Gezondheid alle pijlers

MAP en seks daarna

12-02-2014 18:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
anoniem_195453 wijzigde dit bericht op 06-07-2015 20:46
Reden: oud bericht
% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Nee
:-) niet zwanger (volgen mijn glazen bol.)

(zuurvrouwen we hebben money!)
anoniem_169608 wijzigde dit bericht op 12-02-2014 18:12
Reden: Ik zie het nu pas wwwwwwbbbbbbbbb :-(
% gewijzigd
quote:Ikhierhuh schreef op woensdag 12 februari 2014 18:05 :-) niet zwanger (volgen mijn glazen wol.

(zuurvrouwen we hebben money!) Pfff
Volgens mij was je gewoon veilig. Als je binnen 3 uur na inname braakt of diarree krijgt, dan zou de pil niet meer werken (zie bijsluiter!!) Als de tijdslijn klopt zoals jij zegt, zou er niets aan de hand zijn.
quote:masque schreef op 12 februari 2014 @ 18:06:

[...]

PfffTja, wat kan ik aan doen?
De pil was waarschijnlijk al opgenomen toen je moest braken. In de bijsluiter staat wat je moet doen als je in welke week een pil vergeet.
TO vraagt of de pil nu weer betrouwbaar is, omdat ze een MAP heeft geslikt. Niet dus.

Zie bijsluiter pil en MAP.
Pil vergeten in de eerste week is 7 dagen met extra bescherming vrijen.
Bedankt voor de reacties. Het braken was nogal heftig en er kwam zelfs voedsel naar boven van de avond daarvoor, dus daarom twijfelde ik of de pil uberhaupt wel opgenomen was.
Officeël niet, maar hoe lang slik je de pil al?

Het is echt niet zo dat ik in een keer een eisprong krijgt omdat je één pil hebt uitgebraakt, tenzij je net een maand bent begonnen :-)

Maar ja je weet maar nooit.

Maar goed voor de zekerheid toch maar een condoom gebruiken zou ik zeggen :-)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Als je de pil uitgekotst hebt (grote kans, als je wérkelijk voedsel van gisteravond (écht ?) hebt uitgebraakt), en de MAP hebt genomen heb je alsnog een week extra bescherming nodig. Wees niet de zoveelste naïeveling die denkt dat de MAP ook 2 a 3 dagen later nog wel beschermd.
1 pil vergeten is niet erg. De eerste week is wel het meest cruciaal.

Je had de MAP niet hoeven te slikken dus.

De map stelt de eisprong uit of blokkeert. Daarom is het advies gedurende een week niet onbeschermd te vrijen.
quote:sweetmadness schreef op 12 februari 2014 @ 18:10:

Officeël niet, maar hoe lang slik je de pil al?

Het is echt niet zo dat ik in een keer een eisprong krijgt omdat je één pil hebt uitgebraakt, tenzij je net een maand bent begonnen :-)

Maar ja je weet maar nooit.

Maar goed voor de zekerheid toch maar een condoom gebruiken zou ik zeggen :-)

Bedoel je "tenzij je in de eerste week zit"?

Luidt het advies niet nog steeds: week 1 pil vergeten=MAP?
X
anoniem_195453 wijzigde dit bericht op 15-05-2017 22:13
Reden: Privacy
0.00% gewijzigd
Zodra je 7 dagen achter elkaar de pil goed hebt geslikt, kun je de condooms weer wegleggen.
quote:Ikhierhuh schreef op woensdag 12 februari 2014 18:07 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="masque in "MAP en seks daarna"" class="messagelink">masque schreef op 12 februari 2014 @ 18:06</a>:</b>

[...]

Pfff</div></blockquote>Tja, wat kan ik aan doen? Geen idee.. De lolbroek of de grapjurk oid??
Moet dat? Ik zie mezelf, zoals ik al ben, goed genoeg. Aan carnaval doe ik niet aan, en nú, zomaar, de clown uithangen zal een beetje gek overkomen. Nee, is goed zo.
Hoeveel weeg je? Boven de 75 kilo werkt de MAP niet of nauwelijks (dit is geen geintje).
Zeg maar Spijker.
Gewoon onveilig doen joh. Risico's durven nemen enzo
quote:Ikhierhuh schreef op woensdag 12 februari 2014 18:21 Moet dat? Ik zie mezelf, zoals ik al ben, goed genoeg. Aan carnaval doe ik niet aan, en nú, zomaar, de clown uithangen zal een beetje gek overkomen. Nee, is goed zo.Jij vraagt wat je aan moet doen.. Niks dan maar??
quote:masque schreef op 12 februari 2014 @ 19:56:

[...]

Jij vraagt wat je aan moet doen.. Niks dan maar??Gewoon mijn/onze best doen voor een beetje lol tussen de regels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven