Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren

HOERAAAAAA!
Hoeraaa voor Bloesje!

Later is nu
Hé, een B-B-loesje! Goed zo!
even een vraagje: als je een schimmel tussen je benen hebt en je bent niet sinterklaas gaat dit dan altijd gepaard met jeuk?
Altijd? Nee. Meestal? Ja.

Aan het paardrijden geslagen?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Mims, gefeliciteerd met de geboortedag van Hero!

Ben je alleen (met Mops) of ga je nog wat speciaals doen met je schoonouders?
soort van ja, Q. Dus schraal, rood en iets kriebelig kan ook telefoontje naar huisarts betekenen? (heb het ooit 1 keer gehad na antibioticakuur, verder nooit meer).....

Hoe kom jij de dag door mims?
Lekker bellen inderdaad, Bent.

Moet ook veelvuldig aan Mims denken.

Ik zou zo graag willen dat we allemaal een klein stukje zouden kunnen dragen, dat jij het niet in je eentje hoeft te tillen.
Even heel snel want hele dag al heel druk en hectiek hier;

Onwijs bedankt voor de prachtige bloemen, lieverds! Echt heeeeeeeel erg mooi! Ik kreeg van de bloemist aan de deur zelfs 2 bossen, want hij vertelde dat ze een fout hadden gemaakt en het boeket eigenlijk dinsdag hadden moeten bezorgen dus als excuus 2 mooie bossen.

Gefeliciteerd Bloes, met B diplima van het Bloesje!

Noah kreeg vandaag zijn rapport en geheel tegen (mijn) verwachting in, mag hij door naar groep 4! Echt zooooooooooooooo knap. Hij heeft het officieel niet helemaal gehaald maar omdat hij zijn karakter zo heeft getoond, doorzettingsvermogen en heel hard werken, is hij toch over. Feitelijk is het ook niet meer zo heel veel wat hij in moet halen.

Oftewel: we zijn waanzinnig trots op die vent van ons en dit geweldige nieuws heeft onze hele dag goed gemaakt!

Snel weer verder en later socialer.
WAUW! Wat ontzettend knap zeg van Noah, ik kan me voorstellen dat jullie onwijs trots op hem zijn!!!! Leg hem maar even in de watten, dat heeft hij wel verdiend!

Graag gedaan meid, kijk maar goed naar de bloemen. Leuk dat ze een tweede erbij gedaan hebben.
Eigenlijk hadden ze natuurlijk alle afzenders een excussbos moeten sturen

voor wie er zin heeft in een knuffel

En hoera voor B-Bloesje en knappe Noah!
Lieve Mims, wat kan jij allemachtig mooi schrijven. Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw Hero, hoop dat jij de dag beetje door bent gekomen..

en jij, lieve Bambi -'t is heeel knap van Noah! En mijn ervaringen mag je allemaal weten, als je dat wilt, al heb je er wellicht niks aan. We hadden niet dezelfde soort ziekte en niet dezelfde soort chemo, maar ik ben er wel van overtuigd dat we allebei dezelfde uitkomst krijgen; gewoon weer helemaal gezond! Je mag de engels wel mijn mailadres vragen als je wilt, want ik wil jullie topic hier niet mee volkladden enzo..

maar anyway, ik ben 2 jr, 11 maanden en 1 dag bezig geweest met mijn vechtpartijtje, en nu inmiddels bijna 8 maanden helemaal gezond.. al doe ik het nogsteeds in mijn broek bij de controles en stond ik vorige maand met het zweet druppend op mijn rug voor een longfoto. Dat gaat nooit meer over, denk ik eerlijk. Maar dat geeft niet. Als de rest maar wel 'over' is.

Verder sluit ik me aan bij alle lieve en wijze woorden (en dan vooral van Mimsey...) sterk zijn is goed, maar je emoties toegang geven ook. Denk vooral niet dat ik een lieve stoere en dappere meid ben die haar ziekte geweldig goed heeft gedragen zonder bang of verdrietig te zijn. Ik heb gehuild, geschreeuwd, ben ontzettend bang en belachelijk kwaad geweest. Vaak op de mensen die het dichtste bij mij staan, zonder aanleiding en zeker en vast niet verdiend. het waren lange jaren vol met verdriet en wanhoop. maar, ook vol met liefde, geluk, warmte, vriendschap en ander heel veel moois. Het heeft me tot een dankbaarder en aardiger mens gemaakt. Ik geniet weer, en ben van plan dat nog jaaaaren te doen. En jij ook!! dikke knuffel..
Wat ontzettend knap zeg van Noah! Erg gaaf, heb er kippenvel van. Dat jochie verbaast iedereen keer op keer.

~knuffelt Toet~

Lekkah!

En Bent, als je twijfelt zou ik even in de doos laten kijken door een daartoe bevoegd persoon (anders dan Bentos). Hoop dat je er met een paasei zo vanaf bent.

Anna-Julie; ook al heeft Bam er nix aan (wat ik ernstig in twijfel durf te trekken); het is een positief verhaal en daar hebben wij allemaal wat aan.

En Mims kan beter een boek schrijven dan een staatslot kopen, dat vinden wij allemaal. Maar ze koopt tot op heden soms toch nog een staatslot kans te maken op Veel Geld.

Mims is nu uit eten met de dierbaren van Hero. Ze heeft vandaag iets met Mops en school gedaan, begreep ik. Wat wel leuk was maar wel gek om vrolijk te doen terwijl hart zo'n pijn doet. En ze heeft Mops weggebracht naar haar papa en onderweg zeker 6 keer het woord Hero gezien. Op viaducten, autostickers enzo. Ik ben ervan overtuigd dat hij haar zit te plagen, vanaf zijn wolk. Vanavond is ze dus samen met andere mensen die vreselijk veel van die mooie man houden. Dat doet ze goed, vind ik.

Wanneer komt Kjong weer thuis? En weet iemand hoe het met hen is?

En Majo, hoe is het bij jou mop?

Morgen moet ik in het diepe zuiden een grote opdracht binnenslepen voor de Baas. Ga dus lekker in mijn bed liggen en vroeg slapen. Wie draait de bar vanavond?
*Breekt nog even weer in*

Anna Julie, wat schrijf jij er mooi over. Ik zit dus nu ook midden in de chemo. En wat je schrijft over hulp aannemen oh wat had ik daar moeilijk mee, en nu naar 4 maanden, doe ik het dus wel (ja he duurde bij mij even voordat ik zelf doorhad dat ik het zelf echt niet meer allemaal kon).

En mimsey, jij ook veel sterkte, ik lees ook vaak mee op je topic over jouw Hero. En wat jij zegt over emoties klopt helemaal. Je wilt sterk zijn, maar het kan niet altijd, je verdriet moet je ook af en toe tonen, hoe moeilijk ik dat ook soms vind.

Bambi, als jij ook mijn verhaal wil weten of iets wil weten mag je ook mijn e-mail adres vragen aan de Angels. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het gewoon op je af laat komen. En wel ziet hoe het allemaal gaat, elke kuur is anders en ieder reageert anders. Ik krijg zelf de A (adriamycine) B( Blemoycine)V (Vinblastine) D (Dacarbazine) kuur toegediend. Dus net als jij ook Dacarbazine, maar goed wil jullie topic er ook (net Anna Julie) niet te veel "vervuilen" maar wil je er iets over weten of wat dan ook. Laat het maar weten, blijf toch sowieso een meelezer)

Dreamer, je bent gister in mijn woonplaats geweest, klinkt als een gezellig uitje, behalve dan die rondleiding bij Groninger Seaports.

*gaat nu weer meelezen*
kijkdoos kijken....pfff kan pas dinsdagmiddag, lijkt me niet heel handig. Bel morgenochtend wel even met de huisarts.

Mooi mens mims. en geweldig die boodschappen van Hero weer!
quote:bentetje73 schreef op 26 juni 2008 @ 17:01:

soort van ja, Q. Dus schraal, rood en iets kriebelig kan ook telefoontje naar huisarts betekenen? (heb het ooit 1 keer gehad na antibioticakuur, verder nooit meer).....

Hoe kom jij de dag door mims?

Bent, wat je ook eerst kunt proberen is van Etos, soort vaginale gel (geen idee hoe het heet, vast niet kutgel )

Dat helpt tegen de jeuk en smoort een infectie soms in de kiem.

Scheelt weer een paasei

En hiep hiep hoera voor oudste Bloesje!!!! Goed man, B diploma!

Bambi, wat knap van Noah zeg. Wat een heerlijk nieuws en wat goed te horen, dat hij het zo lekker doet op school.

Heeft hij het erg naar zijn zin?
Als er hier positieve en hert-ondersteunende dames binnenrollen, vind ik dat niet echt topicvervuiling. Alleen een lieve aanvulling in onze kroeg (f)

woon je bij het water, Nikki? Als ik oud en .. eh.. heel oud ben, wil ik wel zo'n penthouse in die nieuwe flats.. moet ik wel eerst genezen van m'n hoogtevrees, maar heb net gelezen over 'lucid dromen' (oid) en daarmee kun je van angsten afkomen. Een geïnterviewde kwam zo van spinnenangst af, maar ik heb geen behoeftes aan dromen over massa's spinnen, die ik dan dapper te lijf ga.. en penthouse met zee-uitzicht lijkt me dan weer wél wat

Ik ben nog op, dat is al de tweede late avond. Morgenavond mag ik vroeg instorten, ben alleen thuis

truste!

Later is nu
Och, vergeet ik helemaal het voor Noah

Over schimmel tussen de benen heb ik geen zinnig woord te zeggen. Ik werd bij de 2e rijles van het paard geworpen. Volgens allergietesten zou ik niet allergisch zijn voor paarden (maar wel voor alles wat in de stallen voorkomt.. ) maar bij het idee van een schimmel tussen de benen krijg ik er wél accuut jeuk
Later is nu
quote:Elyane schreef op 26 juni 2008 @ 22:30:

Bent, wat je ook eerst kunt proberen is van Etos, soort vaginale gel (geen idee hoe het heet, vast niet kutgel )

"Mag ik van u één tube kutgel tegen die kutjeuk?"
Goedenmorgen!

~zet koffie, thee en verse broodjes neer~

hier in het Noorden beginnen de schoolvakanties vandaag. Enkele scholen zijn zelfs al vrij, zoals die van Zoy's kinderen. Mijn kinderen hebben maar een halve dag. Lekker onpraktisch, vind ik dat altijd. Gelukkig kon ik m'n moeder mobiliseren. Helaas moet zij dan wel bivakkeren in een vreselijke troep bij mij thuis. Daar kan ze al zo slecht tegen. Maar met werkreisje enzo kreeg ik het echt niet voor elkaar. Moet zelfs de tassen nog inpakken. Gelukkig wordt het heeel mooi weer, volgende week, dus hoeven er niet veel kleren mee

(voor woensdag zal ik op weeronline 32 graden!!!)

De kinderen mogen vandaag verkleed naar school. Ik dacht dat ze dat niet meer wilden, te oud enzo, en dat geldt voor LD wel, maar LE kwam vanmorgen (uiteraard vanmorgen, niet gisteren of 3 dagen terug, nee, op het moment dat ik de deur uit moet en al te laat ben) met het idee dat hij als Sjakie Sjonnie Flodder wil Wat deze ook alweer aanheeft.. .. nou.. eh.. vraag maar aan je vader, die weet dat soort dingen wel.. Ik heb 'm nog het idee aan de hand gedaan om als meisje verkleed te gaan, maar dat idee was stom

De mooie weersvoorspellingen houden me trouwens wel even op de been, gezien het feit dat de herfst hier losgebroken lijkt.

Toedels
Later is nu
Toet, misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe is het gegaan woe middag?
Ben helemaal niet geweest :( Te brak. Lag bij mij uiteindelijk niet aan een verkeerd visje van de BBQ; ik bleek ongesteld te moeten worden. Dat brak na de lunch in zo'n hevigheid door dat ik hele middag in bed heb gelegen...... Vriendje van toen was er natuurlijk wel en had mijn ouders nog aangesproken bij hun voornamen en hun een knuffel gegeven. Was verder wel een mooie dienst geweest. En hoewel verdrietig is 86 jaar nog een leeftijd waarvan je kunt zeggen dat het best oud is.....
Volgens buienradar zouden er na negenen hier geen buien meer zijn. Dus wilde Oudste wel zonder regenspullen op vossenjacht in het park. Oeps, het werd alleen maar grijzer en natter hier het laatste uur. Arme humpjes.....
ach, Toet, wat vervelend dat je zo instortte zeg.. en wat sneu voor de oudste, vossenjacht inde regen zonder regenkleren. Hier is het nu al een tijdje droog. Gezien de windrichting zou dat bij jullie ook zo moeten zijn (of bij jullie is alles gevallen en daardoor is het droog)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven