Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
zondag 16 februari 2014 om 13:37

zondag 16 februari 2014 om 16:19

zondag 16 februari 2014 om 16:27
Vervuiling van de tv, programma,s als dit maakt je zeker niet slimmer...je kan beter een boek lezen en dan bedoel ik geen roman of thriller...alles is opgezet met deze onzin op tv. Nederlandse tv is sowieso een lachertje, kinderachtig, communistisch en geestdodend, net als alle muziek van Nederlanders.

maandag 17 februari 2014 om 15:03

maandag 17 februari 2014 om 19:54
quote:sturmbannfuhrer schreef op 16 februari 2014 @ 16:27:
Vervuiling van de tv, programma,s als dit maakt je zeker niet slimmer...je kan beter een boek lezen en dan bedoel ik geen roman of thriller...alles is opgezet met deze onzin op tv. Nederlandse tv is sowieso een lachertje, kinderachtig, communistisch en geestdodend, net als alle muziek van Nederlanders. Waar kom jij nou opeens vandaan zeilen?
Vervuiling van de tv, programma,s als dit maakt je zeker niet slimmer...je kan beter een boek lezen en dan bedoel ik geen roman of thriller...alles is opgezet met deze onzin op tv. Nederlandse tv is sowieso een lachertje, kinderachtig, communistisch en geestdodend, net als alle muziek van Nederlanders. Waar kom jij nou opeens vandaan zeilen?
maandag 17 februari 2014 om 19:59
maandag 17 februari 2014 om 20:03
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 februari 2014 @ 19:59:
Tjonge, ben richting OS aan het zappen, zie ik een kamer vol met jankende Utopiaas, je wordt er toch niet goed van. Snel doorgezapt, wil niet eens weten waarom ze lopen te janken.
Dat had ik ook
Vraag aan de mensen die dit dagelijks kijken, gaat er ooit een dag voorbij dat ze niet aan het janken zijn?
Tjonge, ben richting OS aan het zappen, zie ik een kamer vol met jankende Utopiaas, je wordt er toch niet goed van. Snel doorgezapt, wil niet eens weten waarom ze lopen te janken.
Dat had ik ook
Vraag aan de mensen die dit dagelijks kijken, gaat er ooit een dag voorbij dat ze niet aan het janken zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 17 februari 2014 om 20:10
Jaa als de ene niet jamkt dan jankt de ander wel, dat is dan wat wij er van te zien krijgen. Ze krijgen brieven van huis en janken maar Paul had er dus even doorheen gezeten nadat die had te horen gekregen dat zijn meissie weer een knobbel is de borst had gevoeld. Maar het blijkt allemaal goed te zijn.
En bezoekers kunnen zich aanmelden om met Ruud te badderen
En bezoekers kunnen zich aanmelden om met Ruud te badderen
maandag 17 februari 2014 om 20:14
quote:Superhuisvrouw schreef op 17 februari 2014 @ 20:10:
Jaa als de ene niet jamkt dan jankt de ander wel, dat is dan wat wij er van te zien krijgen. Ze krijgen brieven van huis en janken maar Paul had er dus even doorheen gezeten nadat die had te horen gekregen dat zijn meissie weer een knobbel is de borst had gevoeld. Maar het blijkt allemaal goed te zijn.
En bezoekers kunnen zich aanmelden om met Ruud te badderen Nee nee hij zat er doorheen en heeft daarna dat nieuws te horen geregen. Onbewust heeft hij het dus meegekregen..
En bezoekers kunnen zich aanmelden om met Ruud te badderen Nee nee hij zat er doorheen en heeft daarna dat nieuws te horen geregen. Onbewust heeft hij het dus meegekregen..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 17 februari 2014 om 20:17
quote:PlofKipje84 schreef op 17 februari 2014 @ 20:07:
Summer.... nog niet meegemaakt zo'n huilvrije dag...
Ik was er al bang voor.
Ik zap er elke dag even langs en ik zie of die blonde met die vreselijke uitgroei hysterisch door het beeld stampen, of die huisvrouw met dat donkere haar aan het aanrechtblad snikken, of die blonde kerel zich in de armen storten van die donkere GI Joe, en anders roept er wel een slecht gemutste Marokkaan dat er iets centraal moet..
Raar programma
Summer.... nog niet meegemaakt zo'n huilvrije dag...
Ik was er al bang voor.
Ik zap er elke dag even langs en ik zie of die blonde met die vreselijke uitgroei hysterisch door het beeld stampen, of die huisvrouw met dat donkere haar aan het aanrechtblad snikken, of die blonde kerel zich in de armen storten van die donkere GI Joe, en anders roept er wel een slecht gemutste Marokkaan dat er iets centraal moet..
Raar programma
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 17 februari 2014 om 20:19
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 20:17:
[...]
Ik was er al bang voor.
Raar programma Precies de dingen waarom ik kijk
[...]
Ik was er al bang voor.
Raar programma Precies de dingen waarom ik kijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 17 februari 2014 om 21:05
Van dat gesnotter word ik helemaal niet goed. Janken die mensen ook zo als ze 3 weken op vakantie zijn en niet 24/7 contact met het thuisfront hebben?
En dat geneuzel over die energiebesparing, zitten bloedserieus te vergaderen voor een tientje besparing per maand...............koop niet voor ¤300,- Chinees, heb je de gasrekening voor maanden er weer uit.
En dat geneuzel over die energiebesparing, zitten bloedserieus te vergaderen voor een tientje besparing per maand...............koop niet voor ¤300,- Chinees, heb je de gasrekening voor maanden er weer uit.
maandag 17 februari 2014 om 21:11
Wij kijken niet meer.puur omdat onze verwachting van dit programma heel anders was. Wij dachten dat de deelnemers heel inventief moesten zijn om te overleven maar de bewoners leven gewoon in luilekkerland. Het werd zo saai en voorspelbaar.
Het enige wat ik me afvraag is hoe je omgeving op je reageert als je aan zo'n programma als dit hebt meegedaan. Stel je gaat solliciteren maar zat bij Utopia alleen maar ruzie te maken of te janken; dan neemt niemand je toch meer serieus?
Het enige wat ik me afvraag is hoe je omgeving op je reageert als je aan zo'n programma als dit hebt meegedaan. Stel je gaat solliciteren maar zat bij Utopia alleen maar ruzie te maken of te janken; dan neemt niemand je toch meer serieus?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 17 februari 2014 om 21:13
Of ik moet mij vergissen maar volgens mij was Billy even weer in de blondeer geweest, anders had ze altijd van die vieze lelijke uitgroei. En dat zag ik vanavond nou niet.
Het is wel een vreselijk dom programma als je niet kijkt mis je er ook niets aan.
Maar die Charlotte is 22 maar ze lijkt al wel 32.
Het is wel een vreselijk dom programma als je niet kijkt mis je er ook niets aan.
Maar die Charlotte is 22 maar ze lijkt al wel 32.