Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 19 februari 2014 @ 07:42:

Voor mij mag Andrea er als eerste uit, dan Paul en dan Hakim.

Snap niet dat ze Emil nomineren.

Inderdaad.

Vind dit persoonlijk iemand die van Enorm Ego naar Best Wel Okéje Kerel is gegaan.

Ik vind Hakim toch leuk om te bekijken (interessant bedoel ik), vind Ruud nu ook steeds leuker worden (die tandenpasta, super!) en Andrea mag van mij ook opdonderen... héél eng vind ik die!
conversation = awareness
Saai, heeeeeel saai.
Andrea weg, de filosofe weg en die koeienmiep weg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik blijf het raar vinden dat je Emil met alleen een i schrijft en niet met ie. Emiel. Staat gewoon gek
Zijn achternaam is Sitoci, dan past het er wel bij :-)
Klinkt als van Italiaanse komaf.

Ik was de streamverslagen even aan het leven rondom het Andrea-steelt incident maar volgens mij heeft het niet echt een staartje. Jammer.
Billy heeft geen uitgroei meer
Wat een vreselijk schijnheilig mens is die Andrea met haar vrome geneuzel. Ze heeft het lekker achter de ellebogen en bevestigt alle vooroordelen die ik over reli-fanaten heb, bah!
Underkoffer, vader van emil is koerdisch, vandaar.
En maar zweren dat het ze het echt niet gedaan heeft.

En huilen, nou Andrea, van mij mag je eruit.

Van andermans spullen afblijven.
Als je kunstenaar bent dan kan je er niets aan doen blijkbaar....
quote:PlofKipje84 schreef op woensdag 19 februari 2014 19:55 Als je kunstenaar bent dan kan je er niets aan doen blijkbaar....En je word nog getroost en lieverd genoemd ook.
Wacht even hoor...

Dus in de ideale samenleving is het gewoon ok om kleding achterover te drukken voor arme mensen...

Wow..............
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het schijnt er in 't echt ook zo aan toe te gaan, dat men er eerst het beste uitzoekt en voor zichzelf houdt of verkoopt voor eigen gewin. Alleen zou ik dat nu weer niet doen met de camera's er boven op. Vond het wel 'n geitenwollensokkenactie van die nieuwe muts trouwens. Met die andere initiatieven (bootcamp, pannenkoeken, biomarkt) halen ze veel meer geld op met veel minder werk.
Ik vind die email hele,aal niks!
Helemaal eens met Elninjoo
Gewoon glashard liegen en dan het stelen gewoon 'enthousiasme' en 'ik was gewoon leuk aan het passen' noemen En dan ook nog dat nepgehuil bij iedereen "Boehoe" en het is binnen een minuut weer over.
Only dead fish go with the flow
En op het moment van "de waarheid" glashard zeggen: "ik hoef niet te gaan kijken want ik heb niks gedaan". Dat wijf is de hele tijd aan het jatten geweest! Vond het veelbetekend dat Billy toen tegen haar zei: "weet je dat zeker"...........Dus het hele zooitje had het echt wel door dat Andrea liep te jatten. En het ging welbewust want ze was voortdurend de spullen aan het verstoppen! Niet gewoon achteloos laten slingeren maar doelbewust achterover drukken.
Vond het trouwens ook laf dat die zwerver zijn mond er niet over open deed. Zit de hele tijd als een stoorzender door iedereen heen te tetteren om zijn mening te geven over geld uitgeven aan roken en drinken maar nu opeens niet zo principieel. Schijtensbenauwd voor een nominatie.
Op twitter zijn ze niet mild over Andrea en de diefstal,er zijn mensen die aangifte willen doen.
Ik vind het ook heel apart dat iedereen er zo makkelijk mee omging binnen de groep. Alleen Hakim heeft er wat van gezegd en ook achter haar rug om en Vanessa lijkt door te hebben dat er iets niet helemaal goed is met Andrea.

De rest is allemaal erg laconiek en noemt haar 'chaotisch', terwijl ze eigenlijk 'gewoon' liegt en bedriegt.
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 19 februari 2014 @ 21:32:

Ik vind het ook heel apart dat iedereen er zo makkelijk mee omging binnen de groep. Alleen Hakim heeft er wat van gezegd en ook achter haar rug om en Vanessa lijkt door te hebben dat er iets niet helemaal goed is met Andrea.

De rest is allemaal erg laconiek en noemt haar 'chaotisch', terwijl ze eigenlijk 'gewoon' liegt en bedriegt.Vind ik ook verbijsterend, volgens mij zijn ze allemaal bang voor hun eigen hachje. Vandaar ook dat geslijm bij Andrea, dat ze er niks aan kan doen.............ammehoela.
Vreselijk die Andrea! En super frustrerend dat er niet meer vragen gesteld werden aan Andrea hierover. Ik hoop dat zij er heel snel uitgaat.
Andrea is gewoon een stiekem, naar wijf. Als ze chaotisch was geweest lag wel overal in die loods. Nu lagen die kleren onder haar matras en weggemoffeld onder een tas onder haar bed, uit het zicht van iedereen. En die zenuwachtige reactie van haar toen iedereen aan tafel zat sprak ook boekdelen. Als iemand getroost had moeten worden was het Nicolien, zij zet zo'n goed project op en door zo'n schijnheiligerd wordt het goed verpest. Ik ben ook wel een beetje teleurgesteld in Rienk, ik had verwacht dat hij er wat van zou zeggen.
Some flies are too awesome for the wall
Bizar ik heb ook met open mond zitten kijken.. het schijnheilige.. en met name van haar, ze is zo in de Here dat maakt het misschien nog wel schijnheiliger! Maar goed dat mag zeker allemaal wel als je maar vaak genoeg zegt dat jij je van geen kwaad bewust was wordt het vanzelf minder erg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven