Wakker
vrijdag 14 februari 2014 om 19:15
vrijdag 14 februari 2014 om 23:14
vrijdag 14 februari 2014 om 23:19
Morgen dochter ophalen met haar vriendje.. ze gaat bij hem in de auto en rijden mij achterna. We gaan naar mijn ouders. en 's avonds gaan we naar een toneelstuk in mijn geboortedorp..
Deze week flink in de poets en opruimmodus.
Berghok zuiver gemaakt,apart gezet wat ik maandag naar de milieu-straat wil brengen. Mijn keukenblok/kastjes uitgeruimd en gesopt. drie planken geruimd en gsopt van de kelder. Administratie uitgezocht,rekeningen betaald. kasten opgeruimd. kledingkast op mijn kamer opgeruimd. de afzuigkap ook gedaan.
En nu mag ik van mezelf een lekker bakje koffie en forummen!
Berghok zuiver gemaakt,apart gezet wat ik maandag naar de milieu-straat wil brengen. Mijn keukenblok/kastjes uitgeruimd en gesopt. drie planken geruimd en gsopt van de kelder. Administratie uitgezocht,rekeningen betaald. kasten opgeruimd. kledingkast op mijn kamer opgeruimd. de afzuigkap ook gedaan.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 14 februari 2014 om 23:25
Wat lekker is dat he als je huis opgeruimd en schoon is. Ik geniet nog iedere dag van onze ''nieuwe'' slaapkamer ondanks dat de schimmel/lekkag etc. weer terug is en er van de zomer waarschijnlijk weer helemaal opnieuw begonnen kan worden.
Maar die opgeruimde kasten, een gladde vloer. Heerlijk. En het netjes en schoonhouden is zoveel makkelijker.
Maar die opgeruimde kasten, een gladde vloer. Heerlijk. En het netjes en schoonhouden is zoveel makkelijker.
vrijdag 14 februari 2014 om 23:55
zaterdag 15 februari 2014 om 02:18
quote:lichtbron schreef op 14 februari 2014 @ 23:19:
Morgen dochter ophalen met haar vriendje.. ze gaat bij hem in de auto en rijden mij achterna. We gaan naar mijn ouders. en 's avonds gaan we naar een toneelstuk in mijn geboortedorp..
Gezellige dag morgen. Mocht ik je niet meer spreken, een hele leuke dag en avond.
Lekker toch verder een opgeruimd huis, nog beter als de schilder klaar is, of het moet een lekker hapje zijn natuurlijk.
Gezellige dag morgen. Mocht ik je niet meer spreken, een hele leuke dag en avond.
Lekker toch verder een opgeruimd huis, nog beter als de schilder klaar is, of het moet een lekker hapje zijn natuurlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 februari 2014 om 10:13
Moge allemaal.
Thee, nee kreeg geen visite maar wilde dit maken voor PrikeenVorkje (fb en de website) dus dacht, dan maak ik ze maar allemaal.
Ach hapt vanmiddag lekker weg bij het kijken naar schaatsen.
Het waait hier hard. Kijk maar uit buiten Thee met je wagentje.
Thee, nee kreeg geen visite maar wilde dit maken voor PrikeenVorkje (fb en de website) dus dacht, dan maak ik ze maar allemaal.
Ach hapt vanmiddag lekker weg bij het kijken naar schaatsen.
Het waait hier hard. Kijk maar uit buiten Thee met je wagentje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 februari 2014 om 10:54
Goedemorgen,
Thee, als het niet echt hoeft. Het waait hier wel heel erg hard.
Ik wilde straks gaan fietsen naar jongste, maar lijkt me niet verstandig,
Grrrr, denk dat mijn wasmachine de pijp aan maarten heeft gegeven. Niet heel verrassend want het ding is minstens 11 jaar oud. Hoop dat man nog iets kan doen.
Grrrr, denk dat mijn wasmachine de pijp aan maarten heeft gegeven. Niet heel verrassend want het ding is minstens 11 jaar oud. Hoop dat man nog iets kan doen.
zaterdag 15 februari 2014 om 12:44
quote:MocyMoos schreef op 15 februari 2014 @ 10:54:
Goedemorgen,
Hopelijk gaat hij nog even mee Moos.
Je herinnert mij eraan dat ik weer die man moet bellen over mijn droger. Ik dacht dat hij het weer deed, hij draait ook wel maar wordt niet warm. Grrrrr ..... ik dacht nog wel dat ik zo`n mazzel had dat hij het opeens weer deed.
Hoe ga je nu naar je zoon Moos? Met de bus of lopend?
Goedemorgen,
Hopelijk gaat hij nog even mee Moos.
Je herinnert mij eraan dat ik weer die man moet bellen over mijn droger. Ik dacht dat hij het weer deed, hij draait ook wel maar wordt niet warm. Grrrrr ..... ik dacht nog wel dat ik zo`n mazzel had dat hij het opeens weer deed.
Hoe ga je nu naar je zoon Moos? Met de bus of lopend?
zaterdag 15 februari 2014 om 16:58
moos, hier idd denk ik vergelijkbare wind en met mijn paar kilo niks bij te zetten dus helaas geen apotheek (kut), schoenmaker (lastig) en C1000 (balen door mijn soepplannen) maar dat komt wel op een rustiger moment. Straks even wat kleine dingen bij Lidl halen, die afstand kan wel ondanks wind.
Heb geen schaatsen gekeken, zag op teletekst wel een medaille staan. Dan had je aardig wat weg te snacken MV.
Moos, doet de machine niks meer? Filter misschien verstopt?
Zijn altijd van die enorm niet leuke uitgaven, ook al is het een belangrijk en nuttig ding.
Heb geen schaatsen gekeken, zag op teletekst wel een medaille staan. Dan had je aardig wat weg te snacken MV.
Moos, doet de machine niks meer? Filter misschien verstopt?
Zijn altijd van die enorm niet leuke uitgaven, ook al is het een belangrijk en nuttig ding.
zaterdag 15 februari 2014 om 17:59
quote:thee schreef op 15 februari 2014 @ 17:07:
Het gaat hier met de minuut weer harder tekeer terwijl ik dacht dat het iets af zou nemen. Nou ja, kan Lidl nog uitstellen tot ca. 20.15u indien nodig.
Vanochtend had ik op het journaal gehoord dat het in de avond juist weer meer ging stormen in het westen. Dus als het kan uitstellen tot maandag.
Ja NL heeft een bronzen medaille NL heren shorttrack en zilver NL heren schaatsen 1500 meter.
Het gaat hier met de minuut weer harder tekeer terwijl ik dacht dat het iets af zou nemen. Nou ja, kan Lidl nog uitstellen tot ca. 20.15u indien nodig.
Vanochtend had ik op het journaal gehoord dat het in de avond juist weer meer ging stormen in het westen. Dus als het kan uitstellen tot maandag.
Ja NL heeft een bronzen medaille NL heren shorttrack en zilver NL heren schaatsen 1500 meter.
zaterdag 15 februari 2014 om 21:35
zaterdag 15 februari 2014 om 22:21
quote:Watervrouw2 schreef op 15 februari 2014 @ 21:35:
[...]
+1
Kattige wekker ging vandaag om 7.30, zal morgen ook wel zoiets zijn. Vanaf overmorgen geen idee
Hier helpt op dit moment als ik de katten een `late-night-snack` geef. Voordeel is dat Bo mij niet heul vroeg wakker maakt omdat hij honger heeft. Nadeel is dat ze het wel elke avond nu willen.
Misschien vanavond proberen zodat je morgen kan uitslapen?
[...]
+1
Kattige wekker ging vandaag om 7.30, zal morgen ook wel zoiets zijn. Vanaf overmorgen geen idee
Hier helpt op dit moment als ik de katten een `late-night-snack` geef. Voordeel is dat Bo mij niet heul vroeg wakker maakt omdat hij honger heeft. Nadeel is dat ze het wel elke avond nu willen.
Misschien vanavond proberen zodat je morgen kan uitslapen?