de pil
vrijdag 14 februari 2014 om 23:42
vrijdag 14 februari 2014 om 23:47
zaterdag 15 februari 2014 om 09:33
Nee je bent niet meteen beschermd, duurt zeker een maand, afhankelijk welke pil je hebt en hoezo pas pil slikken als je ongesteld bent? Je hoeft dan juist géén pil te slikken. Daarbij ben je nog erg onwetend ik zou je maar eerst goed inlezen, en nooit van een condoom gehoord? Dat lijkt me ook wel verstandig.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zaterdag 15 februari 2014 om 09:41
zaterdag 15 februari 2014 om 09:43
Er zit toch een bijsluiter bij..
Voor zover ik weet kun je op elk moment beginnen met het slikkken van de pil alleen dan duurt het even voor de pil werkt. Staat dus allemaal in die bijsluiter, bijsluiters kun je ook online inkijken. Als je op de eerste dag van je menstruatie begint dan is hij meteen veilig. Maar dit kan per pil verschillen dus lezen!
Is het voor jou en vriendjelief de eerste keer of hebben jullie al een soatest gedaan?
Voor zover ik weet kun je op elk moment beginnen met het slikkken van de pil alleen dan duurt het even voor de pil werkt. Staat dus allemaal in die bijsluiter, bijsluiters kun je ook online inkijken. Als je op de eerste dag van je menstruatie begint dan is hij meteen veilig. Maar dit kan per pil verschillen dus lezen!
Is het voor jou en vriendjelief de eerste keer of hebben jullie al een soatest gedaan?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
zondag 16 februari 2014 om 06:32
Het blijft moeilijk, maar hier een handige link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Read_the_fucking_manual