raar bericht in mijn inbox

11-02-2014 21:24 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zat net eens op mijn eigen profiel rond te kijken zag ik een bericht staan van november wist niet eens dat ik een bericht had. Ik heb een tijd geleden hier een onderwerp geplaatst over ongewenst/ongepland zwanger ik denk dat dit bericht naar aanleiding van dat topic was

Om:

2013-11-17 13:48:01

Berichttekst:

Hey, mijn partner en ik hebben een sterke kinderwens, en zouden jou willen vragen of je kind afstaan aan een dolgelukkig koppel ook een optie is? Vergeef het ons aub als we jou doen schrikken of kwaad maken. Maar we hebben een héél sterke kinderwens, en zouden dolgraag een gezin willen vormen met een kindje. We zijn 2 mannen die een goede job hebben, een groot huis met 4 slaapkamers, en in een héél rustige buurt wonen. Je mag altijd contact houden achteraf, en we zouden je kind opvoeden als ons eigen kindje, met veel liefde en geknuffel van ons. Nogmaals sorry moest je geschrokken zijn, of kwaad worden. Knuf

vindt het wel een raar bericht hebben meer van jullie zulke berichten gehad
Eh....koekoek
Nou.

Wie niet waagt wie niet wint.

Bijzonder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Leuk, dat noemen ze ook wel mensenhandel.

De idioten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
ik schrok best van dat bericht. zoiets nog nooit meegemaakt. ik heb er verder maar niet op gereageerd maar was nieuwschierig of andere mensen ook wel eens zo'n bericht hebben gehad
Oké, that's weird.

Even melden bij de moderator, dan kan deze account geblocked worden.
O, dus mijn mail was wel aangekomen?
Neuh...

Ik krijg alleen van hengelaars vaak de vraag of ik echt meen wat ik tegen ze zeg op hun hengeltopics.

Drie x raden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb wel eens een oud bericht in mijn inbox gevonden. Beetje jammer wel want ik had willen reageren, maar dat was nu een beetje laat. Je krijgt ook nergens een melding dat je een bericht hebt.
tsja,

als je inderdaad duidelijk heb opgeschreven dat het een ongewenste zwangerschap was maar je zou het wel willen uitdragen,

dan inderdaad, wie niet waagt, wie niet wint.

ze schrijven aan begin en eind dat ze je niet willen laten schrikken.

en als je een hele erge kinderwens heb...dan doe je dit soort dingen misschien ook wel.

er zijn ook overal websites waar mensen eicel donoren zoeken en dan zie je ook dit soort berichtjes.
reactie op Meds.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mmmm zijn dat dezelfde twee die in een paar weken tijd heel veel topics daarover openden? Die heb ik al een tijdje niet gesignaleerd, dus misschien zijn ze al geband.
Ik vind het erg ongepast. Dat soort dingen regel je maar op sites die daarvoor zijn, daar ga je een vrouw in moeilijkheden niet mee lastigvallen.
Ik zag gisteren ook ineens dat ik 2 berichten had?? Ik dacht dat je daarvoor zo'n plusje onder je naam moest hebben?

Ik zal hem even zoeken, erg leuk bericht!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:absor schreef op 11 februari 2014 @ 21:38:

tsja,

als je inderdaad duidelijk heb opgeschreven dat het een ongewenste zwangerschap was maar je zou het wel willen uitdragen,

en als je een hele erge kinderwens heb...dan doe je dit soort dingen misschien ook wel.

er zijn ook overal websites waar mensen eicel donoren zoeken en dan zie je ook dit soort berichtjes.er stond in de titel ongewenst zwanger maar dat was meer van geschrokken zijn als je me verdere berichtjes leest kom ik er al vrij snel bij dat het ongepland is maar niet ongewenst
Dit is mijn bericht

Om:

2013-09-17 23:53:02

Berichttekst:

quote:Nouschi schreef op 11 februari 2014 @ 21:42:

Dit is mijn bericht

Om:

Berichttekst:

Goh, ik ga toch maar eens mijn inbox bestuderen. Waar vind ik dat ding?

Dit is mijn bericht

Om:

Berichttekst:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!zo dat is ook lekker vriendelijk zeg

Dit is mijn bericht

Om:

Berichttekst:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak! nog van repliek gediend?
quote:absor schreef op 11 februari 2014 @ 21:38:

tsja,

er zijn ook overal websites waar mensen eicel donoren zoeken en dan zie je ook dit soort berichtjes.

'Zeg, euh, ja, als jij die baby nou niet wil hebben, mag ik 'em dan?'

Doe normaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
quote:slplc schreef op 11 februari 2014 @ 21:44:

[...]

zo dat is ook lekker vriendelijk zegJa je bent zure vivavisgleuf of niet hè

Dit is mijn bericht

Om:

Berichttekst:

Kon je ook op wachten he
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 februari 2014 @ 21:45:

[...]

nog van repliek gediend?Geen idee hoe dat moet ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven