprater, maar heb dan ook geen date meldingen... Al een tijd zonder nr 2 momenteel...
Het zal je toch gebeuren... dat je er hier achter komt dat je dezelfde minnaar hebt!

Noa, en nu? Verder zoeken of even pas op de plaats?
Had niet de verwachting dat ik exclusief was want hij is vlak daarna of tijdens of weet ik wanneer met een collega verder gegaan...Redelijke pas op de plaats, durf niet goed meer eigenlijk. Al is er wel wat kik contact met 2 mannen waar het in ieder geval gezellig mee is... Ik zie wel hoe het loopt, durf ik het niet aan doe ik het niet... Daarnaast liggen goede vrienden in scheiding, zij trekt ineens de stekker eruit na een hele lange relatie terwijl hij zich van geen kwaad bewust was... Achteraf speelt waarschijnlijk een nr 2 een grote rol en ik zit hier min of meer middenin als een soort vertrouwenspersoon... Erg confronterend....
oef, lastig Noa. Vervelend dat zij in scheiding liggen en een grote valkuil om niks te vertellen over je eigen gerommel.

Zo carpoolde ik laatst met een vrouwelijke zakenrelatie, die vertelde van 'een vriendin' van haar die zich had aangemeld op second love. Ik ben er van overtuigd dat het om haarzelf ging, maar het was best uitdagend om me heel neutraal op te stellen. Ze vertelde nogal wat over die vriendin...

SFert stuurt aan op een date, spannend. Hij moet nog even wachten, even zien hoe deze week zich verder ontwikkelt op ander front, maar misschien dat ik volgend week wel eens samen met hem ga winkelen ;)
Nee dat is soms echt op je tong bijten hahahaha

Spannend oranje! En dan een pashokje proberen
Winkelen?? Wat een grappige eerste date Madame!

Ai Noa, inderdaad confronterend! Ik kan me voorstellen dat er heel wat op je tong gelegen heeft wat je gauw ingeslikt hebt!
Ja he, voorstel van SFert om elkaar dan maar voor het eerst te ontmoeten in dat pashokje. Ik vind het leuk
Sorry voor deze egopost maar mijn hoofd tolt inmiddels.

Ik ben compleet confuus van de afgelopen dagen. BV woont inmiddels niet meer thuis en het gevolg hiervan is een hele vreemde mix van afstand houden en eigenlijk heel wat anders willen.

(ingekort)

BV gaat het niet veel beter af, die zou zo het liefst bij mij logeren en hij zat er flink op aan te sturen terwijl hij anderzijds zegt dat het niet slim is maar verstand en gevoel botsen. Dat gevoel zit nu zo in de weg.

Ik wil proberen mijn hoofd erbij te houden en het echt zoveel mogelijk af te houden. Juist nu, juist met het oog op de toekomst. Maar het is zo verdomde moeilijk.

Ik dacht ergens dat de blijdschap zou overheersen dat we bij elkaar komen maar tot nu toe is het vooral verwarrend, verdrietig en ik mis hem ontzettend. Het is zo lastig iemand waarvan je heel veel houdt in zo'n parket te zien zitten en je weet dat je hem kan helpen maar het is niet slim. En niets doen is ook weer niet verstandig.

Ik weet het even niet meer, zou hem het liefst willen vasthouden en er voor hem willen zijn. De ratio is nu even ver te zoeken.
anoniem_182036 wijzigde dit bericht op 15-02-2014 15:11
Reden: ingekort wegens herkenbaarheid
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven