Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
quote:Splinter_ schreef op 25 februari 2014 @ 17:53:

Nou, dan passen ze hun team maar aan. Thnx, zal dit advies ff doorsturen
Balen Slof

Hier voorzichtig een beetje opgelucht.

Monster net een dik uur buiten geweest en kwam fris binnen, gaf een kopje en beet in mijn hand.

Daarna speelde hij eventjes met MO die een hengel met touwtje en balletje tevoorschijn had getoverd.

Eventjes..
Fijn he, toch dat beetje opluchting. Het beessie moet nu maar snel verder opknappen.

Slofje, we willen wel eventjes met Annie babbelen hoor

Hier een heerlijke lange nacht gehad dankzij een percocet en vanochtend om 4 uur een halve slaappil extra. En nu ben ik zo lekker helder in mijn koppie.
Optimist tot in de kist!
Dan maak ik een voorzichtig huppeltje Bieb. Eentje. Hopelijk zet dit door.

En nog een huppeltje voor Fant die lekker geslapen heeft. Heerlijk moet dat zijn, na al dat gespook 's nachts. Ik heb vannacht slecht geslapen en heb daar al last van. Laat staan als dat langer duur...

Zo, net lekker getoeterd en nu is het Sammi-play-time. Hij zit er al helemaal klaar voor.
Ik zie trouwens al een tijdje geen plaatje meer in de OP. Jullie wel?
Bieb, hoe is het nu?
Hier wel een OP plaatje!

Ja Bieb, gaat het al wat beter met de jongen?
Ik hoop dat het beter met hem gaat Bieb.

Mijn laptop is stuk. Er is een draadje los en nu kan ik niet opladen. K gaat vanavond kijken of hij het nog kan solderen anders vrees ik dat ie naar de laptopdokter moet.

Ik wilde eigenlijk werken nu maar ja, dat kan niet. |Baal ik wel van.
Monster is niet meer kapot

Eet weer en speelt weer.

Ik ben weer gelukkig.
Dat is goed nieuws Bieb. Blij mee.

Ik verveel me dood zeg. Ik mis mijn laptopje wel hoor. Ik hoop dat K het vandaag kan repareren.
Fijn Bieb!! En nog fijner voor ZM!

Stom hè Ratje, hoe je zo'n ding kan missen. Laatst had UPC hier een halve dag een zeer slecht humeur, niks deed het. Ook de wifi niet, ik voelde me bijna een holbewoner
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik kan wel op de pc. Maar dat is toch niet meer mijn ding. Laptop vind ik fijner. Helemaal zonder internet zou ik echt vreselijk vinden. Ben er toch te veel aan gewend. Erg eigenlijk he...

Hopelijk komt de ketelmonteur zo. Verwarming is dan weer aan, dan weer uit. Geen peil op te trekken.
voor ZM
Balen Rat, mijn mini laptop heeft dat ook soms.

Heb het ding zelfs al een keer weggebracht maar bleek in het oplaadsnoer te zitten. Zo af en toe moet ik met een speld even in het stekkertje poeren en dan laadt ie weer.
Deze stond nog in de pijplijn van gisteravond.

Huh, ja je hebt gelijk mijn sneeuwspringende kater is verdwenen

Vervelend Splint zo'n rot nacht. Hoop dat je na het toeteren beter slaapt. Had het iets te doen met stress/werk/haan?

Het lastige met pijnstillers en MS is dat de pijn op een plek zit die niet is waar het zich uit. Zoiets van je hebt pijn in je voet maar de oorzaak zit ergens tussen je oren Morfine laatst in het zkhs had zelfs geen invloed op de pijn.

Over een weekje mag ik beginnen met de anti-moeheidspillen. Dat vind ik spannend. Hopelijk iets meer dag.

Vanavond mijn review van de hulplijnen. Dan kan ik gaan inplannen maar ik twijfel erg over of ik nog een keertje wil draaien voor de vakantie. Vind het zo jammer als er zoveel tijd komt te zitten tussen training en mijn eerste onafhankelijke dienst.
Optimist tot in de kist!
Laptop doet het weer! Zo blij mee. Gerepareerd met wasknijpers, een schroefje en ductape.
voor ZM die het weer doet! He gelukkig, wat een opluchting.

En voor de sneeuwspringende kater van Fantje.

Dat nachtje slecht slapen had met werk te maken, maar dan omdat ik tot vlak voor het slapen bezig was geweest met wat voorbereidingen voor klantafspraken. En die zaten nog in mijn hoofd te spoken.

En dan ook een voor de laptop van Rat. En als de monteur zijn best eindelijk eens gaat doen, krijgt hij er ook eentje.
Nog eentje voor ZM

Raar beest, om zo de boel op stang te jagen. Niet meer doen!
Joepie voor ZM, kan me je geluk helemaal voorstellen. zooooo fijn!!!! You did it monstertje!!!

En ook voor de laptop, wat een stukje ductape zoal kan bereiken soms he. Hier hebben we een boel ductape liefhebbers. Schoenen, computers, tenten, enz.

Met mij gaat het elke dag een stukje beter, en dat zonder ductape. heel knap he.

Oh en om maar even lekker decadent te doen, we gaan met ons trouwdag, weekend na Pasen weer drie nachtjes naar het hotel waar we in november ook waren. Opnieuw een leuke deal van Groupon.

Het is zo gek om ineens zoveel nieuwe dingen te doen, gek ook hoe ondanks de ms het leven ook zoveel makkelijker is geworden de laatste jaren.
Optimist tot in de kist!
Dat mag ook best wel eens, Fant! Geniet daar maar lekker van.

Ghehe, ik zit nog te werken, maar Sammi wil spelen. Inmiddels liggen er voor mijn stoel 1 veter, 1 veer, 1 pluisding-aan-elastiek en 1 lang fleecelint.

Volgens mij wil hij me iets duidelijk maken.

(en jaha, ik voel me een ontaard baasje)
Brrrr, over anderhalf uur zit ik bij de kaakchirurg. Gaan jullie duimen voor me? Ik hoop zodatdie schroef er binnen 3 minuten uitvalt... Mangaat mee gelukkig, omdatze ook weer wat moeten snijden.

Bieb, doet ZM het nog steeds goed?
Sterkte Splinter! Goed dat man meegaat. Ik hoop net zo hard met je mee, dat alles gewoon goed gaat nu.
Sterkte Splinter!
Het is gelukt!

De schroef is eruit en ik heb er niks van gevoeld. Wat wel naar was, was dat ze m'n tandvlees inderdaad moesten openmaken en dat hebben ze weggebrand. Zodat de adertjes gelijk dichtbranden en het niet bloedt. Gatver, wat een zware vieze lucht is dat, ik ademde het nog in ook. Maargoed, de endodontoloog kon er toen goed bij en kon de schroef er met veel gepriegel uitdraaien. Hij zat niet strak vastgedraaid, dat scheelde.

Dus ik ben blij!

Nu zit er een afdekdopje op, dat moet 2 weken blijven zitten. En daarna een iets groter afdekdopje, weer 2 weken, en dan mag de kies er weer op.

Net heb ik maar 2 paracetamol genomen, want het begon wat te kloppen en te drukken en ik kreeg hoofdpijn. Hopelijk kan ik het zo onderdrukken. Dan alleen die brand-smaak nog kwijt zien te raken.

#opgelucht!
Wat fijn Splintje!! Die brandsmaak klinkt idd té goor, hoop dat je dat gauw kwijtraakt! Pepermuntjes helpen misschien? En hopelijk niet te veel napijn, want eigenlijk klinkt het, ook al was het de positieve variant, allemaal best wel ieeeh
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven