23 en nog maagd

25-02-2014 10:39 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben een man van 23 maar ben nog steeds maagd. En nu vroeg ik me af is het raar om nog maagd te zijn op deze leeftijd als man zijnde?
Waarom ik het erg vind? Ik hou van zelfverzekerde mannen, zeker zij die dominant kunnen zijn in bed en mij zonder aanwijzingen kunnen bevredigen. En die zijn er. Mijn ex is er zo een.
Seks gaat op een gegeven moment ook vanzelf en om heel eerlijk te zijn, is de eerste keer met een nieuwe bedpartner altijd even wennen want je weet nog niet van elkaar wat je echt lekker vind. Maar mijn eerste vriendje was mijn eerste en ik ook zijn eerste. Ik merkte toch verschil nu ik vrijgezel ben en seks heb met mannen die meer ervaring hebben. Ik geniet daar gewoon veel meer van.
.
quote:Dan gaat het de eerste keer maar wat stuntelig wat geeft dat nou als je van elkaar houdt.Als je van elkaar houdt niet. Maar ik hou niet van een man die ik pas net ken. Ik kan hem leuk vinden of een beetje verliefd zijn. Maar die eerste keer seks is ook echt wel om een testritje te maken hoor.
Ik hou ook gewoon van een dominante man in bed eigenlijk
.
Hahaha Isa

Ja het is lastig uit te leggen maar ik vind het zo'n verademing als een man precies weet wat hij doet. Dan kan hij er een keer naast zitten natuurlijk, maar het is beter dan iemand die oneindig ergens zit te sabbelen op een manier dat ik denk.... Hmmmmjaaaa nu is m'n zin weer weg. En dat inclusief mijn aanwijzingen he.
quote:isa__88 schreef op 25 februari 2014 @ 11:06:

Ik ook hoor . Maar als het er een beetje in zit, komt dat toch wel goed. Ik ben zelf nogal een moeilijke op seksgebied. En met mijn vriend heb ik, ook in de beginfase en ondanks zijn ervaring, best wat aanwijzingen gegeven. Na 4x seksen had hij me helemaal door en kon hij gwn (dominant ) zijn gang gaan.

Hoe ervaren ze ook zijn, als de dominantie er niet in zit, wordt et em niet voor mij .
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 11:07:

Hahaha Isa

Ja het is lastig uit te leggen maar ik vind het zo'n verademing als een man precies weet wat hij doet. Dan kan hij er een keer naast zitten natuurlijk, maar het is beter dan iemand die oneindig ergens zit te sabbelen op een manier dat ik denk.... Hmmmmjaaaa nu is m'n zin weer weg. En dat inclusief mijn aanwijzingen he.Maar dat is dan ook gwn slecht luisteren van zijn kant .
quote:isa__88 schreef op 25 februari 2014 @ 11:06:

Dan kan je beter iemand hebben die het nog nooit gedaan heeft en van nature een dominant karakter heeft dan een man met 20 jaar ervaring maar van nature een zachtaardig, meegaand, onderdanig karakter.

Oké dat het dan de eerste paar keer fijner is met die man met veel ervaring dat wil ik dan nog wel geloven maar uiteindelijk ben je met de eerste beter af omdat je daar een betere klik mee hebt en hij meer aan je wensen kan voldoen.
Maak je geen zorgen. Er zijn ook vrouwen die er blij mee zijn. Je hebt namelijk ook mannen die er op die leeftijd al 10+ hebben gehad. Dat komt vaak ook niet helemaal goed over..
quote:sugarmiss schreef op 25 februari 2014 @ 11:10:

[...]

Dan kan je beter iemand hebben die het nog nooit gedaan heeft en van nature een dominant karakter heeft dan een man met 20 jaar ervaring maar van nature een zachtaardig, meegaand, onderdanig karakter.Dit dus!
Ik vind nou werkelijk helemaal niks mis ermee als je als 23 jarige 10+ mensen in je bed hebt gehad. Net zo min als dat er iets mis mee zou zijn als je er 0 hebt gehad.
Eens hoor, Sugarmiss, over dat het karaktergebonden is. Maar ik verwijs maar even naar de eerste punten die ik noemde. Daar zou ik wel bang voor zijn.
Ik val dan ook op dominante mannen dus heb ook altijd dominante mannen in mijn bed, dat bevalt me.

Maar er bestaan natuurlijk dominante maagden, dat geloof ik graag maar een maagd is niets voor mij denk ik. Ik wil niet het voortouw nemen. Ik wil gewoon ge*ne*k* worden en niet de leiding. Klinkt dat grof?! Ja he beetje hahaha wat voor beeld krijgen jullie wel niet van me maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

Maar TO, je hoeft je zeker niet te schamen echt niet. Mijn eerste vriendje was 22 toen hij voor het eerst seks had (met mij dus)
.
Ik ben 25 en zit ook boven de 10 partners... schaam ik me niet voor hoor. En dan heb ik nota bene nog een vaste relatie gehad van mn 16e tot 22ste ongeveer
.
Ik zou er van afknappen want heb niet het geduld of de wil om je dingen te moeten gaan leren ofzo. Rond deze leeftijd moet seks gewoon goed gaan en niet stuntelig als ik met iemand naar bed zou gaan.

Maar echt raar zo van gozer wtf wat ben jij een weirdo? Nee dat ook echt niet hoor!
Conclusie is dus eigenlijk, nee het is niet raar. Echt, maak je niet druk. Komt allemaal goed.
.
Ik zou er absoluut geen problemen mee hebben als vrouw zijnde om een onervaren man te treffen. Je kunt nog zo veel ervaring hebben, met elke vrouw is het anders en je moet elkaar toch helemaal ontdekken. Plus de vrouw die jou treft hoeft niet jaloers te zijn over met wie jij allemaal het bed hebt gedeeld

Niet onzeker over zijn, er zijn genoeg leuke vrouwen die jou leuk vinden zoals je bent.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 11:14:

Eens hoor, Sugarmiss, over dat het karaktergebonden is. Maar ik verwijs maar even naar de eerste punten die ik noemde. Daar zou ik wel bang voor zijn.

Maar waarom wil je die man geen aanwijzingen geven die eerste paar keer. Dat is toch een investering die mij wel de moeite waard lijkt.

Dat je bang bent dat iemand daarna nieuwsgierig is naar hoe het met een ander zou zijn is denk ik wel terecht. Zoveel partners heb ik persoonlijk ook niet gehad en ik ben dus ook best nieuwsgierig naar hoe het met anderen zou zijn maar als je relatie je lief is dan doe je daar niets mee omdat je je relatie niet op het spel wil zetten.

Als iemand heel veel partners heeft gehad dan zou ik ook bang zijn dat zo iemand wel eens een keer op je is uitgekeken en nieuwe spanning zoekt.
niet raar hoor! duidt erop dat je wacht tot je de "ware" tegen komt.

@nemesis nou is het wel zo met de vragen die je dan voor jezelf stelt dat je hem niet alles wilt leren en hij eerst ervaring wil opdoen voor hij zich settelt, je kan natuurlijk van zo'n man ook JE EIGEN SEX GOD maken he !

we hebben het allemaal moeten 'leren' dus ik zie zo niet 1,2,3 een probleem.. tenzij hij al na een paar minuutjes klaar komt dan
Heb je er zelf vrede mee?
See You Soon!
Over alles valt wat te zeggen natuurlijk. En ik wil best wat aanwijzingen geven: niet elke vrouw vindt hetzelfde lekker. Maar ik heb ook mannen in m'n bed gehad die lange relaties hebben gehad (en ik denk altijd... Die moeten hun ex toch hebben gekend, en hebben kunnen bevredigen?) die er echt werkelijk niets van bakten. Als zo'n vent het dan niet snel genoeg oppikt wat mij betreft is de klik er niet.

Net als dat het met iemand die ik veel moet leren zonder ervaring ook niet zou klikken
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 11:24:

Over alles valt wat te zeggen natuurlijk. En ik wil best wat aanwijzingen geven: niet elke vrouw vindt hetzelfde lekker. Maar ik heb ook mannen in m'n bed gehad die lange relaties hebben gehad (en ik denk altijd... Die moeten hun ex toch hebben gekend, en hebben kunnen bevredigen?) die er echt werkelijk niets van bakten. Als zo'n vent het dan niet snel genoeg oppikt wat mij betreft is de klik er niet.Maar misschien vond die vrouw wel héél andere dingen lekker en is hij ze, júist vanwege de lange relatie, zo gewend dat hij er niet makkelijk genoeg van af kan stappen om te doen wat jij lekker vindt.
Ephina: ik bedoel dan dat ze dus egoïstisch zijn in bed, niet snappen dat vrouwen niet altijd klaarkomen van penetratie, etc. Dus niet dat z'n ex het linksom prettig vond en ik rechtsom.
Ah haha ja.. die zijn dr ook idd. Maar er zijn ook zo veel vrouwen die niet aan geven dat het niet gaat zoals ze willen. Dat soort exen zullen ongetwijfeld bestaan. Faken bijv. heb ik nooit begrepen.

Maarja een egoïstische man in bed vind ik ook niks. Voor mij blijft het allerbelangrijkste dat hij luistert en onthoudt (en een dominant karakter heeft )
Haha ja dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven