Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Gelukkig heb je ook planken

Fijn hé zo'n goedkope winkel Heb ik ook als ik naar Action ga voor voordelige shampoo.

Toch weer 30 euro afrekenen dan...
Ja, dat...

250 euro kwijt....

Maar goed... Zaterdag komt de klusjesman om alle lampen op te hangen
Zo, kinky hier

Ach weet je, de 50 tinten boeken zijn eigenlijk niet meer dan Bouquetreeksromannetjes met veel seks. Ik sla intussen de seksscènes over want ik krijg wat van de 1000 stukjes-orgasmes, de geloken ogen, het gegrom, de innerlijke godin & het onderbewustzijn, het schreeuwen van namen enz enz enz Het verhaal heeft de diepgang van een pannenkoek maar wat Plou ook al zei: de verhaallijn van Christian houdt je vast in het boek.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben mijn innerlijke godin aan het aansporen om lunch te maken. Maar ze ligt in een strandstoel te dutten.
quote:Biebeliee schreef op 12 februari 2014 @ 13:08:

[...]

Jij bent niet van de ochtendseks? Ik ben een beelddenker
Oh, hebben ze ook een robuuste kaaklijn en grijzende slapen?

*puke*

Ah Plou, die innerlijke godin spreekt me wel heel erg aan. Misschien moet je er gewoon een uiterlijke God bij zoeken die je de lunch komt brengen.
Nee, wel gebeeldhouwde lippen... Grijzende slapen nog niet in beeld, want de jonge god is pas 27
Niet op je lip bijten!
Oh, mijn Vijftig..mijn bange jochie...
Ik denk dat de verfilming beter gaat zijn dan het boek. Slechter zou echt een kunst zijn
Zie de bioscoop zaal al vol dinnetjes zitten allemaal lekker gek een avond weg zonder de hubbies.

Nieuwe tas gekocht in de opruiming voor een tientje
Ben benieuwd ja. Vooral als ik zie wie de hoofdrollen gaan spelen. Ik vind het nl. geen Anastasia en al helemaal geen Christian.

Wel maf, ik had dus een heel ruig, goor, hard boek verwacht (ik had geen recensies gelezen) dus heb het eerste stuk met opgetrokken wenkbrauwen gelezen.
Ieuw Bieb....

Leuke tas! Dat dan weer wel.
quote:Biebeliee schreef op 12 februari 2014 @ 14:40:

Zie de bioscoop zaal al vol dinnetjes zitten allemaal lekker gek een avond weg zonder de hubbies.Gaaf, zullen we dan een bios-meet doen?
Gezellig. Dan verf ik mijn haar wel rood of mahonie. Oké?
Ja! En dan doe ik zo'n klein rugzakje om / op. Heel kek.
Sorry, ik ben dan verhinderd
Spelbreker. Jij bent ook geen echt dinnetje he. Tssssk.
Wat is 50 tinten is dat de helft vh boek 90 tinten?

Ik moet in april naar de plaatselijke blaasvereniging voor een cytoscopie, gaan ze met een camera mijn blaas bekijken. Heeft een v jullie dat al eens gehad?

Optimist tot in de kist!
Splint, je kan weer lachen op mijn FB
Ik ben trouwens errug trots, ik heb dit weekend zelf hopjes en chocolade vla gemaakt. Man en kids errug blij want dat was nog 1 vd dingen die ze misten uit NL. Nu nog nadenken over bolletjesvla

Oh en we hebben elkaar geprikt ivm Hep. A en B. Moet nog 2 keer, gelukkig zit het in de ziektekosten verzekering, die krengen zijn duur, zo'n 40 euro per stuk en dat 6 keer.
Optimist tot in de kist!
Zo, alle suikerzooi weer uit huis gemieterd, ging een beetje de verkeerde kant op hier.
*sopt nog een bastognekoekje*

Olijf, het is eigenlijk niet te geloven he. Ik weet niet of ik moet of Ik denk toch het eerste.

Fant, dat ziet er uit als een behoorlijk klus! Zorg je wel dat je portretrechten bewaakt?

Het klinkt bijna knus, dat ze dat bij een blaasvereniging doen. Alsof je dan met een groep in een kringetje zit en hup, camera's klaar en filmen maar!

Lekker van je vla's. Bolletjesvla ken ik dan weer niet.

Hèhè, ik ben lekker vrij weer. Ben wel een beetje moe de laatste tijd. Dus vandaag staan er op mijn programma: uitslapen (gedaan) en tandarts (vanmiddag).
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 12 februari 2014 @ 23:52:

Wat is 50 tinten is dat de helft vh boek 90 tinten? ongeveer.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven