Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je sneu als je hier naar gaat zitten kijken.
quote:willem1959 schreef op 16 februari 2014 @ 13:09:

Wat ben je sneu als je hier naar gaat zitten kijken.

Ik lees jouw bijdragen hier op het forum ook nog steeds. Gewoon ter vermaak. Ben ik nu sneu in het kwadraat?

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ja.. Maar ik ook dan:-)
quote:PlofKipje84 schreef op 15 februari 2014 @ 13:55:

Ik vind hakim's "Jongaaaas eeffuuh centeraaaaaal" echt gruwelijk!!!Ik ben bang dat als ik daar zat allang een koekenpan had gepakt om er flink op los te meppen. Evuh centraal jogges . Met zijn nasale stem en vreselijke accent.
Lucifer, ik had hem allang over de poort gekieperd.... rust!!

En hij blijft maar roepen dat ie makkelijk een ton per jaar kan verdienen.... maareh.... ik heb hem nog niks zien doen!
Vervuiling van de tv, programma,s als dit maakt je zeker niet slimmer...je kan beter een boek lezen en dan bedoel ik geen roman of thriller...alles is opgezet met deze onzin op tv. Nederlandse tv is sowieso een lachertje, kinderachtig, communistisch en geestdodend, net als alle muziek van Nederlanders.
Sturm, och... ik kijk vooral vanwege de groepsdynamica. Ben hulpverlener en dan is zoiets erg interessant.

En ik ben een ramptoerist :-) vind het hilarisch om te zien hoe snel mensen zich de penarie in kunnen helpen :-)
quote:willem1959 schreef op 16 februari 2014 @ 13:09:

Wat ben je sneu als je hier naar gaat zitten kijken.Ik ben graag sneu op m'n vrije maandagmiddag. Maar jemig, ik heb dit weken niet gezien en opeens staat er een supersize keuken daar en heeft Paul weer een jankaanval. Pffffffffffff.
Kunnen ze die jankert van een paul niet naar huis sturen?
quote:sturmbannfuhrer schreef op 16 februari 2014 @ 16:27:

Vervuiling van de tv, programma,s als dit maakt je zeker niet slimmer...je kan beter een boek lezen en dan bedoel ik geen roman of thriller...alles is opgezet met deze onzin op tv. Nederlandse tv is sowieso een lachertje, kinderachtig, communistisch en geestdodend, net als alle muziek van Nederlanders. Waar kom jij nou opeens vandaan zeilen?
Tjonge, ben richting OS aan het zappen, zie ik een kamer vol met jankende Utopiaas, je wordt er toch niet goed van. Snel doorgezapt, wil niet eens weten waarom ze lopen te janken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 februari 2014 @ 19:59:

Tjonge, ben richting OS aan het zappen, zie ik een kamer vol met jankende Utopiaas, je wordt er toch niet goed van. Snel doorgezapt, wil niet eens weten waarom ze lopen te janken.

Dat had ik ook

Vraag aan de mensen die dit dagelijks kijken, gaat er ooit een dag voorbij dat ze niet aan het janken zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Rasa schreef op 17 februari 2014 @ 19:54:

[...]

Waar kom jij nou opeens vandaan zeilen?+ 1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Summer.... nog niet meegemaakt zo'n huilvrije dag...
Jaa als de ene niet jamkt dan jankt de ander wel, dat is dan wat wij er van te zien krijgen. Ze krijgen brieven van huis en janken maar Paul had er dus even doorheen gezeten nadat die had te horen gekregen dat zijn meissie weer een knobbel is de borst had gevoeld. Maar het blijkt allemaal goed te zijn.

En bezoekers kunnen zich aanmelden om met Ruud te badderen
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 20:03:

[...]

Dat had ik ook

Vraag aan de mensen die dit dagelijks kijken, gaat er ooit een dag voorbij dat ze niet aan het janken zijn?
quote:Superhuisvrouw schreef op 17 februari 2014 @ 20:10:

Jaa als de ene niet jamkt dan jankt de ander wel, dat is dan wat wij er van te zien krijgen. Ze krijgen brieven van huis en janken maar Paul had er dus even doorheen gezeten nadat die had te horen gekregen dat zijn meissie weer een knobbel is de borst had gevoeld. Maar het blijkt allemaal goed te zijn.

En bezoekers kunnen zich aanmelden om met Ruud te badderen Nee nee hij zat er doorheen en heeft daarna dat nieuws te horen geregen. Onbewust heeft hij het dus meegekregen..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, dat moet je niet willen met ruutepetuut badderen
Ik heb zelf tijdje hyperventilatie gehad.. Maar wat hij doet, jeutje... En elke keer weer iemand knuffelen. Ok, waarom kijk ik dit? hahahahah.
quote:PlofKipje84 schreef op 17 februari 2014 @ 20:07:

Summer.... nog niet meegemaakt zo'n huilvrije dag...

Ik was er al bang voor.

Ik zap er elke dag even langs en ik zie of die blonde met die vreselijke uitgroei hysterisch door het beeld stampen, of die huisvrouw met dat donkere haar aan het aanrechtblad snikken, of die blonde kerel zich in de armen storten van die donkere GI Joe, en anders roept er wel een slecht gemutste Marokkaan dat er iets centraal moet..

Raar programma
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 20:17:

[...]

Ik was er al bang voor.

Ik zap er elke dag even langs en ik zie of die blonde met die vreselijke uitgroei hysterisch door het beeld stampen, of die huisvrouw met dat donkere haar aan het aanrechtblad snikken, of die blonde kerel zich in de armen storten van die donkere GI Joe, en anders roept er wel een slecht gemutste Marokkaan dat er iets centraal moet..

Raar programma Precies de dingen waarom ik kijk
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2014 @ 20:19:

[...]

Precies de dingen waarom ik kijk

En ik,lekker ergeren aan die utopianen.
Van dat gesnotter word ik helemaal niet goed. Janken die mensen ook zo als ze 3 weken op vakantie zijn en niet 24/7 contact met het thuisfront hebben?

En dat geneuzel over die energiebesparing, zitten bloedserieus te vergaderen voor een tientje besparing per maand...............koop niet voor ¤300,- Chinees, heb je de gasrekening voor maanden er weer uit.
Wij kijken niet meer.puur omdat onze verwachting van dit programma heel anders was. Wij dachten dat de deelnemers heel inventief moesten zijn om te overleven maar de bewoners leven gewoon in luilekkerland. Het werd zo saai en voorspelbaar.

Het enige wat ik me afvraag is hoe je omgeving op je reageert als je aan zo'n programma als dit hebt meegedaan. Stel je gaat solliciteren maar zat bij Utopia alleen maar ruzie te maken of te janken; dan neemt niemand je toch meer serieus?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Of ik moet mij vergissen maar volgens mij was Billy even weer in de blondeer geweest, anders had ze altijd van die vieze lelijke uitgroei. En dat zag ik vanavond nou niet.

Het is wel een vreselijk dom programma als je niet kijkt mis je er ook niets aan.

Maar die Charlotte is 22 maar ze lijkt al wel 32.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven