Mijn eerste bericht

22-02-2014 23:32 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal me eerst even voorstellen ik ben Mimami en ben 31 jaar, getrouwd en samen hebben we drie kinderen van 8, 5 en 2 jaar

Ik heb me net geregistreerd na een tijdje meegelezen te hebben.

Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt, want mijn foto staat verkeerd en ik las/lees wel eens over loepen? Geen idee wat het is haha.

Wie maakt me een beetje wegwijs op het viva forum?
quote:elfje26 schreef op 23 februari 2014 @ 00:14:

[...]

Enn ik schrijf hier toch al een goede vijf jaar, en dit was me serieus nog nooit opgevallen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 23 februari 2014 @ 00:28:

Er was hier ooit een trol die echt overal oprecht ziekelijke afbeeldingen plaatste. Sindsdien moet je dus eerst bewijzen dat je uit het juiste hout gesneden bent om op het forum plaatjes te mogen plakken .Wat heb je toch zieke mensen..... Maar thanks voor je antwoord :-)
Hoeveel posts moet je hebben om die rechten te krijgen dan? Weet ik vast hoe lang ik erover moet doen haha
200. Als je op de roze balk met je nickname gaat staat: Klikken--> links zie je dan jouw aantal berichten
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ah ok dan mag ik nog even en kun je me dan ook nog vertellen waar ik mijn favorieten kan vinden dan stop ik eerst met zeuren
Scroll omhoog en dan zie je links je nick met daaronder je plaatje staan. Ga naar inbox en kijk daarna aan de linkerkant. Daar zie je een aantal Mappen staan.

Mappen

Privé (

Aangetekend

Ontvangen

Uitnodigingen

Favorieten

De onderste moet je dus hebben
Ah super, wederom bedankt
Na pakweg zes jaar forummen kom ik er dus via dit topic achter dat je 'favorieten' kan maken.

Anyway: welkom Mimami.

Trek je niks aan van het gebitch hier af en toe, en schuif op vrijdagmiddag gezellig aan bij een vrijmibo-reltopic.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Lijkt me handig om hier een sticky topic van te maken (dat is een onderwerp dat altijd bovenaan blijft staan in de lijst met onderwerpen) met al die handige uitleg. Niet alleen TO (=topicopener, diegene die de OP (=openingspost) plaatst) heeft hier wat aan!
Wel een kleine tip, schrijf niet te vaak 'haha' (of nog erger, hihi) maar gebruik smileys b
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Meid, je schrijft maar net zo vaak 'haha' als je zelf wilt hoor.
Welkom!
Welkom Mimami!
Dank je wel allemaal voor het warme welkom :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven