Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Man heeft een positie waarin hij gelukkig best wat kan schuiven en thuiswerken kan ook prima. Mocht er iets zijn op het werk waarbij hij nodig is dan is hij er ook in 15 minuten. Hij heeft hier ook met zijn baas overgesproken en uitgelegd dat hij wellicht af en toe thuis nodig is ivm mijn ms gedoe. Was gelukkig allemaal geen probleem.
Optimist tot in de kist!
Voor jou Rat
Mogguh

Lekker gedoucht met veel shampoo en doucheschuim, geen noopoo voor mij

Plou vermaak je je in Parijs? Al een lekkere Fransman naar je hotelkamer gesleept?

Splint, wat fijn dat de tandarts haar "schuld" erkent. Dan kost het je nu nog wel wat tijd en moeite maar iig geen geld.

Rat is bij jou de kachel al weer aan?

Olijf al uitgeziekt? Is een kort en hevig virus toch?

Ik ga zo nog even met mijn auto terug naar het schadeherstelbedrijf. Mijn achteruitrijlichten doen het nog niet. Zal wel ergens een kortsluiting zitten ofzo.

Monteur komt vanmiddag tussen 2 en 4. Ik heb de gaspitten maar weer aangedaan. Het is best frisjes nu. Buiten is het lekkerder.
voor de verwarmingsmonteur! Het is nu 16.3 graden in huis. De verwarmingen worden weer warm. Het gaat de goede kant op!
Fijn Rat!
voor Ratje, voor zowel qua Ratsepaps als voor verwarming die het niet doet deed.

Olief is gelukkig wat opgeknapt, niet meer aan de overgeef iig. Maar wel een enorme vaatdoek. Nu vocht, vocht, vocht erin want hij heeft sinds gisteravond niet meer geplast. Ff in de gaten houden. Ik ben gelukkig vooralsnog op de been, wel wat last van maag maar hopelijk blijft het daarbij. Ik heb vrijdag (eindelijk) weer eens een afspraak op mijn werk dus het zou jammer zijn als ik dat zou moeten verzetten. Want dan zijn we zo weer een jaar verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het is nu 18 graden. Lekker hoor, je waardeert verwarming dan wel meer. En mensen die het kunnen repareren.

Fijn dat Olief weer ietsie beter is. Plassen moet je zeker wel in de gaten houden, dat klinkt niet goed. Dat is al bijna een hele dag.
Het is nog steeds 18 graden en de verwarmingen in huis worden koud. Ik vrees dat het niet goed gerepareerd is.
Jeetje Rat, wat erg van je paps. Wat gaat dan hard zeg

Fantje, gaat het weer niet goed, dat G thuis moet werken om je een beetje te helpen? Wel een goed vooruitzicht trouwens, nog 3 weeeeeken!

Olijf, ik wilde net vragen hoe het in huize spuug en spetter gaat, maar gelukkig gaat het de goede kant op. Nou heel hard hopen dat je het niet overneemt, zo'n werk-bijeenkomst is waarschijnlijk maar eens in de heel veel jaar.

Bieb, jij weer mooie achterlichtjes? Is je otootje verder weer helemaal zoals ie moet zijn?

Ik heb morgen alweer lekker vrij. Gaat toch best snel, van die vervelende maandag tot die heerlijke donderdag. Eerst maar even naar de kapper en dan nog wat werken. Het was afgelopen week een beetje rustig, dus dan komt er niks uit mijn handen. En dat moet toch wel.
Brrrr net thuis na dik 6 uur in het zkhs. Heb een stootkuur Prednison en een Prednison infuus gehad. Ook morfine maar helaas hielp dat niks. Blijft het probleem met die stomme zenuwpijn ze kunnen het zo moeilijk onder controle krijgen. Maar nu dus 7 dagen aan een hoge dosering prednison en dan hopen dat het gaat helpen.

Niet bijgelegen sorry, veels te moe en lamlendig. G is idd thuis om te helpen.
Optimist tot in de kist!
Ik las het net op fb. Fant, wat gaat het toch snel bij jou. Ik leef met je mee. Zo jammer dat er bijna niks is tegen zenuwpijn. Ik hoop dat de stootkuur goed helpt. Sterkte meissie.
De verwarmingsmonteur komt tussen 8 en 10 als het goed is. Ik hoop het iig wel, niet dat ie weer later komt. Het is nu 16.1 graden in huis.

Ik ben er zat van. Zit nu al 3 dagen in de kou.

En de hond probeert me weer te vergassen.

En de treinen reden ook weer niet, dus ik had sowieso thuis moeten werken.

En ik ben moe, wil eigenlijk nog slapen.

Rotdag.
Fantje Dat stomme lijf van jou..... Hopelijk werkt de prednison goed.

Ratteke, balen!
Zo, ben weer in NL.

Op mijn bank met de katjes

Parijs was fijn. De eerste avond dubbel gelegen van de buikpijn dus lekker thuis gebleven en toastjes gegeten met lekkere dingen en wijn/water.

Dinsdag lekker rondgewandeld, mooie dingen gezien, beetje winkelen, terrasje pakken, uitgebreid lunchen, nieuwe zonnebril (duuuuuur), leer jasje en sjaal gekocht en 's avonds lekker thuis met toastjes, thee en water (nu had vriendin buikpijn). Woensdag richting Eiffeltoren, rondwandelen, zon pakken, lunchen en richting huis. Nu lekker bijgeslapen weer en zo naar de bedrijfsarts.

Fantekind, dikke knuffel voor jou. Hoop dat de kuur het snel stop zet. Sterkte wijffie.

Succes met de verwarming Rat.

Ben je nog op de been Olijf? Hopelijk is het ergste bij Olief weer voorbij....
He weer lekker thuis Pilou. Poesjes er weer bij, wat wil een mens nog meer. Sterkte met gesprek met bedrijfsarts.

Monteur is geweest, verwarming doet het weer. Nu 18.3 graden. Nu hopen dat 'ie het blijft doen.
Klinkt (bijna) helemaal fijn, Plou! Gelukkig niet te lang last gehouden van de buikpijn.

Succes bij de bedrijfsarts zo meteen!
Doettie het nog Rat?

Bedrijfsarts was prima.

Ik wilde een traject in en kon kiezen uit 3 soorten. Ik heb gekozen voor de zwaarste variant en ik word dan helemaal binnenstebuiten gekeerd. Niet wekelijks een uurtje en dan 8 sessies, maar 20/ 25 uur in 4/5 dagdelen.

Kijken of er nog wat van me te maken valt

Verder blijf ik dus nog deels ziek gemeld.
Verwarming doet het zeker nog. Het lijkt hier nu wel een sauna. Het is nu bijna 23 graden. Zonet werden de verwarmingen weer kouder dus thermostaat weer hoger gezet. Doe m nu wel ff lager. Zit hier peentjes te zweten!

Goed van het zware traject. Eens alle problemen goed aanpakken.

Tara is weer loops en ze wil nu constant naar buiten. Vanochtend had ze al sjans met een pug.... Ik ben al 3 keer naar buiten geweest. Nu ff zat van hoor. Gaat ze heel zielig lopen doen met piepen en knorren en janken.
Jeetje Plou, dat klinkt inderdaad heftig. Wat voor traject is dat dan? En over wat voor periode zijn die 4/5 dagdelen dan verdeeld? Dapper hoor, en fijn dat er met je meegedacht wordt door de bedrijfsarts. Dan vinden zij dat er ook nog wel iets van je te maken valt.

Ik ben vanochtend lekker bij de kapper geweest en ga zo nog even naar Sandwich met een jasje. De achternaad is open gescheurd, en dat terwijl ik dat jasje altijd los heb. Moet dus gewoon niet goed gestikt zijn. Ben benieuwd of zij dat ook zo zien.
Oh, en op jacht naar kokosolie. Schijnt voor de helft van de prijs te zijn bij de Tuinen.
Dat weet ik niet precies nog Splint. Ik word nog gebeld voor meer info en een uitnodiging voor een intake.
Spannend hoor. Maar niet verkeerd. Misschien juist nu wel, met je nieuwe huis, nieuwe start, lekker goed beginnen. En alles helemaal voor jezelf.
Zo, kokosolie in huis. Smaakt best lekker. Volgens de verkoopster spoelen sommige mensen er ook hun mond mee, tegen aften, maar ook om kanker te voorkomen.

Alleen blijk ik geen maizena te hebben, dus kan ik nog geen deodorant maken. Bweeeh.
Ow Splint, wat treurig dat die verkoopster dat zei. Daar zou ik dan gelijk wat van zeggen...
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven