Tas verpest?
dinsdag 18 februari 2014 om 13:09
Hallo allemaal,
Ik ben bang dat ik zojuist mijn favoriete tas verpest heb.. Ik ging zojuist nietsvermoedend met mijn rode jas en mijn nep suède tas shoppen. Bij thuiskomst zag ik tot mijn grote schrik en frustratie dat mijn jas afgegeven heeft op mijn tas... Mijn mooie crèmekleurige tas heeft nu dus een rood-roze waas.
Weet iemand of dit nog te verhelpen is? En zo ja, hoe?
Ik heb al een schoenengum geprobeerd, een puimsteen voor schoenen en water met zeep, maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Ik ben bang dat ik zojuist mijn favoriete tas verpest heb.. Ik ging zojuist nietsvermoedend met mijn rode jas en mijn nep suède tas shoppen. Bij thuiskomst zag ik tot mijn grote schrik en frustratie dat mijn jas afgegeven heeft op mijn tas... Mijn mooie crèmekleurige tas heeft nu dus een rood-roze waas.
Weet iemand of dit nog te verhelpen is? En zo ja, hoe?
Ik heb al een schoenengum geprobeerd, een puimsteen voor schoenen en water met zeep, maar dat zet geen zoden aan de dijk.
dinsdag 18 februari 2014 om 14:36
je kan het ook even vragen bij een (goede) stomerij. hier hebben ze een keer mijn zachtbruine suede laarzen gered nadat mijn spijkerbroek erop had afgegeven. er werd toen overigens wel gezegd dat het goed was dat ik niet zelf al was gaan schrobben of doen omdat ze er daarna vaak niks meer mee kunnen.
en ander gewoon de tas rondom tegen je jas wrijven... mooi zalmroze is niet lelijk
en ander gewoon de tas rondom tegen je jas wrijven... mooi zalmroze is niet lelijk
dinsdag 18 februari 2014 om 14:47
quote:boontje89 schreef op 18 februari 2014 @ 14:36:
je kan het ook even vragen bij een (goede) stomerij. hier hebben ze een keer mijn zachtbruine suede laarzen gered nadat mijn spijkerbroek erop had afgegeven. er werd toen overigens wel gezegd dat het goed was dat ik niet zelf al was gaan schrobben of doen omdat ze er daarna vaak niks meer mee kunnen.
Dat kan niet bij haar want het is nep suede.
To koop gewoon een nieuwe. Voorjaars collectie is weer op komst. Genoeg keus.
Dat kan niet bij haar want het is nep suede.
To koop gewoon een nieuwe. Voorjaars collectie is weer op komst. Genoeg keus.
Trots!
dinsdag 18 februari 2014 om 15:09
modepop ik bedoel ook niet dat ze het laat stomen!!!!! maar ze hebben er vaak ook een vlekkenbehandeltafel voor dit soort gevalletjes. en dan bedoel ik dus niet het servicepunt bij de plaatselijke supermarkt maar bij een echte goede stomerij. er zijn toch ook (nep)suede colbertjes waar ze vlekken van behandelen. je kan het allicht proberen voordat je een nieuwe tas koopt hoor.
dinsdag 18 februari 2014 om 20:44
quote:boontje89 schreef op 18 februari 2014 @ 14:50:
waarom zou het niet kunnen? ze doen bij een stomerij toch ook colbertjes/stopdassen en dergelijke? niet geschoten is altijd mis!In de wasmachine. Heb het zelf met een leren tas gedaan. Na het wassen vol stoppen met handdoeken om in model te laten drogen.
waarom zou het niet kunnen? ze doen bij een stomerij toch ook colbertjes/stopdassen en dergelijke? niet geschoten is altijd mis!In de wasmachine. Heb het zelf met een leren tas gedaan. Na het wassen vol stoppen met handdoeken om in model te laten drogen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”