beetje hulp

17-02-2014 22:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Heeft iemand een goede tip voor een vibrator en waar ik deze kan bestellen zonder dat het op het pakketje staat? Ik hoor het graag...

Ga naar een winkel van Christine le Duc, daar staan altijd vrouwelijke verkoopsters. Kies een vibrator uit en neem zelf een tas van de Blokker mee als je geen reclame wilt lopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En ook nog een tip voor een bepaalde versie toevallig?
Bol
Wehkamp
Either take me as I am, or watch me as I go.
Je weet toch wel dat postbodes altijd in de pakketjes kijken en het meteen aan al hun collega's en je buren vertellen als ze dit soort stiekeme speeltjes tegen komen.
Mijn vriend was een tijdje terug een beetje overboard gegaan bij het bestellen bij een online seksshop, dus we kregen een behoorlijk grote doos thuis bezorgt.

Had dat bedrijf gewoon een doos gebruikt waar kennelijk een lading we-vibes in bezorgt was, want het stond met koeienletters op de zijkant.

Kijk, het zal mij een worst wezen, maar netjes vond ik het niet.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Amsterdam bij de wallen

Koop het bij mijn partner in de winkel en je krijgt de beste uitleg en korting

Pb
ent vor the praivisie doe net alsuf joe een toerist is en spiek inglis
Hahaha ja want dat geloven wij gewoon hoor hahaha

Zelfs bekende mensen, kennen wij opeens niet meer haha
Bij pabo ook gewoon.
quote:sehnsucht schreef op 18 februari 2014 @ 00:40:

Je weet toch wel dat postbodes altijd in de pakketjes kijken en het meteen aan al hun collega's en je buren vertellen als ze dit soort stiekeme speeltjes tegen komen. Ze hoeven er niet eens in de kijken. Bij de Pabo sturen ze het in een glimmende envelop (die gids dan, geen idee of ze dat nog doen trouwens), dus geen naam van het bedrijf erop maar iedereen weet van wie het is
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zoek even op Mail & Female in Amsterdam

en al je wensen worden vervuld

... of gevuld
The slower the 4play the more u want it
Gewoon zelf kopen bij de Etos drogist.
quote:himalaya schreef op 17 februari 2014 @ 22:32:

Ga naar een winkel van Christine le Duc, daar staan altijd vrouwelijke verkoopsters en/of homo's. Kies een vibrator uit en neem zelf een tas van de Blokker mee als je geen reclame wilt lopen. Althans bij 'onze' CLD.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 02:30:

[...]

Ze hoeven er niet eens in de kijken. Bij de Pabo sturen ze het in een glimmende envelop (die gids dan, geen idee of ze dat nog doen trouwens), dus geen naam van het bedrijf erop maar iedereen weet van wie het is Ja`, en het retouradres dat er met koeienletters op staat. Ik ken Hulst eigenlijk maar van één bedrijf...............
Er zijn ook seksshops (lekker ouderwetse naam) waar meerdere modellen uitgestald worden. Ook kun je, als je dat leuk lijkt en een aantal vriendinnen bij elkaar weet te krijgen, een houseparty organiseren waarbij allerlei speeltjes en kleding getoond en betast kan worden. Er zijn namelijk wel heeeel veel soorten vibrootjes en trillende boomstammetjes... Afstand bedienbare eitjes en wat al niet meer...
Zoek gewoon op internet een site met vibrators, de meesten zetten ze in hun voorwaarden dat ze het pakketje discreet verzenden.

Ik heb een vibrator van het merk Lelo, (liv of zo), maar deze is oplaadbaar dus hartstikke handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven