Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
vrijdag 21 februari 2014 om 20:14
quote:Splinter_ schreef op 21 februari 2014 @ 19:29:
Hoe denk je dat een olifant water over haar rug spuit, Rat?
Ik heb het verkeerd gelezen. Ik snap m nu!
Klote Bieb. Wat Pilou zegt, waarom áltijd in het weekend? Ik weet dat katten wel verkouden/grieperig kunnen zijn. Maar dat amper eten vind ik niet zo goed. Hou hem maar goed in de gaten.
Hoe denk je dat een olifant water over haar rug spuit, Rat?
Ik heb het verkeerd gelezen. Ik snap m nu!
Klote Bieb. Wat Pilou zegt, waarom áltijd in het weekend? Ik weet dat katten wel verkouden/grieperig kunnen zijn. Maar dat amper eten vind ik niet zo goed. Hou hem maar goed in de gaten.
vrijdag 21 februari 2014 om 23:17
Haai dames, ik heb bespreking gehad Jajaja, het is echt door gegaan! Ik zet e.e.a. wel ff elders neer want uiteraard is er weer iets om over te hakketakken
Bieb, kan je in ZM's bekkie kijken hoe zijn keel er uit ziet? Voor zover ik weet kunnen katten niet grieperig zijn maar kunnen ze wel een flinke keelontsteking hebben. Fido heeft dit ook ooit eens gehad en was daar ineens, na paar dagen hangerig, heel ziek van. Check z'n keeltje dus ff als dat lukt! Dikke knuffel voor het ventje!
Bieb, kan je in ZM's bekkie kijken hoe zijn keel er uit ziet? Voor zover ik weet kunnen katten niet grieperig zijn maar kunnen ze wel een flinke keelontsteking hebben. Fido heeft dit ook ooit eens gehad en was daar ineens, na paar dagen hangerig, heel ziek van. Check z'n keeltje dus ff als dat lukt! Dikke knuffel voor het ventje!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 22 februari 2014 om 00:02
quote:Splinter_ schreef op 21 februari 2014 @ 19:48:
Volgens mij wel. Of misschien heeft hij buiten iets raars gegeten. Piept en plast hij wel gewoon?
Ik denk trouwens dat piept, poept moet zijn?
Maar over piepen: als hij dus nauwelijks geluid maakt zou ik zeker denken aan zijn keel...
Volgens mij wel. Of misschien heeft hij buiten iets raars gegeten. Piept en plast hij wel gewoon?
Ik denk trouwens dat piept, poept moet zijn?
Maar over piepen: als hij dus nauwelijks geluid maakt zou ik zeker denken aan zijn keel...
zaterdag 22 februari 2014 om 09:43
Na de pijnstilling werd het beter. Eerst lag hij voor dood aan het voeteneind maar later stond hij naast me te drammen dat hij onder de dekens wilde bij mij en begon te spinnen.
Nu heeft hij weer een beetje gegeten (en er lag een klein beetje kots...weet niet van hem of Bieb)
...en hij is nu naar buiten!
Nu heeft hij weer een beetje gegeten (en er lag een klein beetje kots...weet niet van hem of Bieb)
...en hij is nu naar buiten!
zaterdag 22 februari 2014 om 11:56
Zo, joepie, ik heb net mijn wandelschoenen omgeruild. Had ze twee weken geleden gekocht en ik was toch niet helemaal tevreden. Dooie tenen, en dat is niet goed. Afgelopen week daarover gebeld met de winkel en toen kreeg ik toch een behoorlijk pinnig mens aan de telefoon. Dus ik ging behoorlijk op oorlogspad vanochtend. Maar gelukkig waren ze nu wel behulpzaam en heb ik andere gevonden die wel goed zijn. En een tientje goedkoper.
zaterdag 22 februari 2014 om 23:51
Poekels hier net in de bocht hoor...op de wasmachine staat een vrije hoge, smalle lege doos die bij het oud papier moet. Puk was daar in gesprongen, Fido ging er achteraan maar ja, dat zwaargewicht gaat wat moeizamer dus die bleef half op de doos hangen. Doos begint te kantelen en hop, daar lagen de heren samen achter de wasmachine Jammer dat ik er geen foto/filmpje van heb. Ze zitten nu allebei te kijken alsof dat hun ontoerekeningsvatbare tweelingbroers waren
zondag 23 februari 2014 om 08:54
Goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Ik een beetje kort. Vandaag gaan we weer naar mijn ouders.
Gisteren visite gehad van mijn zwager en schoonzus. Was een leuke dag.
De verwarming deed het gisteren de hele dag niet. Kom ik vanochtend beneden en ja hoor! Is het warm! Ik snap er niks van. We hebben niets gedaan of zo en is de ketel spontaan weer gaan werken. Net als we er de hele dag niet zijn....
Gisteren visite gehad van mijn zwager en schoonzus. Was een leuke dag.
De verwarming deed het gisteren de hele dag niet. Kom ik vanochtend beneden en ja hoor! Is het warm! Ik snap er niks van. We hebben niets gedaan of zo en is de ketel spontaan weer gaan werken. Net als we er de hele dag niet zijn....