Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Kijk hem blij zijn!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee, hij lacht nog steeds niet...
quote:wee_owl schreef op 15 februari 2014 @ 16:21:

[...]

Dat komt Al een stuk genuanceerder over dan wat je net zei. Hier ben ik het wel mee eensDat is precies wat ik net zei. (en Rintje ook). Zilver voelt als verliezen. Echter, mensen op dit niveau zijn zo sportief ingesteld mentaal, dat ze echt wel gaan waarderen dat ze Zilver hebben.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
En voila.... Nu ook deze uitspraak op TV.
Aw, lijkt wel alsof ie op het punt van janken staat.. Kon echt geen lachje vanaf!
Wij zeggen jeetje zilver wat goed, maar zo denken ze niet , dat kunnen wij niet begrijpen maar voor een sporter ligt dat anders. Kijk naar Margot Boer, wat was zij vreselijk blij met brons, maar zij had dat wss niet verwacht en dan reageer je heel anders.
Zolang Verwij rustig dat strakke schaatspekske van zijn bezwete lichaam af blijft pellen zit ik sowieso heel blij op de bank.

Maar goed ik vind het wel sneu. Ik heb echt zitten gillen naar het beeldscherm maar het mocht niet baten. Ik zou ook niet meteen blij kunnen zijn met zilver. Brons is iets heel anders want geen plek of brons is een makkelijke keuze. Zilver komt niet boven brons, zilver komt onder goud. Das een heel ander verhaal.
die arme koen, hij heeft echt zo'n uitstraling dat ik wil zeggen : komt wel goed ,schatje

ik kan het me wel voorstellen zeg, op 3 duizendste verliezen..dat lijkt me echt niet tof.

Wat is nu 3 duizendste?? dat is een keer niezen en hij had goud...
Had mijn enorm nuchtere (schaatsliefhebbende) pa aan de telefoon en die zei;"tja, het is heel simpel, die ander ging gewoon harder en dus de kampioen. Duizendsten of niet, dan had ie nog een tandje harder moeten gaan. Als ie dat niet kon, is hij een terechte winnaar van het Zilver"
Ahh zielig hij huilt bijna.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarempel en waarachtig; de man zelf zegt dat hij 'verliest' en niet blij is

Mijn chinese kanaal doet het toch goed.

Enfin, op naar morgen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ja, sneu.
Hij heeft geen Zilver gewonnen, hij heeft Goud verloren. Ik denk dat dat de enige manier is waarop sporters op dit niveau er naar kijken.
Tssssssk de winnaar spreekt niet eens Engels.
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 16:35:

Waarempel en waarachtig; de man zelf zegt dat hij 'verliest' en niet blij is

Mijn chinese kanaal doet het toch goed.

Enfin, op naar morgen! Nieuwe ronde, nieuwe kansenVolgens mij waren het tranen van geluk hoor
Hoe werkt de landenachtervolging?
Een team begint halverwege de ene lange kant, andere team halverwege de andere lange kant. Ze schaatsen dezelfde afstand. Het team dat dat het snelste doet wint. Als een team heel snel is, kunnen ze het andere team op de rug kijken. Wel een leuk onderdeel vind ik, volgens mij nog niet zo heel oud

Enfin, er staan dus telkens twee teams van vier man op de baan. De beste gaat door naar de volgende ronde.
Dus het is geen estafette?

*nog even doorgelezen, nee dus*
Klopt Stora, ze staan alle vier (8 in totaal want twee teams) tegelijkertijd op het ijs.

Bij shorttracken heb je de relay. Dat is wel een estafette vorm
Jeah, Koen komt straks bij Erben en die andere gozer.
quote:nikki_nuts schreef op 15 februari 2014 @ 20:45:

Jeah, Koen komt straks bij Erben en die andere gozer.

Die andere gozer? Henry Schut is echt een verbetering ten opzichte van Mart Smeets. En niet alleen qua kleding

Heeft iemand een glaasje Roosvicee voor Koen? Komt wel goed schatje
quote:okkervil schreef op 15 februari 2014 @ 21:18:

[...]

Die andere gozer? Henry Schut is echt een verbetering ten opzichte van Mart Smeets. En niet alleen qua kleding

Heeft iemand een glaasje Roosvicee voor Koen? Komt wel goed schatjeJa Henry, ik was even zijn naam kwijt.
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 20:08:

Klopt Stora, ze staan alle vier (8 in totaal want twee teams) tegelijkertijd op het ijs.

Bij shorttracken heb je de relay. Dat is wel een estafette vorm 6 schaatsers, ieder land 3
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik voel....

Ik voel.....

Ik voel.....

een 1, 2, 3-tje!
Het zijn 6 schaatsers. 3 van elk land. Snelste tijd wint. Vrij simpel. Is vanaf Turijn (volgens mij) onderdeel. Of Salt lake city. Vrij kort dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven