Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
En ik heb de hertjes vanmorgen in lange broeken en longsleeves naar school gebracht omdat het zo regenachtig en winderig weer was vanmorgen en nu vallen hier de mussen weer bijna dood van het dak...

Pimp, Ely, Mims: Jullie bedjes staan al klaar!

Maar Meave, vind het zo jammer.. had je zo graag weer gezien. Balen man. Je zal zelf ook wel balen? Voel je je weer wat beter?

Over morgen, Ely en Mims: Vriendin stelde voor om ook met auto te komen en dan zouden we met haar mee kunnen rijden vanaf mijn huis. Scheelt weer OV-en. Gooit Ely eventueel haar auto hier neer (als zij en Mims niet met OV komen dus)

En Pimp, sms even waar jullie morgenmiddag zijn en hoelaat enzo.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, leuk, leuk, heb zo'n zin!!!!!!!!

Meave, had jij nu al concreet met iemand afgesproken voor die kaartjes??

Want jij hebt natuurlijk wel mijn kaartje..... en hoe lief Dinand mij ook vind, ik heb het vermoeden dat ik echt niet naar binnen mag zonder kaartje...

Bam, Mims en ik zijn nog aan het afspreken hoe we het doen morgen,komt goed. Zodra ik meer weet, sms ik je!

Vanochtend op school Zootje, afscheid van oudste kleuters.

Had helemaal een brok in mijn keel en dan is Zootje nog niet eens oudste... wordt wat volgend jaar...

Ik ben echt Neel Sentimenteel
Godsamme, je denkt even voor alleen controle naar de tandarts te gaan, kun je meteen blijven omdat er een vulling lekt.

Dus nu zit ik hier met een half verdoofde bek, wat zéér irritant aanvoelt. Zelfs praten is/voelt stom nu en 't begint een beetje zeer te doen ('k bel je dus later nog, Bam :S).

Ely, afscheid is ook erg brok-in-de-kelerig; Zoon heeft een afscheidsboekje mee gekregen van zijn juffies en ik zat bijna te janken toen ik dat na het werken zat te lezen. Mijn Zoon is nu officieel kleuter af. En dat voelt erg gek.

Wat fijn dat Noah toch door gaat naar groep 4, Bam! Wat een inhaalslag heeft het mannetje gemaakt dan, hè? Je zult wel retetrots op 'm zijn.

En Bloes, nog gefeliciteerd met B-Bloesje!

Veel plezier voor de dames die naar Kane gaan. Of veel succes - net hoe je het wilt zien
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
* Ego-alarm *

Even snel nog want moet de Bloesjes uit de speeltuin vissen: de internist vertelde dat het Putkijken wel erg moeizaam was geweest en keek mij meelijdend aan. Oh??? Ze vertelde dat het normaal veel minder pijn doet maar dat de dokter mij flink pijn had gedaan omdat mijn darmen heel erg gekronkeld en gevouwen liggen. Sja. (ik weet inmiddels bijna niets meer dankzij het roesje) Nou ja, het gevolg was dat ze het laatste stuk van de darm niet hebben kunnen zien en eigenlijk wilde ze volgend jaar een foto laten maken. Maar toen ik vertelde dat ik 's nachts van mijn graat was gegaan van de laxeerrommel, is ze gaan overleggen en hebben ze een compromis gesteld: niet volgend jaar, niet over 5 jaar maar over 3 jaar een foto. En indien nodig wel weer Putkijken maar daar ga ik niet van uit.

~Gaat Bloesjes uit het zand en stof vissen~

Straks komt de Date weer; die heeft enveloppen opgehaald bij collega's. Hij werkt nu dus ook al voor de Baas.
Heb inmiddels een definitief plan de campagne voor morgen. Bam woont gewoon hartstikke dichtbij volgens de routeplanner, dus ik ga de kaartjes even bij haar brengen ipv ingewikkelde constructies met Pimpel en stations enzo.

Dus morgen rijd ik met kindjes langs de rivier naar beneden tot ik bij Bam ben. Kan niet makkelijker. Bijna dan.

Bam, had je mijn laatste twee regels nog meegekregen op msn? Dat ik tussen 14.30 en 15.00 uur bij je probeer te zijn?

En zie ik Ely en Mims dan ook nog even? (Mims? Ely?)

Het is wat met die juffen trouwens (stoer dat Noah overgaat Bam!). Mootje gaat ineens toch wel door naar groep 5. Beats me. Ze zullen het wel weten op school.

Hoe is het met je bekkie Alex? Kusje tongen?

Ehm Bloes, bij jou doe ik maar geen kusje erop. Ieuwk. Maar lang leve het roesje.
Tsss, staat Meave nou alweer te tongen hier?
Kjk Bloes, dat geeft de burger moed; pas over 3 jaar weer!
Helemaal oké, Meave! Dan ben ik wel weer terug van het pruiken-shoppen.

Nu op het nippertje nog ff de nieuwe Kane cd uit de gedeelde bestanden van Pimp plukken, beetje jammer dat ik die anders niet mee kan bleren morgen natuurlijk.. En het moet nog hárd meegeblerd worden ook, anders kan Alex er niks van horen en dat zou jammer zijn!
Aah. lekkere skatjes

Hier is de vakantie begonnen. De kinderen zijn opgehaald door opa en oma. LE lukte het om z'n laatste uurtje thuis (dat klinkt wel heel gevaarlijk) supervervelend te zijn.. LD heeft zelf zo'n beetje haar tas ingepakt! LE's tas konden we nergens vinden, ook weer zoiets... toen maar in een grote intertoystas gestopt. EN nu zijn ze weg. Elvis is ook weg.. en ik was James Bond aan 't kijken maar het kon me niet boeien. Morgen lekker een meeting met PD dames, is wel leuk

Ik heb een beetje een unheimlich gevoel, zo alleentjes. Niet slecht, maar raar ofzo.. zo van.. wat zal ik eens gaan doen met al die leegte om me heen (en opruimen/schoonmaken komt dan niet in het rijtje mogelijkheden voor, zoals m'n moeder dat altijd wel gelijk op nr 1 in het rijtje zet, van wat ik nou eens lekker kan gaan doen )

Maar hoe zit dat dan met dat laatste stukje darm, Bloes? Toch fijn dat je niet over een half jaar weer hoeft.. pfoei.

En balen van de vulling, Alex.. bah.

Ik heb trouwens wel een goed gesprek gehad met de communicatiemeneer.

Toedels

Later is nu
Lekker Dream, een leeg huis en een goed gesprek gehad. Goede dag dus. En morgen went het vast al iets meer dat het thuis zo stil is en ga je genieten van tekenen, lezen, slapen en fietsen enzo!

Kreeg deze link in mijn hyves (naast drie keer een mail over sterke vrouwen );

http://home.hetnet.nl/~sp...s/arta/bloemenkaarten.htm

Klopt het bij jullie?
Ja.
Bam, mooi

Als je het niet red, sms je me dan even? Dan stappen we wat later in de auto.

't Is echt grappig. Ik zou namelijk heus met een bootje naar jou toe kunnen komen. Ware het niet dat ik geen bootje heb.
Ik zou wel willen dat het klopte.. of ik ben veel aardiger en beter geaard dan ik dacht. denk. Gedeeltelijk klopte hij wel.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 27 juni 2008 @ 21:56:

Ik zou wel willen dat het klopte.. of ik ben veel aardiger en beter geaard dan ik dacht. denk. Gedeeltelijk klopte hij wel.Same here! Ik wilde dat ik zo'n mooi mens was als ze daar zeiden.
Ghe. Heb ik toch de verkeerde gekozen.
Ik vind mezelf niet zo'n warme persoonlijkheid.

Ik ben wel heet op dit moment, dat is ook een goede eigenschap toch. In ieder geval voor Zorro
Hij klopte nogal behoorlijk... maar dat is best arrogant om te zeggen,

Nu ben ik heel benieuwd welke bloemen jullie zijn...
Wat wilde ik nou toch typen?
Mijn avatar Mims
Hij klopt niet hoor, Toet.

"Bescheidenheid is je sterkste kant."

(Of het moet natuurlijk heel cynisch bedoeld zijn, in dat geval klopt het wel. )
Wat is dat dan, Toet?

Ik heb een grasklokje.

Pompel en mijn broertje kijken Saw 4; het klinkt echt zo afschuwelijk dat ik mijn koptelefoon heb opgezet. (Met Kane, dus geen straf ofzo )

Maar eigenlijk moet ik gewoon maar eens naar bed, ben de hele week al niet zo fit en wil morgen wel heul erg fit zijn.... heb er ZO'N zin in!!!
Klaprozen.

Ik wíst het Toet.

Drie keer raden welke ik had.
Goedenmorgen!

~koffie thee en luxe broodjes voor een zaterdagverwenontbijt~

Ik had ook een grasklokje, heb niet zozeer gekeken naar de bloem, maar naar het totaalplaatje met elfje

Vanmiddag gaat de schijnen. Daar vertrouw ik op!

Toedels
Later is nu
Volgens mij klopt het grasklokje best bij Dream, toch?

Ik moet boodschappen doen, veel ook, maar ik heb geen zin en het regent hier steeds tussen de buien door
quote:qwertu schreef op 28 juni 2008 @ 01:00:

Hij klopt niet hoor, Toet.

"Bescheidenheid is je sterkste kant."

(Of het moet natuurlijk heel cynisch bedoeld zijn, in dat geval klopt het wel. )
ik had de pinksterbloem en keek inderdaad naar het totaalplatje. zal nu eens gerichter naar de bloemen kijken....Dan wordt het het madeliefje en dat klopt echt van geen kant!

Ik weet een leuke cheersmeeting: eerst bij meave op de thee en dan op de boot borrelen naar bam waar we eten. Klinkt best leuk toch?

Oei bam, pruiken uitzoeken, moeilijk....ga je voor je eigen coupe of juist iets heel anders??

Meiden, heel veel plezier!!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven