Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 13 februari 2014 om 19:13
nee, nee nee niks bittere nasmaak...
Er loopt hier iemand rond met een hoog "choco" gehalte die ooit onder een nieuwe nick wilde gaan schrijven... doet ze nog steeds niet hahahah...
Laat maar...
Ahaaaaa... tja, hier is t voorlopig nog geen voorjaars vakantie..
Nederland is nogal verdeeld komende weken begreep ik...
T is niet eens winter geweest pfff.... Moet zeggen dat ik helemaal niet let op de weersvoorspellingen... Wordt het wat komende week?
Er loopt hier iemand rond met een hoog "choco" gehalte die ooit onder een nieuwe nick wilde gaan schrijven... doet ze nog steeds niet hahahah...
Laat maar...
Ahaaaaa... tja, hier is t voorlopig nog geen voorjaars vakantie..
Nederland is nogal verdeeld komende weken begreep ik...
T is niet eens winter geweest pfff.... Moet zeggen dat ik helemaal niet let op de weersvoorspellingen... Wordt het wat komende week?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
donderdag 13 februari 2014 om 19:46
Goedenavond we reden net langs afslag Moordrecht... helaas Fun was niet open
Ow WF zitten ook dames die hengelen hoor dus zeker niet enkel mannen! Maar de combi, dames van VF op WF is helemaal een heeeeerlijke variant
Ik las inderdaad over korte relaties, kom ik aan met >30 jaar, gelukkig zelfs dan nog prima in de open poly of swing markt liggende
Nou "choca" voorlaatst vriendinnetje wat heerlijk choca, erg klein 1,55 en zeer fijn en zeeeer slank mmmm
Ow WF zitten ook dames die hengelen hoor dus zeker niet enkel mannen! Maar de combi, dames van VF op WF is helemaal een heeeeerlijke variant
Ik las inderdaad over korte relaties, kom ik aan met >30 jaar, gelukkig zelfs dan nog prima in de open poly of swing markt liggende
Nou "choca" voorlaatst vriendinnetje wat heerlijk choca, erg klein 1,55 en zeer fijn en zeeeer slank mmmm
Delen doe je samen
donderdag 13 februari 2014 om 20:07
Hahahah.. ik kan echt niet flirten met vrouwen...
Heeft niets met wel of niet op het wensenlijstje staan te maken.. Ik wens me mezelf niet persé een levenslange relatie toe...
(nu niet meer tenminste).. maar wel een lange durige, spannende.... maar goed.. die kan ik hier ook krijgen.. (open gooien).. stomme tijd ontbreekt gewoonweg...
Heeft niets met wel of niet op het wensenlijstje staan te maken.. Ik wens me mezelf niet persé een levenslange relatie toe...
(nu niet meer tenminste).. maar wel een lange durige, spannende.... maar goed.. die kan ik hier ook krijgen.. (open gooien).. stomme tijd ontbreekt gewoonweg...
donderdag 13 februari 2014 om 20:14
Bij mij stond het ooit op mijn verlanglijstje, een langdurige, kabbelende, vertrouwde relatie. Met wat ik nu weet van mezelf, dat ga ik nooit volhouden. Punt, dus geschrapt en vervangen door wat anders (wat? Geen idee hoor, ik zie het allemaal wel)
Dieddo, het is nu eenmaal even niet anders, en wat ben ik blij als ik om half 10 de voordeur achter me dichttrek en terug in mijn bedje kan stappen om ehhh me op de matrasjes in de woonkamer voor de tv te storten denk ik.
Dieddo, het is nu eenmaal even niet anders, en wat ben ik blij als ik om half 10 de voordeur achter me dichttrek en terug in mijn bedje kan stappen om ehhh me op de matrasjes in de woonkamer voor de tv te storten denk ik.
donderdag 13 februari 2014 om 20:19
quote:maybibi schreef op 13 februari 2014 @ 19:46:
Nog geen vrouwen meegemaakt op WF...hier ook (nog) niet.
Ben wel kort,maar niet slank...volslank eigenlijk, En fijn ook niet..hihi.
Nog geen vrouwen meegemaakt op WF...hier ook (nog) niet.
Ben wel kort,maar niet slank...volslank eigenlijk, En fijn ook niet..hihi.
The darker the berry,the sweeter the juice
donderdag 13 februari 2014 om 20:27
WF nog nooit gedaan, krijg daar echt een verkeerd beeld bij.. geen zin in van die muggenzifters (goed WF woord?) ... ik doe er niet aan mee..
Tja, lange relaties.. ik ben er gewoon niet geschikt voor denk ik.. al is het nu superrr..
Ik ga eens lekker badderen.. moe en zin in water.... en een douchestraal
Tja, lange relaties.. ik ben er gewoon niet geschikt voor denk ik.. al is het nu superrr..
Ik ga eens lekker badderen.. moe en zin in water.... en een douchestraal