23 en nog maagd

25-02-2014 10:39 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben een man van 23 maar ben nog steeds maagd. En nu vroeg ik me af is het raar om nog maagd te zijn op deze leeftijd als man zijnde?
quote:voldemort schreef op 26 februari 2014 @ 15:33:

Ik ben 36 en nog maagd. Ik denk niet dat het ooit nog gaat gebeuren. Te meer daar de meeste meiden toch van nature onderdanig zijn en het liefst een dominante vent hebben, en dat ben ik ook niet.

jij gaat al 10 jaar naar de hoeren en je bent nog maagd

bijzonder.....
@Voldemort: ik denk niet dat de meeste vrouwen een dominante man willen! Misschien wel op dit forum, maar dat zal ook een soort zelfselectie zijn van het type mensen op een forum... Denk dat er zat vrouwen rondlopen die tekenen voor een lieve man die msn iets minder dominant is in bed. Blijf jezelf en dan komt het echt nog wel een keer
quote:misstula schreef op 26 februari 2014 @ 17:37:

[...]

jij gaat al 10 jaar naar de hoeren en je bent nog maagd

bijzonder.....Daar laat ik me alleen pijpen.
23 vind ik niet zo vreemd hoor..
12 but mature for my age
quote:nadine_j schreef op 26 februari 2014 @ 17:39:

@Voldemort: ik denk niet dat de meeste vrouwen een dominante man willen! Misschien wel op dit forum, maar dat zal ook een soort zelfselectie zijn van het type mensen op een forum... Denk dat er zat vrouwen rondlopen die tekenen voor een lieve man die msn iets minder dominant is in bed. Blijf jezelf en dan komt het echt nog wel een keer

Als je al 36 bent komt het niet 'nog wel een keer'. Moet ik dan tot m'n 80e tevergeefs blijven wachten? Ik ga nu al langzaam kapot aan het gebrek aan liefde en intimiteit.

En ik denk ook (jij misschien uitgezonderd), dat veel vrouwen geneigd zijn om 'social wenselijke' antwoorden te geven; dan zeggen ze dat ze een lieve, betrouwbare man willen, maar eigenlijk willen ze gewoon een dominante, aggressieve 'bad boy', en hopen ze (tevergeefs) dat hij ooit nog door de liefde die zij hem schenken, verandert.
quote:Je kunt de ander zo 'africhten cq dingen aanleren' zodat de seks voor jou gewoon zalig is! Heb jij in ieder geval niks te klagen.

Maaaaaaar eigk is dat altijd in het begin zo dst je de ander een beetje sturing moet geven voor je zelf echt kunt genieten ervan. De ander kan echt niet aan je hondstrouwe blauwe/groene/oranje ogen zien wat jij lekker vindt.Nee hoor. Meerdere mannen in m'n bed gehad waar ik nog geen 'links' of 'rechts' tegen hoefde te zeggen. Heerlijk.
quote:voldemort schreef op 26 februari 2014 @ 17:40:

[...]

Daar laat ik me alleen pijpen.

Excuses, dat antwoord zag ik niet aankomen.

Overigens, ik vind 23 en maagd normaler dan 15 en ontmaagd. Maar daar denkt de jeugd anders over.

Het komt vanzelf wel een keer hoor, als je de juiste partner ontmoet.
Mijn vriend is 23 en ook maagd. Merk je het? Ja. Hij heeft het me zelf verteld, maar het is ook merkbaar. Hij is niet slecht hoor, maar een beetje... stuntelig. Erg? Nee, ik ben nog net zo gek op hem.
Jullie hebben geen seks Linnes?

[...]

Daar laat ik me alleen pijpen.Tja, logisch
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:Nemesis. schreef op 26 februari 2014 @ 17:54:

Jullie hebben geen seks Linnes?Jawel, maar 'de daad' lukt nog niet. mede daardoor, denk ik. Onzekerheid.
Ooit op een bruiloft geweest waar het stel er vreselijk prat op ging dat ze geen seks voor het huwelijk zouden hebben. Zit ze toevallig bij ons groepje als een voorbijkomende oudere vrouw door de knieën buigt, een stuk bruidsjurk pakt en opmerkt: "Het is niet helemaal wit, toch?" We kwamen echt niet meer bij
quote:linnes92 schreef op 26 februari 2014 @ 17:59:

[...]

Jawel, maar 'de daad' lukt nog niet. mede daardoor, denk ik. Onzekerheid.Goed, ik doe het één keer voor. (En dan nog een paar keer, als het moet)
quote:Jawel, maar 'de daad' lukt nog niet. mede daardoor, denk ik. Onzekerheid.Met alle respect: dit is dus precies wat ik bedoel waarvoor ik bang zou zijn met een maagd.
quote:voldemort schreef op 26 februari 2014 @ 17:44:

[...]

Als je al 36 bent komt het niet 'nog wel een keer'. Moet ik dan tot m'n 80e tevergeefs blijven wachten? Ik ga nu al langzaam kapot aan het gebrek aan liefde en intimiteit.

En ik denk ook (jij misschien uitgezonderd), dat veel vrouwen geneigd zijn om 'social wenselijke' antwoorden te geven; dan zeggen ze dat ze een lieve, betrouwbare man willen, maar eigenlijk willen ze gewoon een dominante, aggressieve 'bad boy', en hopen ze (tevergeefs) dat hij ooit nog door de liefde die zij hem schenken, verandert.Ok... Nou ja als je zelf denkt dat "het niet nog wel een keer komt"en je "kapot gaat aan gebrek aan liefde en intimiteit" én blijkbaar - maak ik op uit andere reacties - regelmatig naar de hoeren gaat om je te laten pijpen.... waarom dan niet gewoon de ervaring opdoen met een hoertje? Door onzekerheid kom je in een circeltje terecht... msn als je die ervaring hebt, ben je zelfverzekerder, ook met vrouwen, en kun je wél een relatie opbouwen...
quote:nadine_j schreef op 26 februari 2014 @ 18:07:

[...]

Ok... Nou ja als je zelf denkt dat "het niet nog wel een keer komt"en je "kapot gaat aan gebrek aan liefde en intimiteit" én blijkbaar - maak ik op uit andere reacties - regelmatig naar de hoeren gaat om je te laten pijpen.... waarom dan niet gewoon de ervaring opdoen met een hoertje? Door onzekerheid kom je in een circeltje terecht... msn als je die ervaring hebt, ben je zelfverzekerder, ook met vrouwen, en kun je wél een relatie opbouwen...Neuken met een hoertje, en de skills hebben om een relatie op te bouwen zijn denk ik niet hetzelfde, lieve Nadine...
quote:voldemort schreef op 26 februari 2014 @ 18:28:

[...]

Neuken met een hoertje, en de skills hebben om een relatie op te bouwen zijn denk ik niet hetzelfde, lieve Nadine...

Maar als je naar de hoeren gaat om je te laten pijpen terwijl je nog nooit geneukt hebt, dan ben je pas echt een sukkel. Dan mis je niet alleen skills voor een relatie.

Doet me denken aan de vriend van de vader van een vriendin van mijn vrouw die al zijn sperma opving en bewaarde in de kelder omdat hij volgens de bijbel geen zaad mocht verspillen.
quote:Nemesis. schreef op 26 februari 2014 @ 18:03:

[...]

Met alle respect: dit is dus precies wat ik bedoel waarvoor ik bang zou zijn met een maagd.Ik begrijp je voorkeur hoor! Ik geef toe dat het soms wel vervelend is, maar ik heb wat dit betreft wel veel geduld denk ik. Qua karakter etc. klikken we zó goed, dat ik geloof dat het vanzelf goed komt. we zijn ook nog niet heel lang samen.
quote:Nemesis. schreef op 26 februari 2014 @ 18:03:

[...]

Met alle respect: dit is dus precies wat ik bedoel waarvoor ik bang zou zijn met een maagd.Ik begrijp je voorkeur hoor! Ik geef toe dat het soms wel vervelend is, maar ik heb wat dit betreft wel veel geduld denk ik. Qua karakter etc. klikken we zó goed, dat ik geloof dat het vanzelf goed komt. we zijn ook nog niet heel lang samen.
quote:Thomba schreef op 26 februari 2014 @ 18:01:

[...]

Goed, ik doe het één keer voor. (En dan nog een paar keer, als het moet)Het probleem ligt meer bij het niet kunnen behouden van een erectie, door spanning. Dat kan ik niet voordoen
quote:Thomba schreef op 26 februari 2014 @ 18:44:

[...]

Maar als je naar de hoeren gaat om je te laten pijpen terwijl je nog nooit geneukt hebt, dan ben je pas echt een sukkel. Dan mis je niet alleen skills voor een relatie.

Doet me denken aan de vriend van de vader van een vriendin van mijn vrouw die al zijn sperma opving en bewaarde in de kelder omdat hij volgens de bijbel geen zaad mocht verspillen.

'...de vriend van de vader van een vriendin van mijn vrouw...'

Uhuh.
quote:voldemort schreef op 26 februari 2014 @ 18:28:

[...]

Neuken met een hoertje, en de skills hebben om een relatie op te bouwen zijn denk ik niet hetzelfde, lieve Nadine...

Ga jij mij nou advies geven? Interessant...

wat wil je nu dat we zeggen?
quote:voldemort schreef op 26 februari 2014 @ 19:02:

[...]

'...de...'

Uhuh.

Ja, zo kan het wat ingewikkeld lijken.

Ik maak ervan: een vriend van de vader van een vriendin van mijn vrouw. Dan komt het wat duidelijker over.

Daar laat ik me alleen pijpen.Pijpen is seks, orale seks in dit geval. Volgens de definitie "Maagd is hij die nog nooit seks heeft gehad" ben jij dus niet langer maagd meer, maar emotioneel kun je je nog wel maagd voelen. Een man zou echt maagd af zijn als hij minstens één keer onbetaalde seks heeft gehad.
World of Warcraft: Legion
quote:Thomba schreef op 26 februari 2014 @ 18:44:

Doet me denken aan de vriend van de vader van een vriendin van mijn vrouw die al zijn sperma opving en bewaarde in de kelder omdat hij volgens de bijbel geen zaad mocht verspillen. En hoe lang dacht hij dat het zaad goed bleef? Dan wordt het uiteindelijk toch verspild!
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven