Eerste indruk voorganger

18-02-2014 14:11 154 berichten
dit leek me wel een leuk spel hoe anderen over ander forummer denkt
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 18 februari 2014 @ 14:27:

Wellhello is volgens mij aardig en heeft een goed gevoel voor humor. heerlijk die algemeenheden! Maar ik doe het ervoor!
This is not kosher!
.. ik dacht met deze titel trouwens dat het over een kerk ging, maar dat terzijde
Ja en daarom is Viva zo leuk en kom ik hier al jaren.
btw buiten kijken vrouwen en meisjes me ook heel vies aan en ik denk 88% van viva mij ook zo zouden aankijken omdat ik oow zo teveel ben
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 18 februari 2014 @ 14:29:

Ach, een relletje op z'n tijd is toch ook wel weer eens leuk. jawel, maar niet nu he, moet schaatsen kijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:barbiee schreef op 18 februari 2014 @ 14:30:

sebas maarja dat gaat elke keer zo , je wil iets postief doen gelijk komt een rel - viva blijft viva en nu ga ik me klaarmaken anders haal ik de tram nietHoho! Zo werkt het niet! Hier blijven tot die rel start!
This is not kosher!
Haha. Het begint met algemeenheden en aardigheden, dat weet toch iedereen?
quote:barbiee schreef op 18 februari 2014 @ 14:30:

sebas maarja dat gaat elke keer zo , je wil iets postief doen gelijk komt een rel - viva blijft viva en nu ga ik me klaarmaken anders haal ik de tram nietHeb je een sollicitatiegesprek?
Roos, de Nederlanders zijn nog niet aan de beurt joh. We hebben zeker nog een half uur.
nee ik ben bij me moeder, ik ga terug naar me eigen huisje en dat word tram metro en bus pakken
nog wel langer hoor Sebas, minstens anderhalf uur, ze dweilen ook nog he
Daarom!
Wanneer moet de eerste Nederlander schaatsen? Ze hadden tegen mij gezegd om half 5
naja ik ga maar me haar stylen en make-upje doen haal de tram dalijk wel - byeeee
We zijn nu bezig met rit drie. Dan dweilen. Dan twee ritten en weer dweilen. Dan de laatste twee ritten. Bob de Jong moet volgens mij voor de tweede dweil. De rest erna.
denk iets eerder hoor Bankje, als je voor alle ritten een kwartier rekent, dan heb je 4 ritten in een uur, er wordt na de eerste ritten gedweild, dus dan beginnen ze ongeveer rond 3 uur weer, dan 2 ritten, waar Bob in de laatste van schaatst, dus rond, kwart over 3, half 4 schat ik. Dan weer dweil en dan de laatste 2 ritten
Hoezo moet het hier fout gaan? Hebben we niet eerder zo'n topic gehad? Dat ging toen toch best goed? Of is dat toen later toch nog uit de hand gelopen... Kan me dat toch niet herinneren.
quote:Yavanna schreef op 18 februari 2014 @ 14:40:

Hoezo moet het hier fout gaan? Hebben we niet eerder zo'n topic gehad? Dat ging toen toch best goed? Of is dat toen later toch nog uit de hand gelopen... Kan me dat toch niet herinneren.

Ben je niet in de war met het topic hoe je denkt dat je voorganger ER UIT ZIET?

Die liep wel goed. Maar bij dit soort topics is het gewoon je klapstoel neerzetten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 14:47:

[...]

Ben je niet in de war met het topic hoe je denkt dat je voorganger ER UIT ZIET?

Die liep wel goed. Maar bij dit soort topics is het gewoon je klapstoel neerzetten Oh ja!!
Op welk forum dan ook is dit geen probleem.

Waarom moet het hier altijd zo uit de hand lopen.

Ik vraag mij echt serieus af, waarom er hier een paar mensen op het forum zitten, die doen alsof dit hun domein is.

En dan ook werkelijk overal wat op aan te merken hebben.

Kan me niet voorstellen dat deze personen in het dagelijks leven ook zo zijn.

Is dit dan een uitlaatklep, voel je je hier wel populair?

Dit is overigens geen verwijt ik ben er gewoon echt benieuwd naar.

Maar waarschijnlijk ga ik nu weer ''gedist'' worden door deze personen.
Haha ach waarom niet . Spelletje altijd leuk
.
Alleen aardige reacties
Scamp is een schatje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hoe een Barbiee-topic een schaatstopic wordt
Ik kan nooit meer normaal naar Will and Grace kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven