beetje hulp
dinsdag 18 februari 2014 om 01:41
Mijn vriend was een tijdje terug een beetje overboard gegaan bij het bestellen bij een online seksshop, dus we kregen een behoorlijk grote doos thuis bezorgt.
Had dat bedrijf gewoon een doos gebruikt waar kennelijk een lading we-vibes in bezorgt was, want het stond met koeienletters op de zijkant.
Kijk, het zal mij een worst wezen, maar netjes vond ik het niet.
Had dat bedrijf gewoon een doos gebruikt waar kennelijk een lading we-vibes in bezorgt was, want het stond met koeienletters op de zijkant.
Kijk, het zal mij een worst wezen, maar netjes vond ik het niet.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
dinsdag 18 februari 2014 om 02:30
quote:sehnsucht schreef op 18 februari 2014 @ 00:40:
Je weet toch wel dat postbodes altijd in de pakketjes kijken en het meteen aan al hun collega's en je buren vertellen als ze dit soort stiekeme speeltjes tegen komen. Ze hoeven er niet eens in de kijken. Bij de Pabo sturen ze het in een glimmende envelop (die gids dan, geen idee of ze dat nog doen trouwens), dus geen naam van het bedrijf erop maar iedereen weet van wie het is
Je weet toch wel dat postbodes altijd in de pakketjes kijken en het meteen aan al hun collega's en je buren vertellen als ze dit soort stiekeme speeltjes tegen komen. Ze hoeven er niet eens in de kijken. Bij de Pabo sturen ze het in een glimmende envelop (die gids dan, geen idee of ze dat nog doen trouwens), dus geen naam van het bedrijf erop maar iedereen weet van wie het is
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 18 februari 2014 om 20:04
dinsdag 18 februari 2014 om 20:09
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 02:30:
[...]
Ze hoeven er niet eens in de kijken. Bij de Pabo sturen ze het in een glimmende envelop (die gids dan, geen idee of ze dat nog doen trouwens), dus geen naam van het bedrijf erop maar iedereen weet van wie het is Ja`, en het retouradres dat er met koeienletters op staat. Ik ken Hulst eigenlijk maar van één bedrijf...............
[...]
Ze hoeven er niet eens in de kijken. Bij de Pabo sturen ze het in een glimmende envelop (die gids dan, geen idee of ze dat nog doen trouwens), dus geen naam van het bedrijf erop maar iedereen weet van wie het is Ja`, en het retouradres dat er met koeienletters op staat. Ik ken Hulst eigenlijk maar van één bedrijf...............
woensdag 19 februari 2014 om 15:57
Er zijn ook seksshops (lekker ouderwetse naam) waar meerdere modellen uitgestald worden. Ook kun je, als je dat leuk lijkt en een aantal vriendinnen bij elkaar weet te krijgen, een houseparty organiseren waarbij allerlei speeltjes en kleding getoond en betast kan worden. Er zijn namelijk wel heeeel veel soorten vibrootjes en trillende boomstammetjes... Afstand bedienbare eitjes en wat al niet meer...