Afgezegde 2e date.
dinsdag 18 februari 2014 om 23:15
Hoi allemaal,
Ik ga proberen mijn verhaal zo duidelijk mogelijk op te schrijven. Ik weet niet precies wat ik hiermee wil, misschien advies hoe er mee om te gaan of iets. Laat ik eerst mijn verhaal maar doen.
Vorige week een leuke vrouw ontmoet met uitgaan. Daarna heeft ze me samen met haar vriendin thuis afgezet. Verder als een zoen is het niet gekomen.
Woensdag hebben we een date gehad waarbij ze aangaf het heel leuk te hebben gehad en uitkeek naar een volgende date.
Afgelopen weekend is ze weekendje met vriendin weg geweest en heb ik haar zo min mogelijk proberen te appen.
Nu heb ik haar vanavond gevraagd om morgen weer samen wat te gaan doen en kreeg ik helaas de volgende reactie:
Ik zal maar eerlijk tegen je zijn, ik vond het vorig week heel leuk met je maar door ddit weekend ben ik er wel achter gekomen dat ik helemaal nog geen relatie wil. En het is niet eerlijk tegenover jou als ik hiermee door ga. Dus het is beter dat we het hierbij laten, sorry!
Helaas!
Ik had er een redelijk goede indruk van maar kreeg ook de indruk dat het wat minder werdt vanuit haar, als ik terugblik heb ik het idee dat ik het contact teveel van mijn kant liet komen en de indruk had dat ik haar misschien wel teveel deed appen vanuit mijn kant. Maar misschien loop ik me eigen nu ook wel gek te maken. Misschien had ik meer “hard-to-get” moeten spelen, maar als ik een vrouw leuk vind ga ik er voor ook.
Afijn, ik heb haar terug gestuurd:
Had je geen weekendje weg moeten gaan;)
Reageerde ze op als volgt: anders was ik er later wel achter gekomen.
Mijn reactie, Jammer! Maar ik kan heerlijk koken
Dus als je nog een x zin hebt over tijdje maak ik een sterrenmaaltijd;)
Hierop reageerde ze leuk als volgt: Haha ik zal het onthouden!
Ik heb het afgesloten met: Super haha.
Nu zit ik voor me eigen af te vragen, ik vind haar leuk, zal ik verdere actie ondernemen of zal ik haar gewoon de rust geven en wie weet komt ze er over paar dagen nog eens op terug of niet afwachten en kijken wat ik er nog uit kan halen en zoja hoe?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties/tips.
Ik ga proberen mijn verhaal zo duidelijk mogelijk op te schrijven. Ik weet niet precies wat ik hiermee wil, misschien advies hoe er mee om te gaan of iets. Laat ik eerst mijn verhaal maar doen.
Vorige week een leuke vrouw ontmoet met uitgaan. Daarna heeft ze me samen met haar vriendin thuis afgezet. Verder als een zoen is het niet gekomen.
Woensdag hebben we een date gehad waarbij ze aangaf het heel leuk te hebben gehad en uitkeek naar een volgende date.
Afgelopen weekend is ze weekendje met vriendin weg geweest en heb ik haar zo min mogelijk proberen te appen.
Nu heb ik haar vanavond gevraagd om morgen weer samen wat te gaan doen en kreeg ik helaas de volgende reactie:
Ik zal maar eerlijk tegen je zijn, ik vond het vorig week heel leuk met je maar door ddit weekend ben ik er wel achter gekomen dat ik helemaal nog geen relatie wil. En het is niet eerlijk tegenover jou als ik hiermee door ga. Dus het is beter dat we het hierbij laten, sorry!
Helaas!
Ik had er een redelijk goede indruk van maar kreeg ook de indruk dat het wat minder werdt vanuit haar, als ik terugblik heb ik het idee dat ik het contact teveel van mijn kant liet komen en de indruk had dat ik haar misschien wel teveel deed appen vanuit mijn kant. Maar misschien loop ik me eigen nu ook wel gek te maken. Misschien had ik meer “hard-to-get” moeten spelen, maar als ik een vrouw leuk vind ga ik er voor ook.
Afijn, ik heb haar terug gestuurd:
Had je geen weekendje weg moeten gaan;)
Reageerde ze op als volgt: anders was ik er later wel achter gekomen.
Mijn reactie, Jammer! Maar ik kan heerlijk koken
Hierop reageerde ze leuk als volgt: Haha ik zal het onthouden!
Ik heb het afgesloten met: Super haha.
Nu zit ik voor me eigen af te vragen, ik vind haar leuk, zal ik verdere actie ondernemen of zal ik haar gewoon de rust geven en wie weet komt ze er over paar dagen nog eens op terug of niet afwachten en kijken wat ik er nog uit kan halen en zoja hoe?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties/tips.
woensdag 19 februari 2014 om 01:31
quote:robin1988- schreef op 18 februari 2014 @ 23:15:
Nu zit ik voor me eigen af te vragen, ik vind haar leuk, zal ik verdere actie ondernemen of zal ik haar gewoon de rust geven en wie weet komt ze er over paar dagen nog eens op terug of niet afwachten en kijken wat ik er nog uit kan halen en zoja hoe?
Nee.
Ze geeft aan: nee, geen behoefte aan meer.
Jij geeft aan: als je je bedenkt, laat het weten. Dat is al vrij veel. Nu nog meer actie van jou is TEveel.
Niet geschoten is altijd mis, maar je moet ook weten wanneer de wedstrijd afgelopen is.
Nu zit ik voor me eigen af te vragen, ik vind haar leuk, zal ik verdere actie ondernemen of zal ik haar gewoon de rust geven en wie weet komt ze er over paar dagen nog eens op terug of niet afwachten en kijken wat ik er nog uit kan halen en zoja hoe?
Nee.
Ze geeft aan: nee, geen behoefte aan meer.
Jij geeft aan: als je je bedenkt, laat het weten. Dat is al vrij veel. Nu nog meer actie van jou is TEveel.
Niet geschoten is altijd mis, maar je moet ook weten wanneer de wedstrijd afgelopen is.
woensdag 19 februari 2014 om 03:47
neeeee, geen actie ondernemen! mannen hebben mij op die manier vaak genoeg weg gejaagd.
Geloof mij( en andere vrouwen) Robin, wanneer een vrouw zegt, het gaat hem niet worden, dan meent ze dat! Beter dat je dan afstand neemt, ook al denk je dat je misschien een kans weg gooit, dat is niet zo, je maakt het alleen maar erger door achter haar aan te blijven lopen.
Iemand moet je leuk vinden zoals je bent, zo niet dan toch lekker niet? Next! niet blijven hangen, dat werkt gewoon niet
Geloof mij( en andere vrouwen) Robin, wanneer een vrouw zegt, het gaat hem niet worden, dan meent ze dat! Beter dat je dan afstand neemt, ook al denk je dat je misschien een kans weg gooit, dat is niet zo, je maakt het alleen maar erger door achter haar aan te blijven lopen.
Iemand moet je leuk vinden zoals je bent, zo niet dan toch lekker niet? Next! niet blijven hangen, dat werkt gewoon niet
woensdag 19 februari 2014 om 06:59
woensdag 19 februari 2014 om 07:23
woensdag 19 februari 2014 om 08:00
quote:Geeft mij de creeps! Vind ik doordrammen en bovendien wanhopig overkomen. Sterker nog: het zou voor mij een bevestiging zijn om je op afstand te houden. Het lijkt alsof je geen nee als antwoord accepteert.
Ik denk dat ze je niet moet, maar wil je nog enige kans maken, laat haar dan komen. Zelf actie ondernemen werkt averechts.
Dit dus.
Geloof me: het is al lastig om tegen een ander te zeggen dat je verder niets ziet zitten, zeker als je merkt dat hij jou wèl leuk vindt. Dan heeft ze dat uiteindelijk gedaan en dan geef je zo'n reactie?
Je doet alsof je een bord voor je kop hebt. En geen zelfrespect. Want:
ZE
WIL
NIET!
Ik denk dat ze je niet moet, maar wil je nog enige kans maken, laat haar dan komen. Zelf actie ondernemen werkt averechts.
Dit dus.
Geloof me: het is al lastig om tegen een ander te zeggen dat je verder niets ziet zitten, zeker als je merkt dat hij jou wèl leuk vindt. Dan heeft ze dat uiteindelijk gedaan en dan geef je zo'n reactie?
Je doet alsof je een bord voor je kop hebt. En geen zelfrespect. Want:
ZE
WIL
NIET!
woensdag 19 februari 2014 om 08:14
quote:delite schreef op woensdag 19 februari 2014 00:54 4/5 berichtjes in een weekend?
Ik vind het niet te veel.
En hoe je hebt het afgesloten (die opmerking over dat koken) vind ik eigenlijk juist wel een goede, omdat het aangeeft dat als ze zich bedenkt, jij daarvoor openstaat.
Kijk, zoveel vrouwen zoveel meningen, maar ik lees niets wat jij verkeerd hebt gedaan, of waar je aan moet "werken".
Deze dame vond jou gewoon minder leuk dan jij haar, en dat is jammer, maar ik denk echt niet dat je iets anders had moeten/kunnen doen. Vind ik ook, hoor!
Ik vind het niet te veel.
En hoe je hebt het afgesloten (die opmerking over dat koken) vind ik eigenlijk juist wel een goede, omdat het aangeeft dat als ze zich bedenkt, jij daarvoor openstaat.
Kijk, zoveel vrouwen zoveel meningen, maar ik lees niets wat jij verkeerd hebt gedaan, of waar je aan moet "werken".
Deze dame vond jou gewoon minder leuk dan jij haar, en dat is jammer, maar ik denk echt niet dat je iets anders had moeten/kunnen doen. Vind ik ook, hoor!
woensdag 19 februari 2014 om 08:16
quote:Kris33 schreef op woensdag 19 februari 2014 06:59 Ik vind 4/5 berichtjes als zij een weekend weg is best heel veel eigenlijk. Na pas 1 date te hebben gehad. En dan heb je je ingehouden zeg je. Als een kerel mij de hele dag apt knap ik daar best op af, dat voelt voor mij te verstikkend, alsof je geen eigen leven hebt.De hele dag?? Je stelt je aan.
woensdag 19 februari 2014 om 09:20
quote:isa_isa_ schreef op 18 februari 2014 @ 23:50:
Bij een volgende keer gewoon 1 kort berichtje een dag of twee dagen na de date met dat je het leuk vond en niet meteen zinspelen op een volgende date. En iemand die je echt net hebt ontmoet niet gaan lopen sms-en als je weet dat ze een weekendje weg is oid. Ach en verder, als je de juiste treft hoef je er allemaal niet zo over na te denken, dan gaat het min of meer vanzelf....Precies. Een week nadat ik de 1e date met mijn vriend had (en voor deze 1e date hadden we elkaar al 2 x ontmoet en zo werd het wat), ging ik ook een weekendje weg met mijn vriendin. Wij smsten toen wel met elkaar, maar niet het hele weekend door hoor. En ik vond het juist wel leuk om wat van hem te horen. Als je elkaar echt leuk vind, dan stoor je je daar niet aan. Moet natuurlijk niet de hele tijd doorgaan, zou ik ook gek van worden. Hoe leuk ik hem ook vind. Maar 3 berichtjes per dag moet zeker kunnen.
Bij een volgende keer gewoon 1 kort berichtje een dag of twee dagen na de date met dat je het leuk vond en niet meteen zinspelen op een volgende date. En iemand die je echt net hebt ontmoet niet gaan lopen sms-en als je weet dat ze een weekendje weg is oid. Ach en verder, als je de juiste treft hoef je er allemaal niet zo over na te denken, dan gaat het min of meer vanzelf....Precies. Een week nadat ik de 1e date met mijn vriend had (en voor deze 1e date hadden we elkaar al 2 x ontmoet en zo werd het wat), ging ik ook een weekendje weg met mijn vriendin. Wij smsten toen wel met elkaar, maar niet het hele weekend door hoor. En ik vond het juist wel leuk om wat van hem te horen. Als je elkaar echt leuk vind, dan stoor je je daar niet aan. Moet natuurlijk niet de hele tijd doorgaan, zou ik ook gek van worden. Hoe leuk ik hem ook vind. Maar 3 berichtjes per dag moet zeker kunnen.
woensdag 19 februari 2014 om 11:06
quote:Anouar schreef op woensdag 19 februari 2014 11:02 Niet doen hoor, dat is bijna stalking. Succes Robin, jij vindt vast je juiste vrouw voor jou.
Mijn god... stalking? Hou nou toch op, zeg! Het is ook nooit goed.
Tuurlijk kun je er een sms-je tegenaan gooien, komend weekend. Niet geschoten is altijd mis. Maar reageert ze dan nog zo lauw, tja, dan is ze misschien niet meer zo geïnteresseerd.
Mijn god... stalking? Hou nou toch op, zeg! Het is ook nooit goed.
Tuurlijk kun je er een sms-je tegenaan gooien, komend weekend. Niet geschoten is altijd mis. Maar reageert ze dan nog zo lauw, tja, dan is ze misschien niet meer zo geïnteresseerd.
woensdag 19 februari 2014 om 11:23
woensdag 19 februari 2014 om 11:58
In mijn ogen heeft ze een aantal keer duidelijk gezegd dat ze verder niks wil. Als ik haar was en nu weer een appje zou krijgen zou ik geirriteerd raken en misschien wat minder lief reageren. En daarnaast zou ik het onbegrijpelijk vinden dat je het niet snapt en dan sowieso 100% zeker weten dat ik niks van je wil.
Dus: niks meer sturen en niet blijven wachten. Mocht ze zich nog bedenken; heel fijn. Maar ik zou er niet op rekenen.
Dus: niks meer sturen en niet blijven wachten. Mocht ze zich nog bedenken; heel fijn. Maar ik zou er niet op rekenen.
woensdag 19 februari 2014 om 19:51
woensdag 19 februari 2014 om 21:22
Hm, waarom staat dit bij seks en niet bij relatie?
On topic, na mijn scheiding dacht ik ook wel eens dat ik wel weer een vriend wilde. Om er bij de tweede of derde date achter te komen dat ik het helemaal benauwd kreeg. Ook al was het een leuke man. Of júist als het een leuke man was. Gewoon omdat het ineens heel erg dichtbij kwam en ik er toen pas achter kwam dat ik niet wilde.
On topic, na mijn scheiding dacht ik ook wel eens dat ik wel weer een vriend wilde. Om er bij de tweede of derde date achter te komen dat ik het helemaal benauwd kreeg. Ook al was het een leuke man. Of júist als het een leuke man was. Gewoon omdat het ineens heel erg dichtbij kwam en ik er toen pas achter kwam dat ik niet wilde.
zondag 23 februari 2014 om 22:53
Dag allemaal, bedankt voor jullie reacties.
Veel aan de reacties gehad.
Advies van mensen opgevolgd en geen contact meer opgenomen met haar.
Vanavond was ik met vrienden in een restaurant aan het eten in haar woonplaats en nam ze zelf weer contact met me op met de reactie; Je was toestraks vlakbij mij;)
Ik heb hier koel op gereageerd als volgt; Toestraks?;) Waarop ik aangaf met de mannen avondje uiteten te zien.
Ze wensde me veel plezier en heb ik afgesloten met thanks.
Kort gehouden omdat ik haar niet weer opnieuw onder druk wilde zetten met mijn enthousiasme.
Nu ben ik me eigen de vraag aan het stellen had ik hier uitgebreider op moeten reageren/beter op in moeten spelen of is dit goed zo en over paar dagen misschien nog eens contact opnemen?
Veel aan de reacties gehad.
Advies van mensen opgevolgd en geen contact meer opgenomen met haar.
Vanavond was ik met vrienden in een restaurant aan het eten in haar woonplaats en nam ze zelf weer contact met me op met de reactie; Je was toestraks vlakbij mij;)
Ik heb hier koel op gereageerd als volgt; Toestraks?;) Waarop ik aangaf met de mannen avondje uiteten te zien.
Ze wensde me veel plezier en heb ik afgesloten met thanks.
Kort gehouden omdat ik haar niet weer opnieuw onder druk wilde zetten met mijn enthousiasme.
Nu ben ik me eigen de vraag aan het stellen had ik hier uitgebreider op moeten reageren/beter op in moeten spelen of is dit goed zo en over paar dagen misschien nog eens contact opnemen?
zondag 23 februari 2014 om 22:56
Over een paar dagen weer contact opnemen? Nee!! Niet doen! Je had nu al niet moeten reageren, als je het mij vraagt. En als je dan al wilde reageren, dan in ieder geval niet zo snel. Had ook nog wel een dag later gekund.
Echt hoor, je loopt als een hondje achter haar aan. Dat is zo onaantrekkelijk. Daar gaat ze echt niet voor vallen. Nooit niet.
Echt hoor, je loopt als een hondje achter haar aan. Dat is zo onaantrekkelijk. Daar gaat ze echt niet voor vallen. Nooit niet.