Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:maroon5 schreef op 15 februari 2014 @ 22:36:

Hier helpt het nog beter door de kat gewoon beneden te laten als ik slaap

Ik keek Half Past Dead met Steven Seagall, vind het een acteur van niks, maar dit was nog wel aardig. Nu identity thief, is ook wel leuk

Steven Seagall vind ik niet zo, wel grappig dat hij een echte agent is irl.

Ik kan de film Identity thief niet vinden, op welk net is dat?

Hier staat de kattenbak boven in de badkamer dus ik moet ze wel naar boven laten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah, dat wist ik niet Mleen, van Seagall, weer wat geleerd.

De film is op HBO, gaat zoals de titel al verklapt over iemand die de identiteit van een ander gestolen heeft. Deze gaat op pad om haar daarmee te confronteren. Beetje flauw, maar wel vermakelijk
quote:maroon5 schreef op 15 februari 2014 @ 23:11:

Ah, dat wist ik niet Mleen, van Seagall, weer wat geleerd.

De film is op HBO, gaat zoals de titel al verklapt over iemand die de identiteit van een ander gestolen heeft. Deze gaat op pad om haar daarmee te confronteren. Beetje flauw, maar wel vermakelijkJa ik heb wel eens een docu gezien over Seagall. HBO heb ik niet, vandaar dat ik het niet kon vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kat is beneden (bak enzovoort ook), avondsnack wordt vaak geregeld (gister na 0.00u).

Kat mauwt:

-omdat ik wegga

-omdat het etensbakje leeg is

-omdat het eten lekker was

-omdat het tijdklok-bakje niet aansluit op haar trek-in-eten-tijd

-omdat het kan

-.....
quote:Watervrouw2 schreef op 15 februari 2014 @ 23:24:

Kat is beneden (bak enzovoort ook), avondsnack wordt vaak geregeld (gister na 0.00u).

Kat mauwt:

-omdat ik wegga

-omdat het etensbakje leeg is

-omdat het eten lekker was

-omdat het tijdklok-bakje niet aansluit op haar trek-in-eten-tijd

-omdat het kan

-.....-omdat ze gek op je is
Ik moest de bak verschonen en wel NU. Op die momenten kan ik hem wel killen. Midden in de nacht die bak doen. Ik lijk ook wel gek dat ik het nog doe. Maar na een half uur bléren wist ik dat even snel de bak verschonen minder tijd en irritatie kost dan hopen dat hij vannacht nog wel gaat slapen.

Ben nu nog wakkerder dan ik al was.
Maroon, was in slaap gevallen en schrok net voor 20u wakker maar gelukkig was dat nog vroeg genoeg om even naar Lidl te gaan. Lopen ging wel moeilijk zowel door storm en aanhoudende pijn. Daarom baalde ik ook zo dat ik niet naar winkelcentrum en daarmee ook niet naar apotheek kon.

Hoe bevalt je auto trouwens?

WV, trein(reis) je nog zoveel voor je werk en/of op meerdere locaties werkzaam?

Bron, alles beetje naar wens gegaan vandaag?

MV, zag je andere topic net. Ik ben niet zo van de vega, dus de dingen die ik zag wil ik niet eens proeven. Keer Valess of Qorn geproefd toen het er net was. Gruwel de gruwel, wat een gore structuur in je mond. Net als tofu trouwens, ook niet mijn ding.
Hoop dat je zo kunt slapen MV, ik ga het iig wel doen.
quote:thee schreef op 16 februari 2014 @ 01:37:

Maroon, was in slaap gevallen en schrok net voor 20u wakker maar gelukkig was dat nog vroeg genoeg om even naar Lidl te gaan. Lopen ging wel moeilijk zowel door storm en aanhoudende pijn. Daarom baalde ik ook zo dat ik niet naar winkelcentrum en daarmee ook niet naar apotheek kon.

Hoe bevalt je auto trouwens?

WV, trein(reis) je nog zoveel voor je werk en/of op meerdere locaties werkzaam?

Bron, alles beetje naar wens gegaan vandaag?

MV, zag je andere topic net. Ik ben niet zo van de vega, dus de dingen die ik zag wil ik niet eens proeven. Keer Valess of Qorn geproefd toen het er net was. Gruwel de gruwel, wat een gore structuur in je mond. Net als tofu trouwens, ook niet mijn ding.

Ik vind ook niet alle vega-producten lekker, maar daarom ook het topic. Dus je bent welkom hoor, het hoeft niet alleen lekkere dingen te zijn die je daar meldt.

Nu heb ik weer trek waardoor ik niet kan slapen.
Ik ben ook nog wakker en zit aan de paprikachips.
Ik vind de meeste vegaproducten wel lekker, wel met een sausje overigens.
quote:MocyMoos schreef op 16 februari 2014 @ 02:25:

Ik ben ook nog wakker en zit aan de paprikachips.Zal ik de katten even van mij af gooien en ook wat lekkers pakken?
Misschien beter van niet, maar ik kon de verleiding niet weerstaan en ja, het smaakt me goed.
quote:MocyMoos schreef op 16 februari 2014 @ 02:30:

Misschien beter van niet, maar ik kon de verleiding niet weerstaan en ja, het smaakt me goed.Toch maar even een bolletje met kaas, ui en mayo gepakt.
Lekker. Smakelijk!
quote:MocyMoos schreef op 16 februari 2014 @ 02:45:

Lekker. Smakelijk!

Ik schenk er nog eentje voor je in.

Lekker, dank je. Ik blijf toch nog even wakker. Ben te onrustig om te gaan slapen.
quote:MocyMoos schreef op 16 februari 2014 @ 02:56:

Lekker, dank je. Ik blijf toch nog even wakker. Ben te onrustig om te gaan slapen.

Door de storm?

Ben je nog naar je zoon geweest?
Ben je eigenlijk nog bezig met de bridgecursus op tv?
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 februari 2014 @ 02:57:

[...]

Door de storm?

Ben je nog naar je zoon geweest?

Niet door de storm. Moet veel dingen gaan regelen (sorry, maar wil daar verder hier niet veel over kwijt plus andere dingen).

Met jongste was heel gezellig. Is geen kind meer (zoals ik hem nog altijd een beetje zag) maar een volwassen persoon aan het worden.
anoniem_178188 wijzigde dit bericht op 16-02-2014 03:04
Reden: Kan verkeerd geinterpreteerd worden.
% gewijzigd
quote:MocyMoos schreef op 16 februari 2014 @ 02:57:

Ben je eigenlijk nog bezig met de bridgecursus op tv?

Ik ben het een beetje vergeten maar ik ga ze in 1 keer nog een keertje in de herhaling kijken.

Nee ik snap dat je dingen niet hier wilt posten.
Wij hebben op de club nu iemand die zo van de tv-cursus komt. Vinden we echt zo leuk en moedig.

Hoop dat je het echt oppakt,je hebt er zoveel plezier van. Vind het één van de beste dingen die ik ooit geleerd heb.
quote:MocyMoos schreef op 16 februari 2014 @ 03:07:

Wij hebben op de club nu iemand die zo van de tv-cursus komt. Vinden we echt zo leuk en moedig.

Hoop dat je het echt oppakt,je hebt er zoveel plezier van. Vind het één van de beste dingen die ik ooit geleerd heb.

Ja het lijkt mij ook zo leuk. Ik zal van de week Passie even bellen, die wilde het ook heel graag. Misschien kunnen we samen kijken of hier op het prikbord een oproepje doen.

Wanneer heb je weer een `bridge wedstrijd`?
Iedere week, zit in de competitie. Maar vooral ook voor je sociale contacten is het goed. Je bent ervan verzekerd tot zeer hoge leeftijd.
quote:MocyMoos schreef op 16 februari 2014 @ 03:13:

Iedere week, zit in de competitie. Maar vooral ook voor je sociale contacten is het goed. Je bent ervan verzekerd tot zeer hoge leeftijd.

Bij een club zit je alleen dat je waarschijnlijk contributie moet betalen dus ik zal het meer moeten zoeken naar mensen die het ook leuk vinden zo nu en dan te doen.

Hoe sta je ervoor in de competitie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven