Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Oh Bieb

Enig idee wat er is? Fijn dat hij bij je kruipt, maar hup Monster, tijd om wat te eten!
Ik weet het niet. Kunnen katten ook grieperig zijn?

Zo es zoeken of ik nog anti misselijkpillen van Isa heb.
Volgens mij wel. Of misschien heeft hij buiten iets raars gegeten. Piept en plast hij wel gewoon?
Er zit amper geluid in, heel even een miauwtje bij het eten. Hij begon enthousiast te eten maar dat viel tegen en toen stopte hij weer. Plassen weet ik niet, hij gaat nooit op de bak.

Hij heeft geen pijn bij zijn plasgebied, heb ik al bepoteld.
Dat bedenken die poekels altijd op vrijdagavond he?
quote:Splinter_ schreef op 21 februari 2014 @ 19:29:

Hoe denk je dat een olifant water over haar rug spuit, Rat?

Ik heb het verkeerd gelezen. Ik snap m nu!

Klote Bieb. Wat Pilou zegt, waarom áltijd in het weekend? Ik weet dat katten wel verkouden/grieperig kunnen zijn. Maar dat amper eten vind ik niet zo goed. Hou hem maar goed in de gaten.
Met dank aan mijn dierenapotheekthuis..er zit nu een pil in waardoor hij 8 uur niet misselijk is.

En er gingen wel een stuk of 15 snoepjes met gemak in Als ik hem nou straks ook nog wat gewoon eten naar binnen krijg.\ ben ik blij.
En deze:

Aanrader!!
Fijn dat ie eet Bieb!! Zet 'm maar iets lekkers voor.

En dat spul in je volgende post, daar ga ik me niet aan wagen. Weer iets waar ik dan niet vanaf kan blijven.
Het is een eenpersoons bakje Op = op, kun je je niet aan verpensen hoor.
Ah, gelukkig dat het zo snel werkt. Nu nog de gewone prak naar binnen!

Dat ijsje.... *kwijl*

Olijf, hoe is het gegaan? Of ben je daar nog.
Haai dames, ik heb bespreking gehad Jajaja, het is echt door gegaan! Ik zet e.e.a. wel ff elders neer want uiteraard is er weer iets om over te hakketakken

Bieb, kan je in ZM's bekkie kijken hoe zijn keel er uit ziet? Voor zover ik weet kunnen katten niet grieperig zijn maar kunnen ze wel een flinke keelontsteking hebben. Fido heeft dit ook ooit eens gehad en was daar ineens, na paar dagen hangerig, heel ziek van. Check z'n keeltje dus ff als dat lukt! Dikke knuffel voor het ventje!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jee Olijf, het is dus echt gebeurd? Wow......

Met hoeveel waren jullie, heb je ook collega's gezien? Ben benieuwd naar je verslag!
E.e.a is een halve roman geworden

We waren saampies Splint want in een soort van Meeting Plaza, helaas dus geen nieuw pand/klega's gezien. Lees elders maar (succes )
quote:Splinter_ schreef op 21 februari 2014 @ 19:48:

Volgens mij wel. Of misschien heeft hij buiten iets raars gegeten. Piept en plast hij wel gewoon?

Ik denk trouwens dat piept, poept moet zijn?

Maar over piepen: als hij dus nauwelijks geluid maakt zou ik zeker denken aan zijn keel...
Het is meer dat hij zo downig is en niet blij rond tatert als normaal.

Zal morgen in zijn keel kijken.

Hij ligt nu op bed en is heel stil. Net nog wat pijnstilling gegeven.

Beetje novacam. Baat het niet...
Hoe is het nu Bieb?
Na de pijnstilling werd het beter. Eerst lag hij voor dood aan het voeteneind maar later stond hij naast me te drammen dat hij onder de dekens wilde bij mij en begon te spinnen.

Nu heeft hij weer een beetje gegeten (en er lag een klein beetje kots...weet niet van hem of Bieb)

...en hij is nu naar buiten!
Dat klinkt al beter
Fijn!
Zo, joepie, ik heb net mijn wandelschoenen omgeruild. Had ze twee weken geleden gekocht en ik was toch niet helemaal tevreden. Dooie tenen, en dat is niet goed. Afgelopen week daarover gebeld met de winkel en toen kreeg ik toch een behoorlijk pinnig mens aan de telefoon. Dus ik ging behoorlijk op oorlogspad vanochtend. Maar gelukkig waren ze nu wel behulpzaam en heb ik andere gevonden die wel goed zijn. En een tientje goedkoper.
voor ZM, ff doorgaan met de novacam dus, lijkt me.

voor de nieuwe wandelschoenen!
Poekels hier net in de bocht hoor...op de wasmachine staat een vrije hoge, smalle lege doos die bij het oud papier moet. Puk was daar in gesprongen, Fido ging er achteraan maar ja, dat zwaargewicht gaat wat moeizamer dus die bleef half op de doos hangen. Doos begint te kantelen en hop, daar lagen de heren samen achter de wasmachine Jammer dat ik er geen foto/filmpje van heb. Ze zitten nu allebei te kijken alsof dat hun ontoerekeningsvatbare tweelingbroers waren
Goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Ik een beetje kort. Vandaag gaan we weer naar mijn ouders.

Gisteren visite gehad van mijn zwager en schoonzus. Was een leuke dag.

De verwarming deed het gisteren de hele dag niet. Kom ik vanochtend beneden en ja hoor! Is het warm! Ik snap er niks van. We hebben niets gedaan of zo en is de ketel spontaan weer gaan werken. Net als we er de hele dag niet zijn....
Wat zijn het toch een onhandige knuppels Olijf

Rat hoop dat je een fijn bezoek hebt bij je vader.

Monster is toch nog niet beter Hij ligt nu weer sipjes boven.

Ik ga hem zo nog maar even wat novacam geven.

Koorts heeft hij niet, 38,4 net en dat is normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven